{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mister-auto.dk erfaringer?
  • #1   19. jul 2017 Jeg har bestilt hos dem 1 gang uden problemer.. De sendte min vare som der stod og kom et par dage efter smiley

• #2   19. jul 2017 Lyder rigtig godt

• #3   19. jul 2017 Jeg har også fin erfaring med dem, jeg er dog begyndt at bruge autodele24.com - Også helt uden problemer. smiley

• #4   19. jul 2017 Havde brugt en der hed noget med bildele engang. Det var det værste lort nogensinde

• #5   19. jul 2017 autodele24 har fået slemme ord på trustpilot https://dk.trustpilot.com/review/autodele24.dk

• #6   19. jul 2017 Jeg har brugt dem 10+ gange, alle uden bøvl, alle dele har været rigtige og hurtig levering.
    Plus jeg kan spare mange penge i forhold til hvis jeg køber igennem jobbet ved ftz, på trods af vi har en super aftale ved ftz.

• #7   19. jul 2017 Ok så jeg skal ikke være nervøs for at bestille derfra ven ? smiley

• #8   19. jul 2017 Nej på ingen måde, jeg bruger dem uden tvivl også næste gang. Jeg bestiller kun fra danske assurandøre, hvis jeg ikke kan vente et par dage på stumperne kommer - Eller jeg er doven og får det leveret til jobbet samme dag.

• #9   19. jul 2017 Lyder rigtig godt. Tak for at du gad at dele dine erfaringer ??

• #10   19. jul 2017 Det var da så lidt. smiley

• #11   19. jul 2017 Der har aldrig været problem med dem. Du kan trygt handle med dem.

• #12   19. jul 2017 Mister-auto har jeg bestilt fra et par gange - hurtig forsendelse.
    Autodele24, bildeleshop og hvad samme side ellers hedder, har jeg også bestilt fra med blandet resultat. Jeg har altid fået varen, men jeg ventede f. eks fire hverdage på en pakning, som de lovede kunne være der på 24 timer, ikke i orden, når man betaler 79 kr. i fragt for en mindre gummipakning og man måtte undvære bilen i fire dage.
    Havde jeg vidst det, ville jeg ikke købe den slags ved dem, jeg køber kun ting, der ikke haster ved dem.

• #14   19. jul 2017 #13

Nu får værksteder også en god rabat på reservedele ved FTZ og tjener på dem... (Nogle gør i hvert fald)...

Men som perlegrusmekaniker, så om jeg giver 1000 ved FTZ eller 500 ved mister-auto, så hvis begge er fra samme mærke, så ved jeg godt hvad jeg ville vælge smiley Dertil venter jeg gerne 72 timer smiley

• #15   19. jul 2017 Den sidste manifold med katalysator jeg bestilte fra Autodele24.com krydstjekkede jeg med FTZ kataloget, det var samme leverandør og reservedels nummer de havde, jeg sparede dog 1500kr i forhold til indkøbsprisen ved firmaet. Det var til en Seat Leon 1P 2008 1.4 16V.
    Leveringstiden kan man ikke slippe for, når du handler over grænsen.

Hvis jeg står akut og skal bruge en reservedel her og nu, handler jeg hvor det er muligt at få den, har jeg tid til at vente på den, sparer jeg gerne en masse penge på samme reservedel.
    Du kan nemt finde kvalitets reservedele hos de forskellige netshops, du behøver jo ikke tage bundskraberne i pris fra et ukendt mærke.

• #16   19. jul 2017 Mister Auto sælger både discount og kvalitet.

Du kan trygt handle hos Misterauto, har brugt dem 4-5 gange..

Sidst skulle jeg bruge noget tændspole, og noget andet elektronik, samme mærke som den lokale mekaniker, jeg sparede omkring 5000 kr. på en ordre til 4000 så der er gode penge at spare ja.

Kommentér på:
mister-auto.dk erfaringer?

Annonce