{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.072 visninger | Oprettet:

Jobsamtale - PostNord - Hvad spørger de om {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg ved godt det intet har med biler at gøre, det er også dérfor jeg spørger under Offtopic.
Så er der nogle som er ansat hos PostNord, som post/pakkeomdeler, som kan fortælle mig hvad de kunne finde på at spørge om til jobsamtalen? Jeg har en jobsamtale her snart, og er lidt nervøs, så kunne godt bruge nogle tip. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jobsamtale - PostNord - Hvad spørger de om
  • #2   22. maj 2018 Sikkert hvorfor skal vi ansætte dig bla bla..

• #3   22. maj 2018 Hehe jeg ved du skal have en ren straffe atest. Ellers kan jeg ikke huske hvad de spørger om.
    Det er snart 11 år siden.
    Men jeg arbejder i FAC/BPV. og ikke dis.

• #4   22. maj 2018 Bare du ikke arbejder for hurtigt. Det duer ikke smiley

• #5   22. maj 2018 Da jeg studerede var jeg ansat kun om lørdagen til uddeling af post. Jeg mindes ikke engang at være til samtale, blev bare ansat.
    Der er ikke de store krav ud over en ren straffeattest.

• #7   22. maj 2018 Uden at jeg ved det, så er det vel de sædvanlige spørgsmål, som man kan komme ud for ved jobsamtaler i alle andre lignende jobs. Jeg tror ikke, at der vil være mange specifikke spørgsmål, relateret til at det netop har noget at gøre med pakkeomdeling osv.

Min egen erfaring er, at man bare skal være afslappet, lige skal tænke sig om inden man svarer på spørgsmålene, og så være ærlig. Nu ved jeg ikke, om det er et job med skæve arbejdstider, tidligt eller sent osv. Men hvis det var et job med start kl. 4 om morgenen, så skulle det da ikke undre mig, at de spørger om du er god til at komme ud af sengen om morgenen smiley

• #8   22. maj 2018 Geografi behøver du ikke bekymre dig om

profilbillede
  • #9   22. maj 2018 Hvis de spørger dig om hvorfor du vil have jobbet, så skal du bare siger at du elsker at køre som en brækket arm.

Du bliver ansat med det samme.

• #10   22. maj 2018 Spørgsmål som "Kan du levere dårlig service?" og "Har du det fint med ikke at have travlt?" ville jeg nok forvente smiley

• #11   22. maj 2018 Gad vide hvorfor de ansætter folk når man i forvejen selv skal hente sin post/pakker hos afsenderen!!

• #12   22. maj 2018 Søren *TT ABT*
    Hmm.. jah. ja det giver ihverfald ikke mening og ansætte flere, når PN VED der er underskud i kassen.
    Jeg bliver da heller ikke skuffet hvis det er min tur, til og blive fyret
    Men jeg kan bare godt lide mit arbejde (der hvor jeg er!) ... og der er også kun 15 min kørsel til arbejde, hvis ikke den gamle lortebro skulle holdes lukket i 20 uger.

• #14   22. maj 2018 Ja de bliver jo nød til at ansatte, for mange kan ikke holde til det.

Folk snakker og røven går, mange af jer laver ikke en skid i forhold til dem, og det er sgu ikke de ansattes skyld at nogle fjolser vælger at give det væk til Postnord.

Lidt som med TDC blev tømt for 50 mia i dag ejer de ikke en skid, og det næste bliver Dong også SAS.

Og nej det giver ikke underskud, problemet er bare at postnord i Sverige nupper for meget, de har jo tømt Post Danmarks kasse sidst var ved salget af deres store lokaler i Kbh som blev solgt for lige godt en mia, dem nuppet den svenske afd lige med et.

alt er topstyret fra Sverige.

• #16   22. maj 2018 Du skal bestå en kaste prøve! Som består i hvor mange pakker du kan kaste og hvor langtid som muligt du kan gøre det i!

• #17   22. maj 2018 Tak for alle råd. Det var nogle gode råd. Er slet ikke så nervøs mere haha smiley

• #18   22. maj 2018 Du skal bare være dig selv og ikke beskrive dig selv som en "superman" der kan det hele på den halve tid, så har du næsten allerede fået jobbet!

• #19   22. maj 2018 Din IQ må ikke være over 55, så kan du ikke bruges da post nord medarbejdere ganske simpelt ikke er for kloge.

• #20   22. maj 2018 Bare vær dig selv. Ren straffeattest og en venlig og imødekommende fremtoning tror jeg du kommer langt med smiley

Hold kæft folk snakker smiley Har kørt som omdeler hveranden lørdag + ferier i den tid jeg læste. Én ting er sikkert: Det er ikke de ansatte på "gulvets" skyld, at ting er forsinkede. I de knap fire år jeg var ansat oplevede jeg ikke én eneste der slackede sig igennem en arbejdsdag. Folk gik op i deres job og ville gerne levere en god service.

Såfremt der bliver leveret utilfredsstillende service er min oplevelse, at det i 99 % af tilfældende handler om tid. De fastansatte er ikke timelønnede, men månedslønnede og er derfor ikke ligeglade med hvornår de kommer hjem. Længere arbejdsdag = mindre timeløn. Og deres arbejdsdage er efterhånden lange nok... Så det er klart, de fleste kører ikke ned ad en to en halv km lang grusvej med et tilfældigt magasin, hvis de ved de skal derned dagen efter med en avis. Det kan jeg sådan set godt forstå. Der skal ikke være mange af den slags leveringer før end man kommer noget bagud. Men igen, hvis skyld er det, at ruterne bliver længere? Det er i hvert fald ikke omdelernes...

• #21   24. maj 2018 #22 Nu giver jeg dig ret i det ikke er "manden på gulvet" der er skyld i Postnord's nedtur. Men når virksomheder som GLS osv. sagtens kan få tingene til at fungere, er det jo ikke fordi grusvejen er lang, men fordi der er noget der ikke fungere som det skal i virksomheden.

Kommentér på:
Jobsamtale - PostNord - Hvad spørger de om

Annonce