{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

biopejs eller pilleovn? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ik om jeg må lave opslag som disse, hvis ik så undskyld. Nå spørgsmålet er i mit sommerhus har jeg en stue på små 35-40 kvm. Måske endda lidt mindre. Men da huset er gammelt, kører det på gamle el radiatorer de varmer elendigt, og er pisse dyre i drift. Så ville opgradere til at vælge en pejs. Mit spørgsmål er, er der en biopejs der varmer nok? Jeg har en i min lejlighed, som faktisk varmer rigtig godt og er vægmonteret. Men vil gerne have en stående gulv version til sommer hus. Man kan købe billige biopejs brugt og flytte dem nemt væk om sommeren. Pilleovn er dyrere at købe, og er ikke en man flytter til sommer. Ved godt en pilleovn varmer Ca 8kw. Men har hørt en biopejs varmer 4-5 kW, og tænker da det må være rimelig godt? Taget i betragtning af det jeg har fortalt om de gamle radiatorer? Det også billigere end de el radiatorer, som sagt det koster en formue at være der en weekend. De skal selvfølgelig blive der om så det er pilleovn eller biopejs så i vinter perioden kører de på små 10-12 grader. Jeg håber nogle kan give et lille fif om hvad i selv ville gøre. Husk nu pris forskellen før i svarer! Det er trods alt kun et sommerhus også...

Kommentarer på:  biopejs eller pilleovn?
Kommentér på:
biopejs eller pilleovn?