{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.971 visninger | Oprettet:

LOKKEMAD det er vejen frem !! {{forumTopicSubject}}

Hej,

Ja den lidt kryptisle overskrift gemmer på en hændelse fra i nat.....

Jeg har i længere tid på mit overvågningskamera kunne se at en af de lokale udskud har haft et godt øje til hvad jeg har haft stående i min indkørsel af kunde hjul og varer fra fragtmanden.
Et par nætter har han så været inde i min indkørsel og kigge og også hver gang taget i håndtaget på mine biler og i værkstedet. Jeg har taget en snak med vores lokale panserbasse som ikke mente at der var grundlag for noget og jeg har med vilje ikke nævnt det overfor min kone da jeg ikke ville have at hun skulle blive nervøs.

Men igår blev det sgu for meget så da jeg i torsdags havde taget et par fælge i bytte bestemte jeg for at lade dem stå udenfor Fredag aften og så køre begge biller over i min nabos garage.
På forskud af at skulle lave regnskab satte jeg mig i kælderen og spillede computer med overvågningskameraet på den ene skærm og ganske som forventet dukkede idioten op lige omkrung kl 01.00 med intet mindre end en trillebør.........tjekker håndtaget til mit værksted og kigger sig omkring og finder de 4 aluhjul som jeg så flot har stillet ud.....
Jeg går ud til ham og da regnen tæsker ned i lårfede stråler og vesten vinden larmer ser han mig ikke før jeg er 2 meter fra ham og der er 115kg dækhandler altså MEGET svær at slippe fra !!!! Så han får sig et ordentlig drag over nakken og bliver smidt på jorden med alverdens gloser til følge !! Jeg forklarer ham pænt at han skal være glad for at jeg allerede inden jeg gik ud til ham har tilkaldt politiet og at de er på vej..........

Det lader røvhullet sig nu ikke kue af, han vil væk og prøver i flere omgange at komme op og stå, hvorefter han går over til at true med at melde mig for alverdens ting lige fra at banke ham til at ha stjålet hans fælge og hvad ved jeg.

Der dukker en patruljevogn op med 2 betjente og de kender åbenbart den nu noget forkomne tyv så godt at de tiltaler ham pr. kælenavn........han postulerer straks at han er blevet tævet af den store stygge dækmand og at han vil anmelde mig for alverdens ting.
På vejen hen i politibilen bestemmer han sig så for at han ikke vil med på stationen og får sig vristet fri, spurter som en vanvittig afsted henover min græsplæne og jeg er efterham med det samme og engang til undervurderer han sine evner......og tro mig, der er ikke noget som at JORDE en 65 kilos junkie uden at der kommer en dommer og fløjter frispark, de to betjente er over ham som 2 sumo brydere og han får håndjern på og på vej hen i bilen får han et par sandheder om at det nok ikke bliver let at skelne de skader jeg hat påført ham med de skader han har pådraget sig under modsættelse af arrest og han derfor ikke skal gøre sig tanker om at lige sag an mod nogen som helst.

Nu kan man så håbe at han fortæller ALLE sine junk venner at det IKKE er her hos mig der skal findes ting til videre salg !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LOKKEMAD det er vejen frem !!
Kommentér på:
LOKKEMAD det er vejen frem !!

Annonce