{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afskaf post DK
  • Jensen
    Jensen Tilmeldt:
    jan 2009

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 30
    #1   16. jan 2018 Flyt kassen ud til vejen.


  • #2   16. jan 2018 Er han overhovedet inde på din grund ?

  • #3   16. jan 2018 Duer ikke da der ville gå Ca 2 dage før den lokale landmand ville pløje den ned med hans maskiner

  • #4   16. jan 2018 jeg ville sende billedet ind til post jord i hovedet og bede dem komme og reparer det deres post har ødelagt

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #5   16. jan 2018 Jeg havde flyttet den hen til indkørslen og så havde jeg drejet den 90 grader, så den vendte ind imod indkørslen i stedet for ud mod vejen.

  • #7   16. jan 2018 #5 Jeg tror også det bliver næste løsning

    Jeg skal bare have hevet den kæmpe betonklods med op som undertegnede så smart støbte den ned med smiley :D smiley


  • #8   16. jan 2018 Er Post DK ikke afskaffet? Og hedder det ikke Post nord? smiley




  • #9   16. jan 2018 Og som KFinn siger, hvor går din grund fra?

  • #10   16. jan 2018 2 marksten ud til vejen så er de færdige med at køre derinde

  • Søren
    Søren Tilmeldt:
    mar 2009

    Følgere: 4 Svar: 196
    #12   16. jan 2018 Marksten er gode, især hvis posten sover og kommer til at køre op på dem..
    Hilsen en der har trukket en postbil fri smiley

    Mine forældre havde store problemer med det, og valgte at ligge 4 store marksten, så idioten ikke pløjede deres lille område græs op (Post og andre elendige billister)


  • #14   16. jan 2018 Postnord elsker det åbenbart..

    profilbillede
  • #15   16. jan 2018 Når du ikke svarede på spørgsmålet, gætter jeg på han slet ikke er inde på din grun, din postkasse står i skel som den skal

  • #16   16. jan 2018 Kender en der en gang har fået deres kæmpe marksten "erstattet", kontant, af postnord efter de kørte ind i den og totalskadede postbilen smiley

  • #17   16. jan 2018 Finn : jeg er i tvivl i tvivl da vi er i landzonen, den står for enden af en hæk ca 1-1,5 meter fra offentlig vej. Men uanset hvad om det er i skel eller ej, så passer jeg stykket ud til vejen, og det er stadig respektløst om det er mit eller offentligt

  • #19   16. jan 2018 Kan godt se det ikke helt harmonerer med dine mulvarpeskud smiley
    -hvor vil du ellers have han skal holde? ude på vejen, eller køre ind i din indkørsel?


  • #20   16. jan 2018 Heh, Ja den lille muldvarp er blevet lidt aktiv på det sidste. Men tro mig, hvis du boede på landet ville du vide at det er en ulige kamp at gå i gang med den. Jeg plejer at jævne dem med havetraktoren, og vi er uden for sæsonen smiley

    Så er det nemmere at opdrage posten smiley


  • #22   16. jan 2018 Nok nemmere bare at dreje postkassen ind mod indkørslen

  • #23   16. jan 2018 Tror bare du skal være glad for posten kommer overhovedet! sidst jeg skulle modtage en pakke, havnede den i Århus og bor i Roskilde!!

  • #24   16. jan 2018 Du har ret. Af samme grund bruger jeg aldrig posten i forbindelse med mit arbejde, og jeg har forbudt min fragt agent at bruge dem når de sender småpakker og dokumenter for os

  • #26   16. jan 2018 Kender en der havde samme problem, de lagde også små marksten, det kostede et bundkar dagen efter på en af postens FIAT'er smiley Det var dog yderes effektivt, bortset fra at bilen svindende lidt olie på græsset

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #28   16. jan 2018 Postkassen skal jo blandt andet sættes op i en bestemt højde, nok tilpasset efter deres nyere højrestyrede postbiler, så de ikke behøver at hoppe ud af bilen. Men logikken hører op, hvis postkassen så er monteret, så man skal krydse et fortov for eksempel. Stod det til postvæsnet, så skulle de jo bores/støbes fast i kantstenen. Så de bare skulle koncentrere sig om at køre rundt og proppe post i postkasser. Posten har ikke samme funktion mere, som for 25-30 år siden, hvor posten på landet nærmest kom ind og lagde posten på køkkenbordet og fik en kop kaffe og en sludder med fru jensen om vind og vejr. Alt var mere hyggeligt og roligt dengang.

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #30   16. jan 2018 Det er lidt lige som sosuhjælpere/assistenter, de får også den ene spand lort i hovedet efter den anden. Det er heller ikke et job uden stress, tvært imod.

  • #31   16. jan 2018 Vil næsten hellere være p-vagt, end arbejde hos Postnord....

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #32   16. jan 2018 Du har et kabelskab ved siden af din postkasse og de vil normalt stå i skel, så tror desværre ikke han gør noget galt.

  • #33   16. jan 2018 Her kan du se hvor meget der er kommunens af min tidligere adr.

    https://map.krak.dk/?c=56.458343,10.376573&z=20&l=aerial&q=%22L%C3%B8venholmvej,%203,%20ALLING%C3%85BRO%22;208641636;geo&som=0


  • #34   16. jan 2018 Post Nord er nogle spader...

  • #36   17. jan 2018 Smid en stor sten lige ved siden af din indkørsel, der er jo kørt hul ved siden af asfalten, og så grav hullet meget dybere og fyld op med vand.

  • #37   17. jan 2018 Von Z. Den pakke der landet i Århus hvor blev den sendt fra?

  • #38   17. jan 2018 min mor bestilte julegave
    forrige år,
    og fik besked om den var leveret, de har modtager flex.

    da hun kom hjem, kunne hun ikke finde pakken og kontaktede post nord

    de fandt så ud af den var leveret til en tilsvarende adresse ved Århus.

    og vi bo i det sydlige sønderjylland, så der gik 2 dager mere,
    så fik hun en besked om pakken er leveret,

    da hun komme hjem, stå den midt i gårdspladsen, selv om de har et sted, hvor pakken kan stå,

    hvor posten plejer og stille pakke.

    så post nord og servic er 2 forskellig ting


  • 0
    0 Tilmeldt:
    sep 2017

    Svar: 31
    #39   17. jan 2018 drej postkassen eller læg et par pæne sten . så er det løst.
    de gør tit hvad de kan med de midler de har. de prøver trods alt at passe et job. hvor de er presset.

    borset fra at vi ikke får post så tit mere. så synes jeg nu at det har fungeret et stykke tid nu.

    det er så nemt at hakke på dem.
    når jeg sender bruger jeg gls. det er billigere. så hvis det var samme pris ville jeg vælge post nord. for at bevare posten.


  • 87
    87 Tilmeldt:
    dec 2006

    Følger: 1 Følgere: 4 Svar: 263
    #40   17. jan 2018 De fleste lægger to sten ved siden a postkassen så budet ikke kan kører på græsset.. Ses mange steder på landet..
    Man vil jo gerne så tæt på som muligt smiley


  • 87
    87 Tilmeldt:
    dec 2006

    Følger: 1 Følgere: 4 Svar: 263
    #41   17. jan 2018 Jeg havde sat den på væggen til garagen. I har andre regler når i bor på landet smiley

  • #42   17. jan 2018 #37 kom fra England, og skulle via Told og skat! -endte med de sendte den til Osted, og da jeg kørte til Osted, kunne de fortælle at den lå i Roskilde! det var en fejl de tit var ude for, og som de ikke kunne få rettet... smiley

  • #43   18. jan 2018 #28

    de laver det dobbelte af hvad de plejer at lave, bla. pga. diverse fyringsrunder. kan godt være man skal følge med tiden og alt det men ift. posten så skulle de aldrig have rørt så meget ved det, det virkede jo ganske fint bare for nogle år tilbage.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #45   20. jan 2018 JS du får det til at lyde som om du selv arbejder dobbelt på dit job til den halve løn. Skulle du leverer mange steder en dag ville du sgu nok også fortrække at kunne slippe for at stige ud af bilen hver gang, da det koster tid hver gang
    Som RM skriver så det sgu ikke blevet nemmere at være postbud de sidste par år med konstante nedskæringer. Er satme glad for jeg ikke arbejder på den synkende skude.
    Desværre følger de ikke engang med tiden. Blev overrasket sidst posten på jobbet kom. Bilen var proppet med pakker. Og fandt ud af de ingen rute har eller pakkebreve lagt som en rute med antal pakker hvert sted. Det er bare kastet ind og så håber de vognen er tom når de når sidste sted og ellers må de tilbage rundt med de pakker der blev overset.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #47   21. jan 2018 Må tilstå jeg læste din besked som sarkastisk hvilket jeg stadig gør efter at have læst den igen.

Kommentér på:
Afskaf post DK

Annonce