Svejse kursus til alm brug :) {{forumTopicSubject}}
Hej Alle.
prøver lige herinde.
jeg har 6 ugers selvvalgt kurser, som jeg gerne vil gøre brug af.
Her tænker jeg bl.a. på at lære og svejse til alm. hobby brug / erhverv.
forstået på den måde, at det selvfølgelig gerne må være nyttigt for arbejds markedet, lige at kunne svejse lidt hist og her.
når jeg kigger på ikuf.dk bliver jeg ikke just klogere af, hvilket kursus jeg burde overveje? der er jo flere forskellige med fine tal og paragraffer.
kunne være fint evt. at svejse på bilen, både alm og evt. rustfri?
kender intet til at svejse eller indstilling af apparatet
var engang på intro kursus på teknisk skole, hvor jeg fik lov at svejse lidt, men det er godt 12år siden og hørte nok ikke meget efter dengang
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
Ville gerne blive bedre til Elektrode og kære mere om justering af tigværker da der er rigtige mange ting at justere på de nye AC/DC anlæg
maj 2006
Følger: 54 Følgere: 54 Biler: 4 Emner: 171 Svar: 1.802
der er jeg så lidt i vildrede
Ellers ringer jeg på mandag til et amu center om de kan vejlede mig lidt, var bare om nogle bil folk, havde et specifikt bud udfra deres liste
Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
okt 2015
Følger: 13 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 302
Hvis du får efter at kunne mag svejse ( eller co2 om du vil ) så er det i princippet ligegyldigt om du tager rør på plade som stigende eller en hlo45 som er rør-rør, for du får god kendskab til hvordan det skal se og ud ikke mindst lyde når du svejser.. Det er få steder man bruger 0,8mm massiv tråd i industrien, men hvis du får det grundlæggende med, er det lettere at svejse med pulverfyldt rørtråd osv..
Svejse kursus til alm brug :)