{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det flyder med gode dissel biler i Tyskland.
  • #1   17. apr 2018 det jo sygt

• #2   17. apr 2018 Ja sådan kan det jo også komme til at ske i DK, var det ikke i 2030 de snakkede om det, og der er jo kun 12 år til...

Selv syntes jeg det er helt hen i hegnet, at de altid har så travlt med deres gode ideer...

Herhjemme, har vi jo også en skrotpræmie, hvis det er ved en godkendt skrothandler, men selv om de er godkendt, så er det jo tit kun væsker/dæk der tappes af, og de ting skrothandlerne kan tjene penge på, resten bliver skrottet i en presser.

Selv om bilerne skal overholde nogle euronormer, så er de stadig noget der sviner, både under produktionen, og ikke mindst skrotningen.
    Hvis de tænker på miljøet så burde de få sat priserne ned på RIGTIG miljøvenlige køretøjer, selvfølgelig kommer det ikke fra dag til dag.

Men tænker man offentlig transport, og at man giver kørselsfradrag til pendlere, så hænger de to ting slet ikke sammen.
    I forhold til politikkerne så er det jo kun i storbyerne der er et problem, i landområderne er bus forholdene helt hen i hegnet, i forhold til byerne med korte afstande, der kan kommer en bus hvert 10 minut, men i landområderne der må folk planligge hvis de skal til byen, det kan koste flere timer at tage til byen for at foreksempel at handler osv. (tage på job med det offentlige) Samtidig er priserne jo hent hen i vejret.

Så hvis miljø virkelig betyder så meget for politikkerne og deres medløbere, så var det sket en masse for længe siden, men penge vejer mere, end miljø...

Og hvis der er noget miljø svineri, på en gammel fabriksgrund, så bliver de henlagt i flere år mens folk kæmper om hvem der har ansvaret, og når de endelig er klar til at gå i gang, så er det for sent...

• #3   17. apr 2018 Så også dette om hvordan der bliver snydt med de ny lastbiler og Euro 6 normen.
    https://www.youtube.com/watch?v=3e4hp7o1rHg

• #4   17. apr 2018 Godt de skrotter og skifter til bedre. Og godt jeg ikke kører diesel smiley

• #5   17. apr 2018 Carsten n

Ja tænk bare på hvor mange herinde, der anser det for normalen at blænde diverse ting af....
    Så det er jo ikke kun tyskerne....

Søren M

Den danske politikker, var da meget intereseret i at det skulle gælde alle biler, med benzin eller diesel motorer fra 2030...

• #6   17. apr 2018 Tror det er hysteri og hvis man tog det med ro så når man længer end panik handlinger der bare koster kassen og i co2 regnskabet.

• #7   17. apr 2018 Diesel er nok ikke salgsbart om 3 års tid som personbil.

Jeg skal i hvert fald ikke investere i det hehe..

Sælg lortet hurtigst muligt !

• #8   17. apr 2018 tror i det noget man kan lave lidt penge på? altså nu hvor de ikke må køre diesel, så bliver de vel solgt til ingen penge? kunne da være oplagt at købe og importere og sælge videre her i dk

• #9   17. apr 2018 Dem du ser i indslaget er skrottet og de kommer aldrig ud at køre igen.
    Og ældre diesel biler er der nok ikke de store penge i. Ellers var fidusen nok allerede udnyttet

• #10   17. apr 2018 så vidt jeg kan forstå er der massevis af folk fra omkring liggende lande som køber dem i massevis og importere dem til de lande

• #12   17. apr 2018 Jamen så gør du da det.

• #13   17. apr 2018 Det er jo resurse spild hver gang man skrotter en bil der kan køre længer og det koster på co2 regnskabet man må tænke på det langt sigt.

• #14   17. apr 2018 #2
    Hvis de tænker på miljøet så burde de få sat priserne ned på RIGTIG miljøvenlige køretøjer, selvfølgelig kommer det ikke fra dag til dag.

så er vi tilbage til Flintstones eller hest og vogn,,... smiley

så en test (auto mobil)hvor de sammenlignede en ny diesel BMW, Mercedes C-klasse og så en Tesla, co2 regnskabet gik først i nul ved 100.000km, så kommer Tesla´en først stille foran..

• #15   17. apr 2018 Tak fisker så er vi enig!!! Jeg Køre jo i en god gammel golf2 1,6D og den er jo gammel men rent co2 er den jo betalt så jeg holder noget der kan køre for meget små co2 penge kørne ved live og spare co2 for os og mig selv ved at køre 20 år mere selv hvis den må køre på raps olie.

Kommentér på:
Det flyder med gode dissel biler i Tyskland.

Annonce