{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Efterlysning af bil.. {{forumTopicSubject}}

sad lige og læse om efetrelysning af en bil, så tænkte jeg det kunne værer rigtig godt hvis der var et sted her inde man kunne smide sådan nogen links op. men biler der ik er blevet omreg.
så kunne det være bilerne hurtiger blev fundet..
et sted hvor man ik kan skrive kommentar, men skal skrive tilbage i brugerens profil hvis man har set bilen et sted...
og på den måde kunne hjælpe hinanden med at finde hvors biler /få nr.plader tilbage når folk ik kan overholde aftaler...

det skal ik bruges til at efterlyse en bilejer for at man gerne vil ha farve koden på hans bil..

ps bare en ide hva syntes i andre????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysning af bil..
  • #1   2. nov 2006 Ku være en fin idé..
    Og så at det kun var muligt for vedkommende der oprettede emnet, at kunne skrive deri når der var nye oplysninger eller så´n..

• #2   2. nov 2006 Men skriv til admin´s..

• #3   2. nov 2006 *Street-Team* BDog .

Det bedste ville jo være at man selv omregistrerede bilen..
    Men det var jo bare et alternativ..

• #4   2. nov 2006 enig med Bdog

BRUG nu den fra FDM hver gang og i 2 stk.. så har i alt på skrift når man gider at udfylde den og tilføje navn og adr.
    Kan dælme ikk være så svært.

• #5   2. nov 2006 der er bare altid nogen der ik får det gjord ordenlig så det ville jo være en mulighed for at hjælpe dem

• #6   2. nov 2006 http://www.tyveknaegten.dk

Her kan man også efterlyse sin bil, der er dog ikke mange der kender siden

• #7   2. nov 2006 Jer og jers slutseddel, Man kan ikke bruge dem til en skid.. Det er en person der har opfundet den seddel den står ik i nogen love eller noget (DESVÆRE)

Det her skete uden jeg skrev slut seddel.
    Og havede vi skrevet havede det givet det samme.

Min den hvide Vectra Gt og 4 kilo. Byttede jeg væk med en her inde til en Kadett 2.0 16v.. Viste sig den var så råden at den var til at smide væk. Fik fat i ham jeg havede byttet med dagen efter, og sagde handlen skulle gå tilbage det nægtet han og jeg fik min advokat til at skrive til ham. Han fik 1 månede til at lever tilbage og dagen inden den var gået ringedeog sagde jeg kunne komme og hente den.. Men havede han mine penge næ dem ville han afbetale og har aldrig hørt fra ham siden.. Så nu kom fjolset sku i ribers.

• #8   2. nov 2006 @Robert

Hvor mange gange har du ikk selv læst at sælger ikk aner hvem de har solgt bilen til er. Utroligt folk er så naive i dagens verden.
    Og din egen sag er jo naturligvis træls og beviser man skal være varsom med at stole på folk.

• #9   2. nov 2006 Slutseddel handler også om, hvilke aftler der foreligger omkring køb / salg af køretøjet. F.eks. hvem omregistrere og hvornår. Skulle der opstå tvivlspørgsmål kan man så med slutseddlen i hånden kontakte en advokat.

• #10   2. nov 2006 Jeg ved skam godt hva inlægget handler om.. Men ville bare lige minde folk om at en slut seddel ik kan bruges til noget andet en at se hans adresse (Hvis den da er rigtig) En slut seddel er ik andet end et papir man printer ud. Der er ingen love omkring en slut seddel.

Synes skam selv det ville være fint med et eller andet efter lysning her inde.

• #11   2. nov 2006 Henrik G: Din advokat kan ik bruge din slut seddel til noget. Andet end at se hans adresse og navn. Andet må han slet ik bruge den til.

• #12   2. nov 2006 Robert : Det passer altså ikk helt

Har du købt en brugt bil og skrevet under den er købt som beset og testet. Så er det dig der skal bevise evt mangler og fejl, der skulle være oplyst ved køb. Og ikke sælgeren, da fejlene kan være opstået efter køb.
    Og ville det ikke for egen skyld være smart at vide hvem man enten har købt eller solgt en vare til.

Kommentér på:
Efterlysning af bil..

Annonce