{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Knallert {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Nu ved jeg godt den her side hedder Bilgalleri.dk men:

Jeg har længe tænkt på om det er lovligt at flytte nummerpladen på en knallert (Gearmaskine) ind under Knallerten så den ligesom sidder imellem baghjulet og sædet på en måde?

Mener det er lovligt så længe man kan se nummerpladen, men er ikke helt sikker så ville lige høre om det var noget i havde forstand på.

Tak på forhånd. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knallert
  • #2   19. aug 2017 Jeg mener at så længe at men kan læse den på 20 m afstand så er det lovligt men er ikk sikker

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #3   19. aug 2017 Det er samme regler som på en mc.. Så slå de regler op, og du har svaret smiley
    Men de andre har allerede skrevet det.
    De har dog glemt at snakke om vinklen som heller ikke på være under/over et antal grader jeg ikke kan huske smiley

• #4   19. aug 2017 Jeg tvivler på der er lovligt, men skille det være lovligt, så husk nummerplade lys skal også flyttes og det blir da noget bøvl.

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #5   19. aug 2017 Jeg mener at grænsen på vinklen hedder 15 grader, der er vel også noget med belysning der skal være i orden? Uanset hvad, så ville det umiddelbart være nemmere og hurtigere at få svar på scooter eller motorcykelgalleri.

Kommentér på:
Knallert

Annonce