{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Ida forsikring??"
Ida forsikring?
Hey Deres priser er helt i bund og overvejer derfor at skrive over til dem fra tryg. Nogle der har dem og kan sige et par ord?
Hey Deres priser er helt i bund og overvejer derfor at skrive over til dem fra tryg. Nogle der har dem og kan sige et par ord?
Skrevet af: Hyber69 - 9. mar 2011
medlem af ida forsikring
hey bg!!! er der nogen der ved om man som maskinmester studerende kan blive medlem af ida forsikring... synes de har nogle billige priser på bilforsikringer;p mvh jonas
hey bg!!! er der nogen der ved om man som maskinmester studerende kan blive medlem af ida forsikring... synes de har nogle billige priser på bilforsikringer;p mvh jonas
Skrevet af: jonas j - 22. feb 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
jul 2008
Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 161 Svar: 6.465
Kan jeg blive medlem?
Alle studerende, bachelorer og kandidater inden for it, teknik og naturvidenskab kan blive medlem af IDA. Er du i tvivl om din uddannelse kvalificerer dig til at blive medlem?
https://idaforsikring.dk/bliv-medlem-af-ida
sep 2017
Følger: 1 Svar: 1
Det er en længere historie, men for at gøre det så kort som muligt kan jeg hilse og sige at den medarbejder jeg fik fat i ikke var til nogen hjælp.. overhovedet..
Det jeg så gjorde var at google og finde forskellige sider hvor man kan sammenligne priser på forsikringer og det er et fedt koncept synes jeg. Har nu forsikring hos NEXT.
Ellers tag et kig på denne side: https://www.mikonomi.dk/forsikring/bilforsikring
Der kan du få 3 tilbud, og selv vælge om du vil benytte dig af dem.
Ida forsikring??