363 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "godt initiativ ?"
Godt initiativ!
Hej Patrick, Godt initiativ. Jeg havde selv tænkt på det tidligere, men fik det ikke gjort. Hilsen Usman (Sort Audi A5 2.0TFSI 180HK)
Hej Patrick, Godt initiativ. Jeg havde selv tænkt på det tidligere, men fik det ikke gjort. Hilsen Usman (Sort Audi A5 2.0TFSI 180HK)
Skrevet af: Usman S - 3. jan 2009
Alt for godt!
Hey.. Mange tak for invitationen til den her gruppe, det er et cool initiativ at starte en Top Gear gruppe, jeg har for det meste altid lyst til at snakke top gear, og generalt biler når jeg lige...
Hey.. Mange tak for invitationen til den her gruppe, det er et cool initiativ at starte en Top Gear gruppe, jeg har for det meste altid lyst til at snakke top gear, og generalt biler når jeg lige...
Skrevet af: Thomas A - 4. jan 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
maj 2016
Følger: 18 Emner: 5 Svar: 99
Hvis man vender problemstillingen om, har bilen jo en tydelig lighed med en afrikansk gødningsbille, der uanset sit mindre lækre udseende jo faktisk har en ekstrem rolle for verdens konstante behov for oprydning/orden samt fortsat eksistens for utallige andre arter, da billerne jo er nede i den lavere ende af fødekæden
Tænk hvis alverdens politikere blev enige om, at skubbe alverdens ubehageligheder baglæns ned i jorden med deres store fede "taburetrøve" således disse "ad bad" kugler af menneskelige ubehageligheder kunne transformeres til noget - alle kunne bruge hehe..
Selvf. bare lidt joke - eller?
nov 2007
Følger: 34 Følgere: 59 Biler: 2 Emner: 81 Svar: 2.223
godt initiativ ?