{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.412 visninger | Oprettet:

IKEA - Kode 1000? {{forumTopicSubject}}

Hjæælp!

Jeg sad i går i min ganske fordragelighed i IKEA i Århus, og forsøgte at indtage mit måltid af dejlige svenske kjötboller.

Jeg bliver revet ud af min hverdag, og af mine egne tanker, da der lyder en skratten og støjen, og en pigestemme siger "Dette er IKEAs personaleradio. Kode 1000 er nu trådt i kraft". Denne besked kom 3 på hinanden følgende gange, altimens alt disponibelt personale kom stædsende ud fra deres personaletoiletter, personalekøkken, eller personale-opholdsrum af anden art og alle sprintede med samme mål i sigte, i butikken, eller på lageret.

Jeg gik jo naturligvis i panik, idet jeg stadig havde 12 kødboller, samt en del kartofler, der skulle indtages, og i tilfælde af brand ville jeg godt have bedt om en pose til min mad. Men intet. Ingenting fik kunderne af vide, vi måtte bare sidde der, undrende over hvad fanden der skete, altimens alt personalet løb rundt som dekaputerede høns en kold vinteraften.

Koden lød 2 gange mere, og en alarm gik. Men stadig ingen info, og jeg frygtede ærligt talt i stigende grad for mine kjötbollers videre skæbne.

Men der skete ikke en skid?

Så nu er det jeg spørger... Hvad er IKEAs kode 1000, og hvorfor er det at de åbenbart, i tilfælde af nødssituation, KUN evakuerer personalet, og ikke kunderne, -med mindre selvfølgelig det IKKE var en nødssituation - men hvorfor så råbe "vagt i gevær" hvis der intet er på færde?

Jeg var bare glad, for det betød jeg også nåede at spise min chokolademousse, inden vi IKKE blev evakueret.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IKEA - Kode 1000?
Kommentér på:
IKEA - Kode 1000?

Annonce