taxesjov!! {{forumTopicSubject}}
Jeg er li vågnet eftet 1 times søvn og tro mig jeg er ALT andet end ædru li nu- men måtte bare fortælle det her!
I morges kl lort får veninden og jeg en taxa - super griner taxacharfør som påstod han intet kørekort havde, altså nu var det bestemt heller ikke fordi han kørte som om han havde et - tror mig!!
Nej men så duer dankort maskinen ikke (sandsynligvis fordi han ville køre turen sort - men fint med os!!)
Så vi stopper ved banken og min veninde løber ud og propper sit dankort i bankens postkort og fatter ikke at dr ik sker noget - Imens render jeg rundt med julecowboy hat som jeg netop havde erhveret mig fra chafføren og i sammen øjeblik PUNKTERE taxen midt på (overfor rishospitalet!)- Jeg falder sammen af grin og kan slet ikke ha det og ud render vi alle 3 min veninde, jeg og chafføren!
I overdreven stiv tilstand får jeg hjulpet manden med at skifte dæk, da han ikke rigtig kunne klare jobbet selv!
Imens finder min veninde endelig det rigtige korthul!
Nej men det hele ender med at vi tager på tanken og spiser morgenmad og drikker juice og ryger smøger mens den rare chaffør køre os hjem !
Nårh ja og så inviterede han os lige hjem til hans HouseWarming i næste uge! (Ja så får han ihvertfald et nyt dæk i gave!!)
SUPER SÆR TAXa men morer mig virkelig stadig over det - måtte bare dele det med jer andre!
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 43 Svar: 560
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 43 Svar: 560
Men ja skal nok i seng når hun er gået...zZzZzZ Syns bare det var super griner og det væreste var næsten at han kørte så ualmindelig dårlig bil, altså jeg ved at jeg virkelig skulle have anstrenget mig for at køre så skod bil som han gjorde og punkere vi midt i krydset og bankens dankortautomat er blevet til en postkasse og nårh ja han havde taget min hat og jeg hans!!
jul 2005
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 504 Svar: 2.318
jul 2005
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 504 Svar: 2.318
nov 2003
Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 17 Svar: 1.073
nov 2004
Følger: 21 Følgere: 23 Biler: 11 Emner: 235 Svar: 4.885
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.738
Det er jævnt svært at køre bil vis man også skal kigge på de kønne piger og flirte på samme tid, haha...
nov 2003
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 5.733
taxesjov!!