{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højeste skrotpræmie i odense
  • #1   15. aug 2017 du får 2200 alle steder.. det er noget staten bestemmer.. måske kan du være heldig at nogen vil give en smule mere hvis det er en speciel model eller hvis du køber en bil hos dem samtidig..

  • #2   15. aug 2017 har du kasko på så får du den højeste præmie ved at parkere den i Vollsmose og vupti er den væk

  • #3   15. aug 2017 Her på Sjælland har det ikke lykkedes mig at få nogle til at give bare tæt på 2200kr hvis de skal hente bilen. (Har snakket med 5-10 stykker). De er nede og give 1000kr hvis jeg fortæller at bilen har kørt markræs, og 1500kr hvis jeg ikke fortæller den har kørt markræs.

    Der er faktisk ikke særlig mange der vil give 2200kr i skrotpris da deres undskyldning er at de skal bruge tid/løn på at splitte bilen ad så den kan skrottes. Så de vil kun give 1500-1700kr.
    Når jeg så fortæller dem at den har kørt markræs, og bilen er helt smadret = ingen brugbare dele på den. Så hopper kæden helt af, så vil de næsten slet ikke røre den,

    Det har kun lykkedes mig at finde et sted her på Sjælland hvor de vil give 2200kr for skrotbil uanset hvor smadret den er (bare den er komplet).

    Men det er også på Sjælland. Det kan være de er mere flinke på Fyn smiley


  • #4   15. aug 2017 Mange ophugger har en spørge funktionen på deres hjemme, hvor de kan give pris på bilen..

    Fik 2600kr for min gamle vento på den måde (storkbh)


  • #6   15. aug 2017 Kan godt forstå, at en autoophugger vil have betaling for at hente en skrotbil.


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #7   15. aug 2017 De gange jeg har kørt en bil til skrot har jeg fået næsten det hele udbetalt, det eneste der er trukket fra var et lille gebyr til afmelding af nummerplader, typisk under 100 kr.

  • #9   15. aug 2017 http://www.refero.dk/refero/refero-info.html

    disse skulle efter nye regler være forpligtet til at tage imod alle skrotningsmodne biler.. noget med nogen importør aftaler og de ligger i hele danmark..


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #10   15. aug 2017 Jeg syns at have læst et sted, at skrothandlerne/ophuggerne reelt set får bilerne gratis, imod at udbetale skrotpræmie, som de så får retur af staten. Så at lægge et gebyr på, er da røveri ved højlys dag. Men en krone sparet er en krone tjent velsagtens.

Kommentér på:
Højeste skrotpræmie i odense

Annonce