{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  computer styling
  • #1   18. okt 2006 Det er ikke den store forandring andet ind Crystal baglygter, farveskift, og farten plus tonede ruder..

Jeg syntes ikke at flammerne ser "ægte" ud, det ligner noget thansen klistermærke, og jeg syntes at ruderne er for sorte, men ellers syntes jeg det er okey ,akn godt lide at du har farvet plastikken på kofangerne sorte, det spiller plus de nye baglygter pynter..

Men prøv med et boddykit næste gang.

Thomas C-.

• #2   18. okt 2006 grimt

• #3   18. okt 2006 David P, totalt nederen kommentar..

Hvis d uikke kan lide det, så sig i det mindste hvorfor, så manden kan gøre det bedre næste gang..

Har har med garanti lagt meget tid i det, og syntes jo selv det er pænt.

• #4   18. okt 2006 Thomas C: tak for kommentaren, godt med noget konstruktivt kritik.. jeg vil forsøge at gøre det bedre..

David P: tak for kommentaren, men det hjælper mig jo ikke rigtig at du bare skriver grimt vel smiley

• #5   18. okt 2006 Thomas J... tjek min.. er også nybegynder... er igang med at arbejde lidt mere på vectraen

http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1431

vil gerne ha din kommentar til det smiley

• #6   18. okt 2006 Thomas J, Kender du "the photoshop bibel" ??

Hvis ikke så er der et link til den her, her kan du se ude i venstre side hvad du vil lave, fx badboy front og så kommer der en komplet guide til hvordan man laver det,.--

http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm

men gi dig go tid til "finish" for det er det dergiver det hele til sidst..

• #7   18. okt 2006 Sekula: Din pug er blevet ganske fin, dog bryder jeg mig ikke om at hele din vectra har fået den farve, syntes det syndt at vinduerne ikke har deres egen farve..

• #8   18. okt 2006 Thomas C:
    Jeg har kigget lidt på den, men det jeghar lavet er nu mest fri fantasi, men man kan da sikkert få gode iddeer fraa siden.. tak for hjælpen

• #9   18. okt 2006 -sekula- - Det ser overdrevet urealistisk ud med dine fælge, og listerne der går ned over fælgen..
    Thomas J - Jeg synes det ser okay ud dét med farten, dog synes jeg du skulle have valgt en anden baggrund, da det ikke er realistisk at køre hurtigt i et villakvarter smiley
    Og flammen passer heller ikke ind, men ellers godt lavet smiley

• #10   18. okt 2006 som jeg sagde.. jeg er nybegynder smiley

• #11   18. okt 2006 Henrik A: Jeg kan godt se hvad i mener med flammen, dog var det det eneste billede jeg havde, og der holdt den desværre i et villa kvarter smiley

• #12   18. okt 2006 smiley

• #13   18. okt 2006 Thomas bare fordi billedet er tage i et villakvarter, er det ikke ens betydende med du ikke kan ændre baggrunden smiley

• #14   18. okt 2006 Sekula,

Sænkningen af din bil er bare iorden, og dine tonede ruder er lige tilpas, det der vil svare til ca 35% lysgennemgang, ´.

Jeg er også lidt imponeret af den mod hvor du har fjernet listerne, det er du sluppet meget godt afsted med, der er selvfølgelig "næsten" altid noget finish der kunne være bedre, men er svært at se på den, hvis jeg skal komme med noget så er det dit baghjul, det er som om det sidder skævt på en eller anden måde, det harmonere ikke med resten af bilen.

Med hensyn til din "perlemor" / "kameleon" lak, så syntes jeg det ser okey ud, det er noget der er rigtig svært at lave pænt,. men prøv et par gange eller 3 mere, så tror jeg det bliver godt..

Jeg kan lige smide et af mine Mods op på et galleri, så laver jeg et indlæg om 2 min.

• #15   18. okt 2006 Du laver den jo i flere forskellige layers, og så er baggrunden feks layer 2, og bilen layer 1. Så kan du jo ændre layer 2 så tosset du vil smiley

• #16   18. okt 2006 Henrik, er IKKE enig med hensyn til Sekula's fælge, jeg kan regne ud at dedt du mener med "urealistisk" er hans baghjul, fordi det går op i skærmkassen, og det er faktsik ikke urealistisk, da man sagtens kan sænge sin bil så meget bagtil at noget af hjulet forsvinder op i den, bare de ikk er monster brede..

Men det er klart foran skal det være til skærmkant, for ellers kan man ikke dreje hjulene..

• #17   18. okt 2006 Thomas C - Jeg siger ikke det er urealistisk at baghjulet er oppe under skærmen.. Det ved jeg godt kan lade sig gøre.. men selve listen går ned over, det er det jeg mener..

• #18   18. okt 2006 Så fik jeg lige smidt et digimod her ind, det er en Golf 4 der har været under kniven,

Der er lavet følgende ændringer, og som sagt, det kan ALTID blive bedre.

Badboy
    18" Fælge
    Sorte Angeleyes
    Komplet skørtesæt
    M3 Spejle
    Farveskift
    Frontgril

Så fik jeg lige smidt et digimod her ind, det er en Golf 4 der har været under kniven,

Der er lavet følgende ændringer, og som sagt, det kan ALTID blive bedre.

http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1479

Thomas C.

• #19   19. okt 2006 tak for jeres gode råd..
    Thomas C: Dit mod er okay, dog syntes jeg at det ser lidt kunstigt ud at bilen står på græsset, det er som om man kan se at den er klippet ind med hensyn til skørterne..

• #20   19. okt 2006 Jep det har du ret i Thomas J. som jeg slev siger, det kan ALTID blive bedre, hnadler bare om hvor meget tis man ligger i det, det der to ca 3 timer tror jeg..

men det er jo hyggeligt nok at rode med det smiley

• #21   19. okt 2006 ja lige præcis, det er tålmodigheden der giver resultatet.. men det er meget hyggeligt at sidde og nusse med, når man keder sig.. jeg renger da også med at skulle lave nogle flere.. er helt klart blevet bidt af det

• #22   19. okt 2006 Og et generalt råd tilalle der vil lege med PS, brug biller med høj opløsning ellers ligner det ***

• #23   19. okt 2006 Bo J: korrekt, jeg skulle hjælpe en med at sæmke en bil tidligere, og det var en skod opløsning, og det blev noget grynet noget at arbejde med.. jeg bruger selv altid billeder i minimum 1024x768, dog må de gerne være højere, så er der bedre kanter og detaljer

Kommentér på:
computer styling

Annonce