{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Hva sker der for gamle mennesker?! {{forumTopicSubject}}

Hvorfor oplever jeg ofte at gamle mennesker står og vinker truende med en knyttet hånd når man kører forbi, eller glor ondt når de humper over fodgængerfeltet? Hvorfor spasser nybagte mødre af og gir en fingeren? bare fordi man er ung og bilen brummer en smule smiley
Det er da en underlig måde at opføre sig på. Hvorfor skal deres galde gå ud over os?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva sker der for gamle mennesker?!
  • #1   8. sep 2006 Mikkel V... ja unge mødre med barnevogne er sq nok noget af det mest provo der findes på denne jord.. især inde i diverse butiks centre.. de tror de ejer det hele, og tonsor ind i alt ting

• #2   8. sep 2006 Jamen seriøst, hvad sker der i deres hoveder? smiley

• #3   8. sep 2006 tja.... hvad kan man sige...mensker uden hjerner....smiler..kender det godt..... har også prøvet flere gange jeg har overhalet nogen så får man fingeren.... nøj jeg koger så...

• #4   8. sep 2006 jaja når man kommer trillende med 40-50 inde i byen men i lavt gear så får man fingeren pga man brummer lidt? :S

• #5   8. sep 2006 Hvis du oplever sådanne episoder tit skulle du måske overveje din kørestil.... smiley

Har selv kun oplevet det en gang og der var det min egen skyld fordi jeg kørte lidt for stærkt/råddent inde midt i byen...

• #6   8. sep 2006 Jeg lover dig at min bil brummer galt, og jeg har endnu ALDRIG oplevet det du snakker om !?
    Ligger du samtidigt og kører råddent forbi dem, eller giver den krudt mens de står 5 meter derfra, så kan jeg straks bedre forstå dem. Kan ikke se hvorfor de ellers skulle ha' noget mod dig !

• #7   8. sep 2006 Henrik: så brummer din bil nok ikke ret meget? man behøver sku ikke køre stærkt før folk ryster på hovedet..!

• #8   8. sep 2006 Må ærligt tilstå at jeg heller ikke kan se charmen i at have 90hk og så monterer en Thansen-potte, som larmer mere end den lyder fedt.

• #9   8. sep 2006 Ricko: Nej ikke mere end andre biler med åbent filter...

• #10   8. sep 2006 Pappi: Lige præcis smiley
    Hiv forrøret af i stedet for - det er langt billigere og lyden er den samme.

• #11   8. sep 2006 Min bil brummer også godt, faktisk næsten for meget efter min smag, men jeg har heller aldrig oplevet noget af det i siger? Men jeg kører også stille og roligt inde i byen.

Pappi ---> Fed bimmer du har.. For fanden den ser godt ud

• #12   8. sep 2006 Når jeg kører med en af mine venner hvis bil os brummer lidt, så kigger alle surt på en selvom man kører 30-40km/t igennem byen og forbi andre steder-

• #13   8. sep 2006 Jeg kørte 5 km/t et sted med mange mennesker, der fik jeg fingeren er nogle, jeg havde den i første gear min Golf 3.. og rørte ikke gassen.. Men bare fordi der er REMUS på og sorte ruder hele vejen rundt så får jeg ballade..

En dag jeg var oppe ved en ven, der stod der en og hentød til jeg skulle sætte farten ned.. der stoppede jeg bilen og rullede vinduet ned og sagde til ham at jeg kørte 45 km/t og jeg måtte kører 50 km/t, så han skulle ikke gå efter lyden.. kørte pænt begge gange, så det irriterede mig grusomt..

Pappi.. beklager, men min golf har kun 90 Hk og en REMUS potte.. Men der skal dog kompressor på til sommer..

• #14   8. sep 2006 prøv at gå et gear længere op,så skal i se,så "brummer" den nok ikke så meget.

• #15   8. sep 2006 Hvad går der galt for unge mennesker ? De køber en 300 år gammel Golf (det er ellers noget man spiller), køber vildt ind i T.Svansen, kører så ind i byen og ser ud som om de tror de har købt en Ferrari 430 og ejer hele kloden......

hader de typer...

Get it ? smiley

• #16   8. sep 2006 Unge mødre med nyfødte børn kan vel sammenlignes med en hidsig fugl, der forsvarer sine unger med næb og klør smiley

• #17   8. sep 2006 Jens> Kan jeg sgu godt forstå......unge mennesker og biler er som at udlevere en ladt pistol til en amerikaner...

• #18   8. sep 2006 Aardvark - ja, der er et par stykker i trafikken, der ikke burde være der.

• #19   8. sep 2006 Pappi - Min brummer stille og roligt, ingen thansen potte, en 5zigen med db-killer, desuden kører jeg ikke råddent. mange gør, og jeg fornemmer man bliver skåret over en kam. Bare fordi du har en stor bmw og snart bliver gammel behøver du jo ikke være hellig

Derudover var det mere et kender du det? topic, end bitching..

• #20   8. sep 2006 Jeg konstaterer blot at folk generelt ikke flipper dig fingeren, hvis du kører pænt og udviser god adfærd i trafikken. Det har INTET at gøre med at skære folk over en kam.
    Jeg giver skam også slæden høvl nogle gange - har jeg aldrig lagt skjul på, men bestemt ikke tæt på folk.

Men kan dog godt fornemme at du føler dig generaliseret, hvilken din bil/potte/alder også bidrager til. Kender dig dog ikke, så ved ikke hvorledes du færdes i trafikken. Faktum er bare at 'behandler' du dine medtrafikanter pænt, så er der heller ikke andet end god respons den anden vej !

PS. Kan ikke se hvilken relevans ordene bitching og hellighed har at gøre i denne diskussion.

• #21   8. sep 2006 Men det er lige præcis det jeg mener, at folk uden videre, smider fingeren, eller råber osv.

• #22   8. sep 2006 det skal jeg da fortælle dig,i hvert fald for det med mødrene... er du klar over hvor BELASTENDE det er når man er ude for at få den bette til at sove i barnevogn,ungen er lige faldet i søvn,og så kommer der sådan en ung smart ass og skal lige give den ekstra gang gas lige idet han kører forbi barnevognen,og lige idet kan man se på ungen at han/hun gør klar til at skrige i vildskab! har prøvet det da min dreng var lille,han var lige faldet i søvn og så holder der en drengerøv med armen ud ad vinduet og blir ved med at gasse op i krydset hvor vi står.. går hen og siger at hvis han ikke skrider A.S.A.P piller jeg hans udstødning af og propper op i røven på ham!

nu har jeg selv en udstødning der larmer og af ren høflighed,trykker jeg altid koblingen i bund indtil jeg er forbi barnevognen,fordi jeg ved hvordan det er.

så kan du lære det! smiley

• #23   8. sep 2006 Att. Brunette : YEAAAAAAAAAAAH !!!! YOU TELL HIM GIRL smiley

• #24   8. sep 2006 der er aldrig nogen der brokker sig til mig
    2 1/2" forrør
    4" udstødning
    ingen potter

Kommentér på:
Hva sker der for gamle mennesker?!

Annonce