{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Trådløs internet {{forumTopicSubject}}

Halløj bil-fantaster.

Jeg har lige fået tdc bredbånd i dag.+trådløs router.
Jeg har har så sat den ene computer til router via kabel og det gøre fint.
Men jeg har problemer med at oprette et trådløs netværk og få den anden computer til at finde det.
Den anden computer har trådløs.
Nogen der har et link til en udførlig manual eller kan skrive hvordan jeg får det trådløse til at gøre.
Håber der nogle der kan hjælpe.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trådløs internet
  • #1   6. nov 2006 har du konfigueret din router ?

• #2   6. nov 2006 I brugsanvisningen står der at når jeg åbner internet så kommer den automatisk frem den side hvor jeg skal gøre det, men det gør den ikke.
    Det er en Netgear wgr614 v6 router

• #3   6. nov 2006 Hvis du ikke har gjordt noget som helst skal du kunne finde den, det plejer at være default den hedder eller bare routerens navn.

• #4   6. nov 2006 Der står bare ingenting under netværksforbindelser, andet end lan selvfølgelig.

• #5   6. nov 2006 altså du skal ind og sige hvis trådløs forbindelser. Du skulle kun meget gerne finde din, du skal klikke på den og sige opret forbindelse. Når du gør det kan du så bruge internettet. Hvis du skal konfiguere den vil jeg anbefale at du bruger kabel mellem router og computer. Sæt så kryptering til og kode, ændre din standard kode til routeren til din egen. Der er nemlig mange der glemmer det.

• #6   6. nov 2006 Du skal finde routeren som en hjemmeside.

• #7   6. nov 2006 Jeg har jo ka´bel mellem router og computer, og det virker fint.
    Men jeg kan ikke få det trådløse til at virke.
    I netværksforbindelser er der ikke en knap der hedder vis trådløse forbindelser, kun installere og det har jeg bare gjort 1000.000 gange.

• #8   6. nov 2006 Altså du skal have et trådløs netværkskort for at gøre det her. I din netværksforbindelse skulle der være en der hedder trådløs netværksforbindelse hvis du har sådan en.

• #9   6. nov 2006 Hvis det er en bærbar pc der skal på, så sidder der med 99% en knap et eller andet sted på den der slår det trådløse netværk fra og til.

Efter du har slået det til, så kommer der et ikon forneden til højre der siger at du ikke er tilsluttet noget trådløst netværk. Du kan så dobbeltklikke på det ikon, og frem kommer en boks, hvor du kan søge på de trådløse netværk der er i nærheden. Deri burde du finde dit trådløse netværk.

• #10   6. nov 2006 Det er næsten sikkert at det som Tonni siger..

Dog kan du ikke finde det trådløse net før det er sat op, det skulle gerne komme op når du prøver at gå på nettet.

Ellers skriv denne ip i din browser http://192.168.1.1

Det er routerens IP, der starter guiden til opsætning op...

Og HUSK nu at lave en kryptering som guiden foreslår

Kommentér på:
Trådløs internet

Annonce