{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Murer tilstede (skalmuring)
  • Jan N
    Jan N Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 17
    #1   12. aug 2017 Forstår ikke helt. Vil du lave en skalmur uden på den gamle facade? eller rive hele facaden ned og murer nyt op?
    Hvis der er tale om udskiftning kan jeg ikke forstille mig der skal søges noget specielt. Bare vær opmærksom på om der er krav til hvilken farve og stentype i dit område.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #2   12. aug 2017 hvorfor ikke isolere det og få det pudset så har du noget k værdi i dit hus

• #3   12. aug 2017 Planen var at rive ydermuren ned, og mure nye sten på. Og så rykke stenene længere ud, så der kan komme mere isolering i hulmuren. Det ved jeg ikke om det kræver tilladelse, når man rykker den yderste mur længere ud ?

• #4   12. aug 2017 Det var noget af et projekt, er din ydermur så ringe?

• #5   12. aug 2017 Ja det er sådan nogle gamle rødstens der er sprunget. Kunne godt tænke mig de der grå mursten ? smiley

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #6   12. aug 2017 du skal ringe til teknik og miljø i din kommune de kan fortælle dig præcist hvad reglerne siger men nu du vil udvide grundplanet vil jeg umiddelbart mene der skal tilladelse til men det er godt nok et projekt du vil i gang med tag lige en fag mand med på råd så du ikke ødelægger dit hus det er set før med gør det selv fjolser som tror det er bare lige

• #7   12. aug 2017 Men det kan da også godt være jeg skulle holde mig til noget durapuds med net istedet. Det er måske et for stort projekt det andet smiley

• #8   13. aug 2017 Kunne forestille mig at det var noget gammelt l*** som du får det til at lyde. Har jeg ret i mine antagelser? smiley

Har det evt. været stald i noget af bygningen?

• #9   13. aug 2017 Der har været noget garage i noget af huset i den ene ende. Så skal have søgt noget tilladelse for kunne gøre til beboelse i den ende smiley

• #10   13. aug 2017 Ahh okay, hvis der har været stald er der nemlig urinsyre i murværket og så er det noget lort. Men det skal du kun være glad for der ikke har æret.

Kommentér på:
Murer tilstede (skalmuring)

Annonce