{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.644 visninger | Oprettet:

Valg af insektspray til bil? + bilvask shampoo? + voks? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har fået en nyere Skoda Octavia 2006 og syntes den er pæn i lakken og det vil jeg selvfølgelig gerne beholde.

Men der er jo en satans masse dyr på køleren, da jeg køre 200 km dagligt, så de skal jo vaskes af, men får desværre ikke vasket bilen hver 2-4 dag, så de hænger godt fast.

Jeg har ikke noget imod at vaske bilen i ny og næ i hånden og i vaskehallen, men vil også gerne give den en gang voks behandling, mens den er pæn og sommeren er her smiley

Hvad kan i anbefale af insektspray?

Og det samme med bilshampoo?

Og det samme med voks?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af insektspray til bil? + bilvask shampoo? + voks?
  • #1   16. maj 2018 Giver du bilen voks skal du bruge ph neutral shampoo fremover. Køb en højtryksrenser og skumlanse, hvis det skal gøres hurtigt og effektivt. Min egen clio kører jeg selv 275 km om dagen 6 dage om ugen trin 1 ph neutral pre wash skum. Trin 2 skyl af og giv shampoo. Trin 3 begynd vask. Det tykke skum er med til at løsne insekterne

    profilbillede
  • #2   16. maj 2018 Enig i skumlanse er dejligt let, men noget som et gennemblødt gammelt håndklæde blødgør også insekterne så de ikke sidder fast smiley

  • #3   16. maj 2018 Husk at giv den en gang coating smiley det er GULD værd smiley gjorde jeg på toyota'en det er det bedste jeg har gjort for min bil smiley

  • #4   16. maj 2018 Insekter våde aviser , lad det side et lille stykke tid så tørre du bare insekterne af med de våde aviser , nemt og billigt.

  • #5   16. maj 2018 En god autoshampo burde kunne tage det. Dvs ikke den til en 20er i thansen

  • #6   16. maj 2018 Jeg har selv en insektspray, men det er sjældent nødvendigt hvis du vaske bil hver uge, men hvis du som mange af os venter 3-4 uge imellem hver vask, så skal du fjerne dem inden du vasker, fordi det er for lang tid at have dem på lakken.

    Så kan du brugen en spray og skyller efter med vand, hver uge, altså pletvis efter behov.

    Alternativt vaske bil hver eller hver anden uge.


Kommentér på:
Valg af insektspray til bil? + bilvask shampoo? + voks?

Annonce