{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

OT: Ejerskifte og husforsikring {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Vil gerne høre andres erfaring ang. Ejerskifte og husforsikring.

Vi har købt et hus og der er selvfølgelig udarbejdet tilstandsrapport og el rapport. Disse er gennemset af både advokat og af arkitekt og selvfølgelig mig selv(Elinstallatør).

Huset er fra 1930 men gennemrenoveret 2006/2008 og til energiklasse B. Der var mindre fejl, men de største gik på knækket flise i badeværelse samt for lidt fald og en frostsprængt skorsten og et par små gamle sætningsskader....

Havde en murer jeg stoler på ude og besigtige disse fejl og gav et overslag på 30.000kr

Har fået tilbud fra sælger forsikringsselvskab (gensidig FS) men ville gerne have hus og ejerskifte i samme selvskab.

Til min store overraskelse vil Topdanmark(Nuværende forsikringsselvskab) ikke tegne ejerskifte på huset, grundet noget med "indvendige plader på murstenshus). Jeg for nærmere forklaring senere.

Men skal have fundet et andet selvskab som vil overtage det hele. Hvad kan i anbefale og hvem har i gode erfaringer med?

Ideer og andre overvejelser er velkomne...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OT: Ejerskifte og husforsikring
Kommentér på:
OT: Ejerskifte og husforsikring

Annonce