{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Stemt ud?! {{forumTopicSubject}}

Fedt...
Så kommer man hjem og vil lige tjekke sin mail.
Så ligger der en mail fra Bg.

"Hej :-=Cawdy=-: aka Karsten N "KN Customs",

Du er desværre blevet stemt ud på BilGalleri.dk. På BilGalleri.dk er det brugerne selv der stemmer folk ud, efterfulgt af en sidste godkendelse af os.

<b>At du er blevet stemt ud skyldes af de biler du havde på din profil ikke var ejet af dig selv..</b>


Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at der er plads til alle og at folk generelt får en god oplevelse på BilGalleri.dk. Det er i den forbindelse at vi har valgt at acceptere at du er blevet stemt ud af vores brugere.

Vi forbeholder os retten til ikke at kommentere beslutningen om sletning af din brugerkonto yderligere.

Med venlig hilsen
BilGalleri.dk "

Fuck hvor er det trælst at jeg skal til at oprette hele pisset igen.
Men det ALLERVÆRSTE er alle dem der ikke har sagt det istedet for bare at stemme mig ud med det samme.
Har modtaget 1/2 kommentare om at (som jeg skrev i bemærkninger både da de kom ind og VAR inde) at 53er Cadillacen og Bill Clinton Limoen var helt min fars bil, men at jeg af og til kørte i den og skruer i dem og det jo ikke er biler som man ser hver dag.
Efter jeg skrev det tilbage fik jeg intet tilbagesvar fra vedkommende og regnede så med det var okay?!

Men hvorfor fanden har folk været så feje/dovne bare at stemme mig ud, istedet for lige at spørge om jeg ik ku slette de 2 når det "ik var mine egne", så havde jeg da måske gjort det.
Eller bare lavet min profil om til " Randers Limousine Service/AP Og Karsten N" så var den ged jo barberet?!

Men nu skal jeg så både lave en ny mail som jeg skal tjekke på nettet fordi min rigtige mail ikke kan bruges mere?! og låne de gamles mobil for at aktivere den.
Synes fandeme det er for ringe...
Enig i at jeg har brudt retningslinierne, men hvorfor er der så ikke nogen der har SKREVET det til MIG istedet for kun at stemme HELE min bruger ud... :S
Nu skal jeg til at oprette 6-8 biler igen på grund af det pis :S

Og jeg har besøgt kinegrillen et par gange og på vejen hjem tog jeg og snurrede sidelæns rundt i et par rundkørsler på ringboulevarden og trukket 2 streger ind af hovedvejen, i bare arrigskab over hvor latterligt det er...

Jer der har stemt mig ud, kom frit frem og gi jeres mening til kende.

Havde fandeme snart 4 års jubilæum herinde med den profil...!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stemt ud?!
Kommentér på:
Stemt ud?!

Annonce