{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af lift
  • #1   5. feb 2018 Jeg har den klargøringslift fra APliften i Brønderslev. Er fint tilfreds med den. Er fint stabil uden at være boltet i gulvet, bare man “ vender “ bilen rigtigt.

• #2   6. feb 2018 Har du et link til den lift du har? Kan se de laver mange nemlig

• #3   6. feb 2018 Jeg har købt 2 Jema lifte til hobby brug.
    De kan altså ikke anbefales. Det er svært at sætte en finger på det. Men kvaliteten er altså ikke skide god.
    Relæer til at udløse låse er brændt af flere gange (blev dog byttet på garanti)
    Skulle jeg gøre det om havde jeg kigget mig om efter en brugt spindellift i stedet for hydraulik.

• #4   6. feb 2018 Hvad tror i om denne her
    https://www.nimalift.dk/deluxe-saxlift-2700kg.html

• #5   6. feb 2018 Har denne, og er nu meget tilfreds,
    http://www.apliften.dk/produkt/model-3-tons-saxlift/

• #6   6. feb 2018 Spørgsmålet er hvad du skal bruge den til?
    Er det til 4x4 for at skifte dæk, eller til en lavgående Golf der skal ha skiftet udstødning fordi den bliver skrabt imod kantsten, eller blot til service en gang eller 2 om året på familiebilen og vennernes?
    Jeg har købt en (brugt) Jema lift i sax med hydraulik og mekanisk udløser, der tager 2.8tons, så jeg kan bruge den på amerikanerbilerne og autotransporter mm. men blot en BMW i std. højde er den ikke så fiks at få op på, medmindre den bliver gravet ned eller jeg får lavet mig nogle mere permanente klodser at køre op på, så jeg får mest muligt højde, da den kan løfte tæt på 140cm, så jeg kan sidde på en kontostol og ha fint plads til at skifte udstødning osv. eller lave bremser mm.
    Men til hurtige hjulskift osv. er den ikke så snild pga. den er kraftigt bygget og der havde en "panel lift" være nemmere, som blot kan køre over og så smider man et par gummiklodser på ved løfte punkter, men da jeg er pladesmed, så vil jeg gerne ha mulighed for at lappe et panel og skifte et skørt osv. samtidig, hvis det kræves.
    Derfor skal jeg ud og ha en 2søjlet, når jeg får værkstedet gjort klar til det skal være permanent, for det er lækkert at saxliften kan flyttes rundt, selvom den ikke er nem at gøre det, pga den er bygget solidt.

• #7   6. feb 2018 Har ikke lige link. Men den jeg har, løfter en meter, og er uden det sæt til at flytte den med.

Kommentér på:
Valg af lift

Annonce