{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vedr trailer side
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #1   18. okt 2017 galvaniseret jern og alu er en dårlig kombi jeg ville købe nogle træplader (støbeplader) ved alm brug holder de rigtig mange år

• #2   18. okt 2017 Okay jeg skal også have skiftet siderne kan man lave dem selv eller skal de købes hos variant

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#3   18. okt 2017 det kan jeg ikke svare på kender jo ikke dine evner eller dine muligheder mht køb af nye sider skal du ringe til Brenderup trailere de kan svare dig på om de har sider til en sådan trailer

• #4   18. okt 2017 jem og fix sælger trailer plader til rimelige penge, tit har de pladerne til 300 kr

skal selv igang med at renovere vores noget bedagede trailer fra 1987, undervogn og aksel fejler intet, men træet er ved at være noget træt og jeg vil selv skifte bund og sider.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#5   18. okt 2017 husk at tjekke tykkelsen på de plader der er på din trailer inden evt køb af plade

• #6   18. okt 2017 husk ikke og købe en for tynd pkade til bund, det gjorde min lillebror,
    det fortrød han, i sær når man skulle køre med en motorcykel, den var ved og går gennem den nye bund,

man skal skille en del ad, for og skifte siderne, men ikke så svært mår man komme i gang,
    men komme and på hvor handy man er og om man har værktæj til det hele,

når du har skildt den ad, kan du bruge de gamle sider som model til de nye, også skære dem ud

og monteringen forgå i modsat rækkefølge smiley

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#7   18. okt 2017 jeg har lagt en 15 mm i min koster lidt mere men så kan jeg køre med ro i hjertet smed 10 brosten ved et vejbump håber ham der fandt dem blev glad for dem hehe

• #9   18. okt 2017 Vores lille trailer (2 akslet variant) har træ sider med metal ramme der kan tages af og med træbund
    Vores store trailer (ifor med tip) har alu sider og alu bund og det er altså en fordel når man skal skovle osv da der ikke er de små knopper man kan smadre skovlen ind i smiley Dog kommer der hakker buler og skrammer i siderne når man kaster murbrokker op i smiley
    Dog kan jeg stadig bedst lide alutraileren

• #10   18. okt 2017 Claus G hvor købte du bund plade henne og kan det være du kan være behjælpelig med at lave min trailer har desværre ingen forstand på det giver gerne en lille skilling :))

• #12   19. okt 2017 Har lige renoveret vores hestetrailer da vi fik den
    Nye bremser kabler påløbssyøddæmper sider bund og hele molevitten
    Det jeg lavede om var at jeg istedet for en 18 mm bundplade lagde en 21 mm plade i bunden istedet
    Super godt

• #13   19. okt 2017 Hvad trailer har du ?:)

• #14   19. okt 2017 Hvis det er en ganske alm 500 kg så er det vel bare en 12 mm plade du skal knalde i ?:)

• #15   19. okt 2017 Så kunne du være sej lige at smide en 14 eller 15 i istedet

Kommentér på:
vedr trailer side

Annonce