{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skiver mellem udstødnings samling
  • #1   28. jan 2018 Min mening: At der findes utroligt mange idioter i den her verden, som aldrig skulle have haft adgang til værktøj.

De findes også herinde i hobetal. Kig på en hvilken som helst skovl som mener de skal erstatte katalysatoren med "rent rør" på deres Kia Picasso (eller hvad det affald nu end hedder) som har 55hk - så har du spottet en... smiley

Jeg er den første til at synes om god lyd, men standarden for "det lyder fanme najs" er efter min mening ALT for højt oppe i lydniveau.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #2   28. jan 2018 Skiver imellem er 100% fusk, og nej er ikke godt for dig. Du risikere at gassen fra udstødningen kan komme ind i kabinen, da den ikke bliver ledt hen hvor den skal være!B
    Bilen er som sådan ligeglad, da de ikke laves steder hvor der sidder sensor.
    Så er udelukkende ens egen sikkerhed

+ Nu er jeg sikker på at du har en diesel, og en 4 benbet diesel skal være så stille som overhovedet muligt, da de i forvejen lyder elendigt smiley

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #3   28. jan 2018 jeg mener en bil skal lyde som det den er altså et læskur skal ikke larme eller "lyde" godt den skal bare køre en bil der er tunet skal lyde som en bil der er tunet altså have den lyd som de unge Brianer vil have
    kan ikke lade være med trækker på smile båndet når jeg ser en bil der dårligt kan slæbe sig hen over et fartbump fordi den er lagt helt ned og køre med thansen potte og har 75 hk hehe

• #4   28. jan 2018 ville heller aldrig lave mit udstødning utæt på den måde. Kan ikke se meningen med for det kan da ikke give en god lyd det må fise mere end det brummer. plus bilen kan suge udstødning gas ind i kabinen evt . og det ikke sundt. og til hvad man kan købe en universel brøle bagpotte til idag så det da meget bedre at montere sådan en. Det jo bare og finde en med en svejser og få den sat på i stedet for den gamle potte. eller find en brugt sport potte der passer til få penge

• #5   28. jan 2018 jeg saver altid min udstødning helt af. behøver ikke det lort, det skal bare larme helt vild, så er jeg glad.
    det er nemmest at ligge bilen på siden. så kan man komme til, fx se det billed jeg har lagt op

profilbillede
  • #6   28. jan 2018 Ja har en diesel og kan huske hvor dårligt mine forældres lød da der var hul i udstødningen, så kan ikke rigtigt se meningen i hvorfor folk gør det

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #7   28. jan 2018 De gør det, da det intet koster at lave.. Ikke i forhold til en sportspotte osv.

• #8   28. jan 2018 Der er bare mange der åbenbart synes, at udstødninger skal prutte. Det kan nok betragtes som en fase som blot skal overståes.

• #9   28. jan 2018 Sports potter fra Thansen har mindre respekt end et hul i udstødningen... ihvertfald her fra.... skal man ikke have en læge erklæring for at køre med sådan noget i det hele taget for man må sku da være udviklingshæmmet eller komplet idiot for at syntes det er fedt?

• #10   28. jan 2018 Hørt. smiley

• #11   28. jan 2018 Enig kører man en 1.2 tdi eller 1.1 crdi så bare sav lortet af smiley

• #12   29. jan 2018 Fordi danskere ikke værdsætter lyden af motoren. Men bare vil havde det HØJ. Ses tydeligt blandt folk der køre tysk eller amerikansk eller hos motorcyklister. Det bare på med et rør helst i 3½". Potter og Cat skal bare væk... Jo vi øjere jo bedre ifølge dem.

Og med sådanne idioter som medborgere begynder man sku at sætte tvivl om det virkelig er meningen at vi skal hjælpe alle

• #13   29. jan 2018 Forfærdeligt. Har selv lige haft et utæt flex rør på min Audi, brugte den anden bil til at jeg havde tid til at montere nyt forrør. Synes simpelthen at det var for pinligt at køre rundt i en bil der lød som en forskruet golf 2

Kommentér på:
Skiver mellem udstødnings samling

Annonce