{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.674 visninger | Oprettet:

en hilsen fra muggi. 4 hjul og en over {{forumTopicSubject}}

hej Drenge.. kan åbenbart høre at der er rigtige mange der ved hvad de snakker om her i det her forum.. folk brokker sig over det er et lorte land vi bor i og vi må ikke dit o dat.. ingen tuning, ingen hjulspin. og intet ræs.. nu er vi nogle stykker som drengende i 4 hjul og en overhaling der prøver at gøre en indsats, prøver at få gang i at det danske folk så de begynder at se hvad og mærke hvordan vores livstil er i weekenderne.. syntes i burde skamme jer over hvordan i egentlig ser ud på det her forum.. vi vidste allerede i forvejen inden vi startede med at optage det her program at folk desværre ville samligne det med pimp my ride. og vi gjorde store tanker om vi ville ligge navn til og høre på at en eller anden skvat sidder der hjemme og sviner det til fordi at han ikke har det godt med sig selv og total mindreværs kompleks.. vi har skidt på hvad folk ville sige om os og gjord hele den danske bil miljø en tjeneste forat få gang i biler på tv.. og tro mig en dag vil vi kunne være med på tv når vi snarker extrem styling.. men alt skal have en start og det er startet.. og den er startet af Mick, rasmus, ronnie og undertegnet Muggi.. så drenge og piger istedet for at svine det til så tag det med et gram salt, og vær glad for at vi har offret os for at vi allesammen viser det danske folk at vi er her og at vi har vores styling og racer biler som er vores livstil.. og den er kommet for at blive... hilsen MUGGI BILXPERTEN VALBY Gl. Køgelandevej 77 2500 Valby.. Ps. adr. er til dem som har lyst til at være personlige og kalde os bøsser.. så kom og sig det personligt isted for at sidde bag en computer og gemme jer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en hilsen fra muggi. 4 hjul og en over
  • #1   9. sep 2006 Godt sagt Muggi..! fedt program.. endelig noget med bil på dansk tv...!

• #3   9. sep 2006 sku en fedt program i må gerne tage min med i det smiley kan ik sige andet end det er en godt program

• #4   9. sep 2006 har set dit program og snyes det er cool, alt med biler i dansk tv er et skridt i den rigtig retning
    mvh buller

• #5   9. sep 2006 Godt svar til kritikerne smiley

I er selvfølgelig også velkomne til at få min sørgelige Polo med i programmet først og fremmest smiley

Derudover synes jeg programmet generelt er udmærket, ville dog ønske at der var mere fokus på hvordan tingene blev lavet, fremfor at man bare ser de færdige ting monteret i bilen, men det er jo selvfølgelig sikkert bare sådan setup'et er - at det er personerne og ikke selve bilen der er mest fokus på.

Men godt gået alt i alt smiley

• #6   9. sep 2006 Du skal have ros for programmet muggi-drengen.

• #7   9. sep 2006 tak for opbakningen drenge.. så føler jeg at det har været det hele værd.. kan kun sige at jeg giver jer ret i at det er for meget bolig program.. men det er en stille og rolig start og vi har fået en designer plan fra tv 2 og den skal følges.. håber ikke i er i tvivl om at hvis vi havde fået en pose penge og frit leje så havde vi bygget de sygeste biler, men sådan blev det ikke den her gan... men vi er startet med at vise den danske befolkning at vi er her og de slipper ikke for os....

• #8   9. sep 2006 Få lige noget ud af den her http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59038

;o)

• #9   9. sep 2006 Amen! (:

Sys selv det er et fedt program - endelig et DANSK program i landsdækkende tv hvor man gejler øser! smiley

• #10   9. sep 2006 problemet med programmet er at det handler for meget om boliger osv og jeg syntes det er til grin at man ikke kan lave et program i danmark uden at der skal være enten fede mennesker eller boliger med.

fedt at der endeligt er kommet noget bil tv i danmark men syntes bare selve TV2's plan med programmet ikke holder.

syntes klart det program skulle have taget nogle unge mennesker som ikke selv har råd til at få lavet deres biler i stedet for en hotel bestyrer der sagtens kunne køre rundt i en stor mercedes/bmw hvis han havde lyst.

har absolut intet imod mekanikerene fordi i følger jo bare hvad TV2 siger .....

men håber da dette program vil få startet flere muligheder for bil tv i fremtiden.

Kommentér på:
en hilsen fra muggi. 4 hjul og en over

Annonce