{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.354 visninger | Oprettet:

nedvejet varebil, 3 sæder, 1500kg træk {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg har lige brug for lidt hjælp, fra folk der rent faktisk ved det. Det tager lang tid at søge biler der er til salg for at finde de egenskaber jeg savner.

Dette er ikke nogen annonce.

Jeg leder efter en anden bil, da jeg ikke har så meget brug for at kunne køre med 4-5 personer mere.

Jeg leder efter en varebil type der kan nedvejes til lav vægtafgift, der skal må kunne sidde 3 foran og så skal den kunne tage 1500kg på krogen. Og så skal den ikke have større værdi end ca 20.000 så jeg vil kunne lave byt med min Peugeot Bipper.

Jeg har læst at Picasso kan fåes med 3 sæder foran, jeg har bare ikke set nogen, så passer det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nedvejet varebil, 3 sæder, 1500kg træk
  • #1   25. aug 2017 Honda fr-v

• #2   25. aug 2017 eller multipla smiley

vælg honda fr-v smiley

• #4   25. aug 2017 Der bliver svært at finde noget ordentligt til 20.000. En Sharan kan vidst også fås med 3 sæder foran, men det er sgu en gammel kasse du kan få til 20.000 smiley

• #5   25. aug 2017 Købte min fr-v for 20k for 2 år siden.
    Dog ikke nedvejet.

• #6   25. aug 2017 FR-V med 2,2'eren er stabil men nok noget lidt dit budget hvad med transportere/vito'er osv smiley

• #9   26. aug 2017 #8 - haha, ekstra sæde!! smiley ja det er da godt nok ubrugeligt

• #10   26. aug 2017 Nogen der har et billede af en Sharan med sådan et ekstra sæde forrest?

• #12   26. aug 2017 Ja det lyder mere brugbart at skifte sædet ud med et bredere for der er jo ikke meget plads mellem sæderne, vi har 5 sæder i vores nu og får snart brug for et til, men et bredere passagersæde kunne evt godt give lidt plads til et barn ekstra uden at give afkald på det dejligt store bagagerum vi har ved at køre uden de to bagerste sæder i bilen som vi gør nu smiley

• #14   26. aug 2017 Ja jeg tænker også at gearskift måske kan give problemer da den desværre ikke er med aut.. men den største på 8 kunne nok snart undvære stolen eller i det mindste nøjes med en selepude, så kunne han komme op foran kan vi stadig nøjes med den midterste sæde række hvor vi også nu har 3 autostole stående og stadig kan køre barnevognen op i bagagerummet uden at skille den og klappe den sammen, det er sgu rart nok smiley

• #16   26. aug 2017 Mercedes varevogne har 3 forsæder smiley

• #18   26. aug 2017 Kommer an på hvilke forsæder man vælger, ihvertfald til vito vores har kun 2 komfortsæder men man kan også få 3 Pers bænksæder
    De fleste har sikkert sparet lidt og valgt de 3 Pers sæder smiley

• #20   27. aug 2017 Tak for alle jeres svar

De 3 sæder skal bruges til mig, min 13-årige datter og min kone på ca 60kg. Og ikke noget med langturskørsel. Det har vi en anden bil til.
    Jeg skal trække rundt med hestetrailer og andet forefaldende.

Jeg kan se at Picassoen er udelukket. Man kan ikke byde nogen at sidde der i midten.
    Fr-V kunne være en mulighed, men den der er lige pt til 20k er gennemkneppet.

Jeg er bange for at jeg er endt ved en Multipla, men den nye som ikke er helt så vederstyggelig som den tidligere model. Dem jeg har fundet hedder godtnok kun 1300 på trækket, men er der nogen der ved om trækket kan vejes op til 1500?
    Og om bilen kan vejes ned under smertegrænsen?

• #21   29. aug 2017 Sådan en Honda FR-V 2007 2,2 diesel der har kørt 295.000km..... er det noget farligt noget at få fat i?

• #22   30. aug 2017 Vores havde kørt 280 da vi solgte den, og fejlede intet mekanisk
    Motoren fik tæsk og nyt olie hver 80.000 og brokkede sig aldrig
    Slangen til intercooleren rev sig løs et par gange men efter et nyt spændebånd kørte det igen
    Vores åd 2 generatorer og 1 batteri (vist ikke unormalt med generator da det sidder under oliefilteret der kan spilde/svede ned i generatoren)
    Derudover holdte A/C op med at virke kort før salg men efter så mange km og 5 år i brug så trængte det sikkert bare til en genopfyldning smiley

• #23   30. aug 2017 Det er rust som kan tage livet af en fr-v min gl. 2,2 havde kørt 380.000 tusind uden problemer. Og den jeg har nu har gået 310.000... gå efter en 2007faceliftet model dem med det blå instrument bord. Og ikke det nasty trælook. Model 2005-2007.

• #24   30. aug 2017 #23

Er der særlig grund til faceliftet uden "det nasty trælook" andet end det nasty trælook?

• #25   30. aug 2017 nu har jeg haft begge model. synes at kan høre den ny er bedre lydisoleret, samt nogle andre små ting,

bl.a aux indgang til radioen

husk at vælg en med xenon lys, da de alm. kører med h4 som intet lys giver plus de springer for et godt ord.

• #26   30. aug 2017 har lige slå min op det er 1500kg med bremser og 500kg uden bremser

• #27   30. aug 2017 Jeg har lige set noget der gjorde mig glad...... Sammenklappeligt midtersæde så det kan blive armlæn

Har allle FR-V sammenklappeligt midtersæde?

• #28   30. aug 2017 jep det har de, plus de kan skydes frem og tilbage

• #29   30. aug 2017 Herligt.

slog lige en diesel op i nummerpladenet og så at den skulle køre 10,8km/l

På bilbasen står diesel til 15,9...... Hvad er rigtigst?

• #30   30. aug 2017 15,9 km/l min går typisk 15-18km/l

• #31   30. aug 2017 Det er bedst at køre midtersæde tilbage når der skal sidde nogle der smiley
    Der er et stort skjult rum under sædet og er med "bakke" oven på armlænet/sædet til små ting smiley
    Ville også vælge en med Xenon men de er halvdyre når de springer, vores ene flimrede lidt ved salg og pæren levede på sit absolut sidste smiley
    Vores kørte omkring 16 men med lidt omtanke kan man presse den lidt længere
    Nu kørte vi en del med trailer og der gik den noget kortere men den sled også sine bremser hurtigt, dog er de ikke så dyre smiley
    Håndtaget til bagklappen har det med at ruste (selve håndtaget er plastik men metallet over ruster og kommer i klemme i håndtaget så det ikke selv springer tilbage) Det gør at bagagerummet ikke lige kan åbnes og man skal trykke håndtaget tilbage og så låse i og op et par gange før man kan åbne igen smiley
    Bagruderne kan åbnes hvis man klikker multistikket sammen bag dørsiderne i hver bagdør og er super rart smiley

• #32   31. aug 2017 Min går ca. 11-12. Troede de sorte sæder og træ var Executive og det blå var comfort? Har aldrig skiftet pærer i min, men nej der er selvfølgelig mindre lys i end xenon. Tjek for rust i undervogn og døre. Mest synligt er bagskærme og bagklap. Ved 300000 er der også ting der er trætte hvis de ik er skiftet og delene er ret dyre.

• #33   31. aug 2017 begge jeg havde var Executive 2006 med trælook og 2007 med blå instrument bord.

plus 2007 havde exnon lys / aux indgang og ændret lidt på instrument belysning

• #34   31. aug 2017 #32

Er det så bedre at købe en der har gået 370 frem for en der har 268 på klokken?

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #35   31. aug 2017 Angående fr-v..
    På motorvej forvent ikke meget over 14 ved 130 i dansk harmonika motorvejs kørsel. Ved pendling på 89 ad landevej kunne jeg klemme 21 ud, målt på tank. Kontinuerligt i Tyskland kan 130 nærme sig 18.

18" var Max, ellers åd den baghjul og bagophæng på under 80k.
    Endte dog med at rådne i vangen nær baghjul, samt del rust i skærmkasser. Dog lækker vogn med godt overskud.

Det var en chippen 2.2 cdti, guldplade.. Måtte lade livet ved 330k, da jeg ikke er mekaniker eller gad bruge tiden på den

• #36   3. sep 2017 Hej igen...... Nu leder jeg efter en FR-V, helt bestemt.

Men hvad er forskellen på en 2006 executive og en 2007 comfort?

Kommentér på:
nedvejet varebil, 3 sæder, 1500kg træk

Annonce