{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

taxesjov!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er li vågnet eftet 1 times søvn og tro mig jeg er ALT andet end ædru li nu- men måtte bare fortælle det her!
I morges kl lort får veninden og jeg en taxa - super griner taxacharfør som påstod han intet kørekort havde, altså nu var det bestemt heller ikke fordi han kørte som om han havde et - tror mig!!
Nej men så duer dankort maskinen ikke (sandsynligvis fordi han ville køre turen sort - men fint med os!!)
Så vi stopper ved banken og min veninde løber ud og propper sit dankort i bankens postkort og fatter ikke at dr ik sker noget - Imens render jeg rundt med julecowboy hat som jeg netop havde erhveret mig fra chafføren og i sammen øjeblik PUNKTERE taxen midt på (overfor rishospitalet!)- Jeg falder sammen af grin og kan slet ikke ha det og ud render vi alle 3 min veninde, jeg og chafføren!
I overdreven stiv tilstand får jeg hjulpet manden med at skifte dæk, da han ikke rigtig kunne klare jobbet selv!
Imens finder min veninde endelig det rigtige korthul!

Nej men det hele ender med at vi tager på tanken og spiser morgenmad og drikker juice og ryger smøger mens den rare chaffør køre os hjem !
Nårh ja og så inviterede han os lige hjem til hans HouseWarming i næste uge! (Ja så får han ihvertfald et nyt dæk i gave!!)

SUPER SÆR TAXa men morer mig virkelig stadig over det - måtte bare dele det med jer andre!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  taxesjov!!
Kommentér på:
taxesjov!!

Annonce