{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Kevin Magnussen nr. 1 i PowerRanking :D
  • #4   12. apr Total overvurderet knægt der har været heldig i et par enkelte løb

• #5   12. apr Heldig syntes jeg ikke man kan sige han har været

• #6   12. apr jeg er så meget enig i at han er overvurderet, men talentet har han sikkert, mener bare ikke han er klar til f1 endnu, han mgl racer erfaring og det ses tydeligt i hans kørsel.
    og så er jeg mere end træt af den danske presses evig og altid glorificering af ham
    det er lige til at brække sig over.
    og desværre er han så osse grunden til at jeg ikke gider se f1 længere

• #7   12. apr tigger

Det er da den værste gang ævl jeg har hørt længe.
    Er han ikke klar til F1? han har kørt i 4år.

Og han har mere end bevist at hvis han får en bil der kan følge med, så har han evnerne til at skabe resultater med den.

Han ligger oppe sammen med de store drenge både i kval og i løb, og de er meget mere erfarne end ham.

Hvis erfaring var alt, hvorfor halter Alonso og de andre gamle garvede så rundt?

Selvfølgelig følger den Danske presse ham, han er jo Dansker trods alt, og det er da begrænset hvad vi evner på internationalt plan, og hans præstationer er sq da imponerende.

• RSP 36
    RSP 36 Online Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 5 Emner: 11 Svar: 1.515
    #9   12. apr Må erkende at jeg sjældent ser F1 men synes det er noget trist at nu hvor der endelig er en dansker der gør det helt ok så skal der bare rakkes ned.

• #10   12. apr De kørte som en sæk kartofler sidste søndag. Men det var da underholdende.

• #11   12. apr RSP

Ja det er som om der går lidt jantelov i det eller sådan noget.
    Der er jo ingen tvivl om hans evner og talent, for ellers ville han da ikke kunne gå fra det ene team til det andet.

Der er vel ingen der vil hyre en køre som er talentløs

• #12   12. apr #11

Haas og Renault er da et godt eksempel

• #13   12. apr På hvad?
    At de vil hyre talentløse kørere eller hvad?

Hvem skulle de da erstatte deres køre med syntes du?

• RSP 36
    RSP 36 Online Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 5 Emner: 11 Svar: 1.515
    #14   12. apr Nej når man som dansker får tilbudt et job i F1 er det nok ikke pga alle de millioner som man har med i baglommen fra sponsorer.
    Men ja,det er nok lidt jantelov.

• #15   12. apr Tror ikke det har noget med jantelov at gøre, det er bare en generel tendens..

jeg er dagligt på sociale medier der har med f1 at gøre, og der findes tusindevis af mennesker der rakker Hamilton og vettel ned.. ikke pga. deres personlighed, men de synes vitterligt ikke at det er gode kørere... så at nogle enkelte ikke synes Magnussen ikke er god skal man heller ikke tage så seriøst..

der er også mange der påstår at Verstappen ikke kan finde ud af at køre bil, det er også århundredets joke... jeg mener ikke at der er nogle kørere i det nuværende F1 felt der ikke har fortjent at sidde bag et F1 rat.. Marcus Ericsson bliver nok aldrig verdensmester, men selv han kan finde ud af at køre... det beviste han i Bahrain.

• #16   12. apr Ingen idé.. har ingen interesse i F1 og ser det derfor heller ikke.. Troller bare

• #17   12. apr

• #18   12. apr Der var engang jeg så f1 løb men her de sidste år række er jeg holdt op. syns ikke det er så spændende længer lige som det var engang.

• #19   12. apr Freeway, jeg kan anbefale at du begynder igen, løbene i denne season har været vildt underholdende

• #20   12. apr Har ikke set så meget Formel 1 siden Alesi og Berger kørte Ferrari og Montoya kørte Williams/BMW, men er helt oppe og køre over Magnussen, og det han præsterer!

-der er også folk der synes Wozniacki ikke kan spille tennis, det er mennesker der er ved at blive ædt op af deres egen middelmådighed, og ikke kan glædes over andres succes!

GO MINI MAG

• #21   12. apr

• #22   12. apr Ser altid F1 og håber da altid det går godt for Magnussen selvom jeg ikke er fan, er dog lidt træt af at kommentatorerne til tider fokusere for meget på ham og nogle gange går glip af andre "vigtigere" og måske mere afgørende ting

• #23   12. apr Problemet med "hadet" som mange har til Kevin er at alt Formel 1 dækning i Danmark skal sættes i relief til Kevin. Hvis f.eks. Raikkonen ser ud til ikke at forlænge sin kontrakt så hedder overskriften i Danmark; "Åbning for Kevin hos Ferrari". I resten af verden hedder den "Raikkonen set to retire, who will take over?".

Eller når 3+ viser Formel 1 så er det konstant "Kevin, Kevin & Kevin" om så han roder rundt som nr. 14 med 50 sekunder til nærmeste point. 3+ glemmer at Formel 1 ikke er en sport baseret på nationalitet, men på penge og prestige. Derudover syntes jeg samtidig at Kevin er en "dårlig" eller skal vi sige "ikke-eksisterende" repræsentation af Danmark. Det er lidt ligesom med Wozniacki.

Med det sagt, så mener jeg at Kevin efterhånden har vist sin ret til at være i Formel 1 kontra en mand som Marcus Ericsson der fik "smidt" Wehrlein ud. Men at køre for et Top 3 hold som danske medier så gerne vil sælge overskrifter på kommer han ikke til. Red Bull har deres eget program, Ferrari har deres eget program hvor Leclerc eller Gio må stå foran samt Mercedes hvor Toto Wolff har aktier i flere kørere. Jeg forventer at Kevin indenfor 3-4 år helliger sig sportsvogne som sin far, og her er der også bedre plads til at køre den stil han gør hvor lidt kontakt bilerne imellem ikke betyder DNF eller tabt løbt med det samme. Kevin og Max Verstappen kører så skidt at de har fået Perez til at se mild ud, og samtidig Maldonado til at ligne en ordinær kører. De skal få styr på hvad forskellen på modighed og dumdristighed er.

• DVB T
    DVB T Tilmeldt:
    jun 2006

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 19
    #24   12. apr Kasper J
    Ja de kommentatorerne er sgu formeget mange gange.

Jeg tror ikke kevin køre F1 fra 2020. Det er han ikke god nok til.

Konen og jeg har fulgt F1 i 16år nu og vi er begge enig om at kevin ikke er der fra 2020 måske allerede fra 2019.
    Når kevin komme mellem de første 15 køre, er det det pga af andres uheld. Ellers ligger han jo i bunden.

Thomas M
    Jeg vil ikke sige at Max Verstappen kører så skidt, men han køre altid på grænsen og nogle gange kommer han over grænsen. Det er jo den måde han altid har kørt på, og derfor han kom i F1.
    Hvor imod kevin altid leger futtog og samler en lang rækker køre bag sig på de baner hvor det er svært at overhale.

• #25   12. apr Synes nu han gør det ganske okay men der er stadig lidt for meget gokart over hans kørestil men han har udviklet sig meget siden han startede for et par år siden, dog er kommentatorerne alt for fokuseret på ham, håber kiesa og Tom får lov til at kommentere fast sammen

Synes også sporten har udviklet sig negativt, der er blevet for mange restriktioner Synes de burde have frit valg af dæk til kval men fint nok at de skal starte på det dæk de satte hurtigste tid i Q2 da det skaber lidt spænding vedr pit strategi

• #26   12. apr DVB T

Havde man spurgt konen og dig i 2014 så havde i sagt at han ville være ude af F1 efter 1 season, men lad os nu se

• #27   13. apr Den bedst rankede formel kører i verden, mangler erfaring!!!

• DVB T
    DVB T Tilmeldt:
    jun 2006

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 19
    #28   13. apr Von Z.

Nu er det jo ikke noget at gøre med at være den bedste køre der er nu i Formel 1.

Læs på formula1.com hvad det betyder og er målt ud fra.

• #29   13. apr DVB T

Bare det at du siger konen og dig har set F1 i 16år og stadig ikke tror på Kevin efter 4år i F1 siger lidt om at i nok har stirret jer blinde på det

• #30   13. apr Problemet er vel lige nu der er så enorm forskel på bilerne, så at vide hvem der er den bedste, det er lidt en udfordring til tider.

Men man kan kun erkende at Haas bilen er i god form hvis tankterne fortsætter, lige nu er han den hurtigste i første træning af midterfeltet.

Og det gør det kun mere spændende at have en dansker fremme.

• #31   13. apr Nemlig.
    Jeg har hele tiden ment at hvis han fik en bil der kunne følge med så havde han evnerne til at køre den.

• #32   13. apr Jeg læser aldrig EB og ser F1 på skysports, netop fordi de danske medier ikke dækker sporten ret godt...

men som sagt før at nogen ikke synes Kevin kører godt, skal man ikke tage ret bogstavligt, fordi der som sagt også er folk der synes at Hamilton også er en dårlig kører og har det for nemt... så når man kører i en dårlig bil, så er man dårlig, og når man kører i en god bil har man det for nemt..

kevin fik en 2. plads i sit første løb, det er en rekord kun tangeret af verdensmestre...

og nu har de lige kørt deres første træning, og Kevin er best of the rest, og 0,5 sek hurtigere end sin holdkammerat

• #33   13. apr "og nu har de lige kørt deres første træning, og Kevin er best of the rest, og 0,5 sek hurtigere end sin holdkammerat "
    -Skal lige med i ligningen at Kevin har kørt den tid på Ultras, mens Renault og Grosjean så vidt vides har sat deres tider på Soft.

Det vigtigste for Kevin i 2018 er at han får vundet H2H mod Grosjean. Han har endnu til gode at slå sin holdkammerat - Jolyon Palmer tæller ikke med i den ligning hos hverken mig eller eksperter. Sidste sæson mente et dansk medie at Kevin havde kørt næsten lige op med Grosjean i sæsonen - men når en kører samler ca. 50% flere point end sin makker skal det ikke hedde sig at man næsten har kørt lige op.

Slår han Grosjean i år, så kan Haas ikke undgå at sige farvel til franskmanden hvis der skal skiftes ud.

• #34   13. apr Man skal bare huske at Kevins første holdkammerat var verdensmester, og Kevin matchede ham faktisk i kvalifikation i sin første sæson, og havde en bedre resultat end ham fra det første løb... det er en imponerende statistik...

sidste sæson var ikke så god for kevin, det vil jeg godt give dig ret i...

• #35   13. apr Må også være svært at anerkende andres talent og succes, når man ikke selv kan ramme koblingpunktet 3 gange i træk....

• #36   13. apr Nogle af jer snakker ud af jeres røv. Os som ved noget om ræs, kan sagtens se, at det Kevin leverer lige nu, er intet mindre end super godt, fantastisk, sensationelt, fremragende, fænomenalt og outstanding. Haters will be haters. men inderst inde hader de bare sig selv Når Kevin gør fremskridt vil de stadig hate og komme med deres virkelighedsfornægtende mavesure Jantelovskommentarer. Selv den dag han bliver verdensmester vil de sikkert hate med: Jamen han er bare en knægt der burde køre go-kart. Så mit råd er: ignorer dem, de ved ikke hvad de snakker om, de har ikke bedre forstand.

• #37   13. apr Claus: Bullshit hele vejen. Jeg finder det kun positivt hvis det går Kevin godt, men det skal dømmes på et grundlag der ikke er farvet af klaphat og dannebrogsbiller. Summa summarum er at Kevin indtil nu "kun" har slået Palmer i en H2H - og hvor er denne Palmer nu?

Kevin bliver ikke verdensmester i Formel 1 med nuværende setup. Hvis Ferrari og Mercedes en dag trækker sig, 2021, og sporten ændres så kan mange ting ske.

Og drop nu det med at folk hader sig selv fordi de forholder sig kritisk, det er så lavt et postulat at smide fordi man mener den vinder diskussionen men i stedet tjekker man lige alderen på 52 år og tænker WHAAAAAT.

Kevin laver intet sensationelt lige nu, han kører yderst godt i en bil der har vist sig foran midterfeltet - og derfor er det kun Grosjean han skal koncentrere sig om at slå.

• #38   13. apr #37 Han slog lige 3/4 af hele feltet i verdens ypperste formel klasse sidste weekend, i en bil fra det mindste team!! -bare dig der mangler indsigt....

• #39   13. apr Det har jo intet med mangel på indsigt at gøre. Som Formel 1 er bygget op i dag så er din vigtigste konkurrent din holdkammerat med mindre du kører for Mercedes eller Ferrari og til dels Red Bull. Kevin mangler stadig at vise noget over en hel sæson og det skulle gerne være i år at det kommer frem hvis han vil beholde den mindste chance for at netop skulle til et Big 3 team. Se bare en mand som Bottas - for mig en dårligere kører end Kevin, men holder sig ude af problemer og er en passiv teamplayer som er svær at overhale, men også selv har svært ved at overhale. Som udganspunkt en perfekt No. 2 for Hamilton.

Maldonado slog også hele feltet i Barcelona for år tilbage - var han et supertalent? Nej.

Og lige en reminder - Force India er det mindste team, men hey jeg mangler jo indsigt.

• #40   13. apr "Kevin laver intet sensationelt lige nu" -jo du mangler indsigt!

• #41   13. apr Jeg er nødt til at have udspecificeret hvad der er sensationelt ved det han laver.. Hvis du kun har billige oneliners så bare glem det..

• #42   13. apr Ja det er meget sensationelt kan jeg godt se egentlig. Race-sim klarer de/han sig som 8. Bedste i et felt af 10 hold.

• #43   14. apr Det Kevin præsterer lige nu har ingen danskere gjort før ham, og der kan gå flere årtier før det sker igen!

-han er lige nu blandt de 5 mest lovenede kører for fremtiden, hvis du spørger mig, det lagt sammen med hans rejse og dedikation for at når dertil, er i mine øjne en kæmpe bedrift!

Fint hvis du ikke synes det er noget videre, men det gør du kun i kræft af du mangler indsigt...

• #44   14. apr Thomas M: Intet sensationelt fra Kevin?? så er det da virkelig også kun fordi man er en lille Jantelovselskende mavesur egoist, at man ikke vil acceptere, at Kevin ligger nr. 1 på F1 organisationens oficielle rankingliste over bedste kørere. Hvad er det du ikke forstår?? Kevin er lige nu DEN BEDSTE F1 KØRER I VERDEN i følge den organisation han arbejder for, fact. Ved ikke lige hvorfor du bringer min alder i spil her, tvivler også på, at du selv helt forstår det. Men siden du er så interesseret i min person, så kan jeg da lige komme med lidt ekstra info, som sikkert ikke passer din Jantelovspersonlighed særligt godt: Jeg har 16 års deltagelse i aktiv dansk og international motorsport på både 2 og 4 hjul bag mig, med flere sejre og et dansk mesterskab. Jeg har været roadracingtræner, og har i denne forbindelse også landsholdserfaring. Hvad har du af erfaring indenfor motorsport??

• #45   14. apr #43: Her har vi netop problemet - fordi Kevin er dansk så skal man være imponeret af hans kørsel, hvis man ikke er det så er det jantelov. Jeg er imponeret af at vi har en dansker i Formel 1 og især fordi han kom ind med fuld fart i 2014, selvom sæsonen ebbede ud for ham og senere Mclaren.

Men at kalde ham en af de mest lovende kørere for fremtiden? Vi snakker om en mand der har været i manegen i 5 år nu. Han er ikke et talent mere, han er en etableret kører med rutine og derfor må man også forvente sig noget inden at der skal udråbes sensation.

Hvis Kevin er så vild som du syntes så smider jeg lige et par navne som egentlig er nye og unge endnu: Ocon, Gasly, Leclerc & Lando Norris,

Problemet er at du mener jeg mangler indsigt fordi jeg ikke vil tage Kevins pik i munden ligesom dig på bagsædet af en gammel Primera.

• #46   14. apr #44: Du skal lige have skilt ad hvad en powerranking betyder kontra "bedste F1 kører i verden lige nu" betyder. Powerranking er så amerikansk som noget bliver.
    - Du mener vel samtidig at Marcus Ericsson så er 4. bedste kører i F1-verdenen lige nu? For der er jeg da ret sikker på at vi kan blive enige i at han ikke hører hjemme.

Jeg accepterer nu gerne at nogen mener Kevin er i god form lige nu, for det syntes jeg også han er. Men som jeg har skrevet flere gange - jeg vil se det over en HEL sæson før jeg måler noget champagne op. Nu var det jo ikke en videre magtdemonstration overfor Palmer i den eneste sæson han har slået sin makker.

Ja du har sikkert gjort det rigtig godt i Clio Cup og Saxo Cup. Jeg har ikke vanvittig meget erfaring indenfor motorsport udover de 10-12 timer jeg bruger på det om ugen ved at se enten tv, eller besøge banerne i Danmark og enkelte gange i udlandet.
    Til gengæld er jeg pisse hurtig til netop at køre på bane! Har sat gode tider på både Padborg Park og i Racehall Aarhus. Kan jeg komme på din powerranking nu?

• #47   14. apr Vi ser åbenbart bare forskelligt på tingene, og fint med mig!

-vil fortsæt glæde mig over Magnussen's kørsel, fantastisk at en stille dreng fra Roskilde kører lige op med de store Formel stjerner, men det er nok bare mig....

• #48   14. apr Nej for dine øjne læser det forkert. Vi ser fuldstændig ens på hvor flot det er at Kevin er i Formel 1 og lige nu kører godt. Især fordi han ikke er komme til som en rigmandssøn med tvivlsomt talent.

Det vi ser forskelligt på er at jeg mener vi efter 4 år godt kan forvente at han også præsterer over en sæson især mod sin holdkammerat. Det er ligesom når en dansk fodboldspiller kommer til en stor klub - så vil jeg heller ikke udråbe ham til en succes før han har fået fast spilletid og sat sit aftryk på holdet. Og lige præcis i Formel 1 er der ikke meget national følelse - og Kevin gør, efter min mening, heller ikke noget for at bringe den ind. Men han er en stille mand dog med en rap kæft når han får svar på sin til tider lidt beskidte kørsel.

Præster over en sæson, hold dig ude af uheld og dårlig PR - så skal jeg nok hoppe med på vognen.

• #49   14. apr "fordi jeg ikke vil tage Kevin's pik i munden ligesom dig på bagsædet af en gammel Primera"

-gider ikke gå ned på det niveau, vil hellere glæde mig over Magnussen

• #50   14. apr Hold da fast noget lort at lukke ud Thomas

• #51   23. apr Thomas der er så meget ved F1 du ikke forstår. Sæt dig nu lidt ind i tingenes rette sammenhæng før du udtaler dig. Og nej Thomas, jeg har hverken kørt Clio eller Saxocup. Men jeg har lavet tider på Padborg Park i en Peugeot 106, som jeg tror du får svært ved at slå i din BMW, nu du er i gang med at pisse terrietorie af.

• #52   23. apr Der er en masse ved F1 jeg netop forstår. Jeg forstår at Kevin både hos Mclaren og Renault blev omtalt i knap så gode vendinger når det kom til teamwork og dedikation for at arbejde i holdets interesse. Man kan sige, fair nok at den ene eks-kæreste ikke taler så pænt om dig så kan kan tvivlen komme dig til gode. Men når næste ekskæreste mener mere eller mindre præcis det samme - så er der måske noget om snakken.

I gør det til at jeg mener Kevin ikke hører til i Formel 1 og det jo ikke det jeg siger. Jeg siger blot at JEG er overbevist om at han ikke kommer til at køre for Top 3 holdene som Formel 1 er nu. Hvad der sker i 2021 ved ingen - og ingen ved hvem af topholdene der er der endnu. Kevin er vel på sin rette hylde lige nu i en bil der er i toppen af midterfeltet og Haas har gjort det rigtig godt - men lad os nu ikke gøre det til mere end det er efter 3 løb i sæsonen. -Det samme gælder for Ferrari som har fået en god start, men det gjorde de også sidste år.

Jeg tager gerne kampen op mod din 106´er i min 335i til hver en tid på Padborg Park. Du sætter det bare op.. Du skal nu med sikkerhed nok være hurtigst i svingene, men jeg skal nok hente mit på de lige stykker. Padborg Park kræver jo tæt på ingen teknik for at køre hurtigt når vi taler Fast Laps. At det så kræver noget andet at overhale er noget helt andet. Jeg tager altid gerne kampen op! Har desværre kun prøvet Padborg i en Peugeot Spider og en BMW E36 325i inden de skiftede til de gamle Mercedes - jeg gad godt godt prøve banen i noget med mindst 300HK eller mere.

• #53   23. apr Min p*k er større end din p*k

• #54   26. apr Thomas M: Netop dine referencer til Kevins Mclaren/Renault relationer viser, at du kun kender til F1 på tv-plan. Du aner intet om det politiske spil, som F1 også handler om.

Ved du hvad? jeg synes vi skal mødes på Padborg Park og tage et par runder i ens biler. Jeg kan desværre ikke stille op i en 106, da jeg ikke ejer sådan en mere. Eller hvis du insisterer så må jeg jo leje en 106, så jeg kan nakke dig i svingene og du, heltemodigt, kan få lov at stikke snuden foran på langsiderne. For det må du da kunne. Med dine egne ord er du jo pissehurtig på en bane. Mon ikke du mener det er din bil der er hurtig, når du i en stor BMW kun kan nappe en Peugeot 106 på langsiderne??

Og jo, Padborg Park byder på masser af udfordringer (også den nye udgave) hvis du vil køre en optimal omgang. Lige som alle andre racerbaner i øvrigt gør. Det er der nu ikke den store forskel på. Alle baner har sine udfordringer, men det ved søndags track-day ræseren ikke noget om. Det er først når konkurrencemomentet spiller ind, og du er nød til at finde en metode til at være hurtigere end ham som står foran dig selv på listen, indtil du selv står øverst, at racerkøreren lærer en racerbanes små hemmeligheder.

• #55   26. apr nu skal pikken på bordet, jeg bliver altså nødt til at vide hvor hurtigt i har kørt på PP, og i hvilke biler

• #56   26. apr Jeg vil også ned og prøve!
    Skal vi til trackday?

• #57   26. apr 1.11,1 Peugeot 106 Gti 1600 Challenge. 2010 tror jeg det var. Altså den gamle udgave med den "farlige chikane" og ikke den nye tøsede udgave Læg i øvrigt mærke til, at den gamle udgave var vel ca. 1/2 sek. langsommere p.g.a. netop chikanen. Så min tid i 2010 vil ca. svare til 1.10,6 i dag.

Thomas M: Hvad tider kører du i din bimmer på Padborg Park :-)??

• #58   26. apr Det er rigtig hurtigt.. tvivler på at nogen uden racerlicens kan køre hurtigere i selvsamme bil.

tror dog ikke der er forskel på omgangstiden med og uden chikane, ikke i den pågældende bil, du kører vel igennem den gamle chikane med fuld gas ? Det gjorde jeg i min gamle bil, og loggeren sagde 177km/t igennem chikanen

• #59   26. apr Jeg må have tigget kæresten om ikke jeg må låne hendes Astra G Coupe Turbo til formålet, jeg tror sq min Insignia er for gumpetung til sådan noget der

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 44 Biler: 8 Svar: 5.932
    #60   26. apr Men Carsten det en diesel så du kan lægge røgslør ud

• #61   26. apr Det kan den ikke.... sådan noget euro-norm partikelfilter pop

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 44 Biler: 8 Svar: 5.932
    #62   26. apr Det kan omgåes så bare kom først ud af starthullerne og sort røg så de andre ikke kan se

• #63   9. maj Mirza: Ja helt klart fuld gas gennem chikanen. Nogle af mine konkurrenter forsøgte det også i regnvejr. Den kunne man så ikke Men jo, den gamle chikane nappede ca. 0,5 sek. fra din omgangstid (i en 106 Gti. Ved ikke med andre biler). Når man ramte den anden curbe i chikanen slap højre for og baghjul underlaget. Når de fik fat igen, skred bilen over alle fire hjul helt ud til venstre banekant. Det var denne udskridning som kostede tid. I dag kører man jo (næsten) bare lige ud i den nye chikane. Altså uden udskridning og derved tidstab. Og uden udfordring og sjov.

• #64   9. maj Synes i øvrigt bmw Thomas er blevet lidt stille Må vi ikke høre hvor hurtig din bimmer er rundt på PP?

Og ja. Kevin er stadig et KÆMPE racertalent selvom han har været lidt uheldig her på det sidste. Og er røget ud af Powerranking. Han kommer helt sikkert tilbage.

• #65   9. maj #63 ja det giver god mening, vi tabte ikke noget tid igennem chikanen, men min bil vejede lidt over 500kg med mig i, så jeg skulle ikke korrigere ret meget, den kørte bare igennem, hvis man turde altså

det var dog tæt på at gå galt engang da jeg skulle overhale en med en omgang

5min 45sek

https://youtu.be/UpJ2ARmPK8k?t=5m44s

• #66   9. maj "Synes i øvrigt bmw Thomas er blevet lidt stille Må vi ikke høre hvor hurtig din bimmer er rundt på PP?

Og ja. Kevin er stadig et KÆMPE racertalent selvom han har været lidt uheldig her på det sidste. Og er røget ud af Powerranking. Han kommer helt sikkert tilbage. "

Jeg er blevet stille fordi det ikke giver mening at debattere med retarderede mennesker hvor klaphatten blafrer uden objektivitet. Du vil anerkende at jeg anerkender at Kevin kører fint, men ikke mere end det - og jeg vil ikke anerkende at vi næsten skal udråbe Kevin til verdensmester.

Jeg syntes at løbet i Baku understreger mine pointer med Kevin og Max meget godt. Endnu engang er begge to involveret i ballade - og den Kevin laver på Gasly er bare hjernedød. Når den samtidig kommer lige efter at man har udtalt at man "Vil dø for at få point" så virker det bare endnu dummere. Flere andre steder end i Danmark måtte han ud at forklare sig nærmere.
    Den med at "Spejlet vibrerede så jeg kunne ikke bruge det" viser jo IQ´ens manglede slagkraft når du er villig til at sætte livet på spil for dine kolleger , selvom du burde køre bilen ind i pit til reparation eller tilbagetrækning. Hjernedødt - intet mindre. Nu døde ingen, så Danmark labber noget mere Kevin i sig.

Jeg skal lige forstå hvor jeg siger at jeg har kørt min bil på Padborg Park? Det har jeg på intet tidspunkt sagt - jeg siger jeg har kørt en Pug Spider og BMW E36 dernede. Det var ikke mine biler, den ene var lånt af en bekendt velhavende, den anden var et udlejningsevent i 6 timer. Til sommer går turen Anderstorp for at prøve lidt forskelligt - jeg nyder at have muligheden for dette.

Summa summarum - jeg finder ikke Kevin værende et overdådigt talent men blot endnu en Perez, Massa, Kvyat-type der engang imellem finder et godt resultat frem men også ofte er involveret i noget værre lort som gør at det aldrig helt bliver til noget.

Max og Kevin har været begge været længe nok i Formel 1 til IKKE at være involveret i alt det som de er. Marcus Ericsson kan vi tage over samme kam.

Giv mig Wehrlein tilbage, Ocon i en Mercedes og Leclerc i en Haas så er jeg fint tilfreds.

• #67   28. maj Fint nok. Var det i øvrigt ikke Wehrlein som spandt rundt i en vandpyt på vej ud på langsiden et sted ?

• #68   28. maj Nej det var Giovinazzi i Kina i 16 eller 17. Han er også crashet et andet sted under FP1 - Ungarn eller Belgien mener jeg.

• #69   28. maj https://www.youtube.com/watch?v=gvdIUfS3ODc

Jeg er åbenbart ikke så retarderet som du tror

Lige så talentløst som Grosjean. Sådan noget laver Kevin ikke.

• #70   28. maj Jo nu virker du ret retarderet igen - især når Kevin laver sådan noget her:
    https://www.youtube.com/watch?v=3SGoIa5xq74

han laver også sådan noget her:
    https://www.youtube.com/watch?v=u0vRmc6kECM

Og sådan noget her:
    https://www.youtube.com/watch?v=iW1vZk0ZCyU

Du kan ikke finde Wehrlein i noget nær en 1/3 af hvad Kevin har været involveret i.

Til gengæld har Wehrlein, i modsætning til Kevin, tværet sine co-drivers ud i de sæsoner han har kørt men måtte sige farvel til et sæde fordi den forkælede svensker der kører i en serie som han ikke burde.

• #71   28. maj Inden i er færdige med at diskutere, så er Magnussen blevet verdensmester

• #72   28. maj Ja det tror jeg også

• #73   28. maj Nej men at sige Grosjean er talentløs fordi han laver noget lignende en anden, ud fra at Kevin ikke gør - men så alligevel har gjort det flere gange.

Jeg lover at hvis Kevin bliver Verdensmester i Formel 1 - så får jeg lavet en tatovering med KMAG20 på. Og det kommer fra en som for det første hader tatoveringer, og for det andet slet ikke er fan af manden.

Leclerc, Ocon og til dels Gasly er feltets fremtid. Jeg håber bare at Mercedes snart siger farvel til Bottas og smider Ocon i den bil.

• #74   2. jun De videoer viser jo bare resultatet af hvad der sker for enhver ambitiøs racerkører som sidder i en dårlig bil. Desuden sker der jo intet spektakulært for Kevin i den sidste video. Han spinner jo bare rundt i regnen i practice. Ligesom halvdelen af feltet gjorde. Men sgu da ikke på en langside hvor alle ved, at der er en vandpyt med risiko for aquaplaning. Det er jo idioti. Ligesom Grosjean som smadrer sin bil på formationsomgangen til det Brasilianske GP, hvor han ellers skulle have startet 5`er i løbet = idioti. Men du er selvfølgelig lovlig undskyldt din uvidenhed. Du har jo ikke racererfaring, så du ved ikke så meget om det. Måske du bare skulle holde dig til emner du ved noget om?? alt andet ville da være retarderet

• #75   2. jun Jeg må indrømme jeg ved heller ikke hvad de videoer skal vise, tror samtlige verdensmestre har kørt galt i Eau Rouge, det er faktisk problematisk hvis man ikke har kørt galt, og dermed heller ikke fundet grænsen.. man kan også finde fails videoer med hamilton og schumacher

og nu har kevin slået gro 6 ud af 6 gange...

• #76   2. jun Claus: Du læser som du lyster. Jeg siger ikke at Grosjean er en dygtig kører - jeg siger bare at Kevin stadig har til gode at slå ham over en sæson.

"Jeg må indrømme jeg ved heller ikke hvad de videoer skal vise, tror samtlige verdensmestre har kørt galt i Eau Rouge"
    - Nu var det ikke mig der begyndte med crash videoer. Jeg understreger blot at Claus forsøger at vise en video med Wehrlein der crasher, hvor han så pointerer at det kun er Grosjean fra Haas der gør sådan noget og i hvert fald ikke Kevin. Det er jo så subjektivt som noget kan blive når Kevin har haft de sammenstød han skulle have i sin forholdsvis korte F1 karriere.

"og nu har kevin slået gro 6 ud af 6 gange... "
    - Og det er rigtig fint for Grosjean ødelægger sin egen sæson ene og alene. Så det får Kevin til at se god ud - men det er for mig på en billig baggrund med netop det Grosjean har gang i. Med feltets 4. hurtigste bil så syntes jeg til gengæld det er trist at man har en McLaren foran sig i stillingen.

• #77   2. jun Jeg synes også det er synd at man kun ligger på en 8. plads.. men det er jo ikke kevins skyld, hvis gro fik ligeså mange point, så havde det jo set helt anderledes ud...

• #78   2. jun Mirza: Jeg mener ikke for konstruktører.. Jeg mener individuelt. Haas har en bedre og hurtigere bil end Mclaren og Renault. (Jeg har dog på fornemmelsen at Renaulten æder sig ind):

Derfor syntes jeg det er skidt at være efter Alonso, Sainz og Hulk.

Men mit summa summarum for at den her ikke kommer længere ud.
    -Jeg mener ikke at Kevin er materiale for Top 3 teams. Slet ikke med de kørere i feltet nu. Jeg ser både Ocon, Leclerc, Gasly og Sainz som værende større talenter - og samtidig er de alle mellem 2 og 5 år yngre end Kevin. Verstappen i sig selv er allerede et brand - men behøver ikke at nævnes når han er hos et top 3 hold.

Men hele kabalen for næste sæson afhænger igen-igen af min favorit - Raikkonen og samtidig Bottas. De to er de eneste der kan åbne for skift i toppen, med mindre Hamilton "overrasker" med et stop. Jeg forventer at Raikkonen får et år mere, inden Leclerc. TIl dels fordi at Vettel er tilfreds med det og samtidig fordi han ikke vil have hverken Ricciardo eller Verstappen på sit hold og til dels fordi at Ferrari ikke har historik i at satse på en ung som Leclerc efter 1 sæson hos et søster hold.

Men ryger Bottas til andetsteds så bliver det sjovt. Som jeg har skrevet - jeg ser rigtig gerne Ocon i den Mercedes.

• #79   3. jun Ocon har da haft sine problemer med at hænge på Perez, ligesom Sainz har haft problemer med Hulken. Verstappen et brand?? ja men hvilket et?? crashbrand, hvis et sådan findes. Han har (endnu) ikke formatet (psyken) til at blive verdensmester. Kommer det for let til Kevin fordi Grosjean ødelægger sin egen sæson?? Det er da fordi Grosjean føler sig max presset af Kevin, at han laver alle de fejl. To til fem år yngre end Kevin? og? Jeg har da sat konkurrenter på plads, som var 20 år yngre end mig selv, og min erfaring var det som gjorde, at det var mig som løb med mesterskabet. Det er hele pakken som tæller. To til fem år er vist ikke noget, nogle teamchefer hænger sig i. Som jeg ser det, er der kun èn kører som virkelig har sat sig på sin teamkollega i år: Kevin Magnussen. Håber det fortsætter

• #80   3. jun Og jo, Kevin ER go. Han blev nr. 2 (i sit første F1 løb). Dét er talent.

• #81   4. jun "Jeg har da sat konkurrenter på plads, som var 20 år yngre end mig selv, og min erfaring var det som gjorde, at det var mig som løb med mesterskabet. Det er hele pakken som tæller. To til fem år er vist ikke noget, nogle teamchefer hænger sig i. Som jeg ser det, er der kun èn kører som virkelig har sat sig på sin teamkollega i år: Kevin Magnussen. Håber det fortsætter"

At du har sat konkurrenter på plads der var 20 år yngre er da virkelig flot! Hatten af for det. Det kan vi helt sikkert godt bruge til at sammenligne med Formel 1.

Igen er der for dig KUN en kører der har sat sig på sin teamkollega i år - og DET er Kevin. Jeg må rose dig for at være objektiv. Skide være med at Ricciardo har mere end dobbelt så mange point end Max, pyt med at Alonso har 4 gange så mange point som Stoffel, Gasly kører mere end fra Hartley og Leclerc understreger Ericssons manglende egenskaber.

Men nej, det er KUN Kevin der er synligt bedre end sin makker. Kun Kevin.

"Ocon har da haft sine problemer med at hænge på Perez"
    -Stop nu dig selv. Ocon kørte sin første rigtige sæson i 2017 og får 87 point - kun 13 mindre end sin makker med flere års erfaring. Alene understreger du din mangle indsigt - men det er jo mig der intet ved om racing.

Jeg tror du er kørt galt tilpas nok gange til at have slået hovedet, eller også har Kevin kneppet din kone bedre end dig selv - og derfor er han din gud. Du er helt seriøst retarderet at læse opslag fra.

Kommentér på:
Kevin Magnussen nr. 1 i PowerRanking :D