{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.516 visninger | Oprettet:

Gang i den på BG ;-) {{forumTopicSubject}}

Der er ikke meget gang i den på BG længere, sammenlignet med før Facebook.
Der var engang masser af udfordringer mellem biler, nu er der to igang.
Lad nu være med at tro jeg fisker stemmer, det er jeg for gammel i gårde til smiley har trods alt været her i 13 år.
Gad vide hvordan medlemstal så ud før FB og så nu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gang i den på BG ;-)
  • #1   2. okt 2018 Generelt så mister alle forumer medlemmer til facebook.. BG er ingen undtagelse.. men lige præcis det med udfordringer og stemmer, er en ting jeg på ingen måde vil savne... skænderierne udledt deraf derimod, det er en anden ting smiley

• #2   2. okt 2018 De udfordringer stoppede jeg for ... 10 år siden? 100 ÅR SIDEN MÅSKE!?
    Synes det var noget pjat, med det stemmefiskeri og "hvem kender flest".

Og selvfølgelig mister BG også medlemmer til andre fora/medier.

• #3   2. okt 2018 kan ikke engang huske hvornår jeg sidst fik en udfordring på en af mine biler. Ved faktisk ikke engang hvordan man gør det mere haha.

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #4   2. okt 2018 Meget indhold er blevet "væk" pga man bruger app'en i stedet for web versionen.

• #5   2. okt 2018 Har endnu ikke prøvet den app.

• #6   2. okt 2018 synes også de skulle tage at lave app'en om smiley jeg er ALDRIG på min computer mere

• #7   2. okt 2018 Jeg bruger stadig webversionen på min mobil skal ikke ha det app pis.:)

• #9   2. okt 2018 Det er også en skam at deres facebook side kun består af biler som er til salg på marked... Engnag imellem dykker de ned i kælderen for at finde en spænende bil, som engang blev oprettet herinde.

Men APP'en fungere fint, så længe man ikke skal Uploade billeder ind. smiley

• #10   2. okt 2018 Har også været med i +15 år. Var kort ude for nogle år siden.
    Jeg bruger ikke Facebook. Jeg bruger ikke nogen app og tilgår stadig via web på PC, Ipad eller telefon.

som årne går og ungerne bliver større forsvinder interessen og tiden til at skrue.
    Fra at ligge og ombygge alt man ejer, har vi i dag vores 6. leaset bil. Det begrænser måske også tingene lidt.

• #11   2. okt 2018 Vidste ikke engang Bilgalleri har en Facebook-side :'D

• #12   2. okt 2018 Jeg tror det primært skyldes at biler bliver mere og mere ens, standard og kedelige. Uanset hvilken farve man kan vælge til sidespejlene så er nye biler upersonlige.
    Hvem får stådreng af en Dacia Logan eller en chippet Skoda Octavia? Gaaab

• #13   2. okt 2018 Jah jeg har været herinde i 15 år og det er efterhånden meget begrænset hvor meget andet end køb og salg jeg bruger det til faktisk smiley
    En sjælden gang imellem svarer jeg lige på nogle af folks indlæg, men FB har sgu taget over...

• #14   2. okt 2018 Jeg tror nu BG er det af Bazoom-gallerierne som der er mest gang i... Jeg er også medlem på Cykelgalleri og hvis man sammenligner listerne over seneste emner, så er den da kun 48 timer gammel her på BG. På CG er den en måned. smiley

• #15   2. okt 2018 Hvis jeg ikke deler noget om min getz og hvis easy ikke kommer med sine dumme kommentar til min bil så er bg heeeelt død ja

• #16   2. okt 2018 bg er de sidste 3-4 år blevet holdt kunstig i live af voldssutten Niller med 14 dalige indlæg om læderbleer og andet ebay skrammel..
    nu hvor idioten er smidt ud er trafikken nok faldet til det halve..
    til gengæld er her blevet til og holde ud og være

• #17   2. okt 2018 enig med Michael, synes bare Easy har taget pladsen rimeligt godt smiley

• #18   2. okt 2018 Det er sikker niels smiley

• #19   2. okt 2018 nej tror jeg ikke, den profil var aktiv før Niels smiley samt hvis det havde været Niels havde han også kørt på mig smiley

• #20   2. okt 2018 easy er ik andet end en spejderdreng sammenlinet med den druksut..
    easy truer ik folk med tæv når man ike er enige med ham..

• #21   2. okt 2018 Men hvorfor kom easy frem efter niels tænker jeg så? Synes ikke jeg har set easy før??

• #22   2. okt 2018 Klart værre med MorsDreng!

Den trold hører slet ikke til herinde.

• #25   3. okt 2018 Var lige hurtigt inde at kigge, og det lignede bare salgsannoncer...

Jeg hoppede væk igen.

• #28   3. okt 2018 Jeg tager dna op i din røv af..

• #30   3. okt 2018 Bare sut min pik og smut nu ??

• #33   3. okt 2018 Dig og din tom snak

• #35   3. okt 2018 Jeg har været her siden februar 2004. Så har næsten været med fra starten. Den gang var der meget gang i det. mange emner hver dag. Masser nye gallerier. de andre forumme jeg kom på den gang var der godt liv i. jeg tror tingene ligger i facebook er kommet og der er rigtig meget information langt ud på nettet. så det man spurgte efter for 10år siden på forum er tilgængelig på google nu. Jeg kommer stadig daglig på BG. Jeg opretter stadig min bil når jeg skifter bil. opretter også emner en gang imellem. jeg synes heller ikke man ser ombygget biler så meget i daglig dagen. ikke som op igennem 00'erne. Der kom den ene rumfærge efter den anden og vold sænket golf 2. Nu her er den kun standarte øko kasser der drøner rundt.

• #36   3. okt 2018 Jeg har sgu ikke engang fået oprettet alle vogne...

Mondeo smadderkasse, Corolla, Fabia, Octavia er ikke smidt ind.

Nuværende Fiesta regner jeg med kommer ind, der er bare ikke noget specielt over den, så den hænger lidt smiley

• #40   4. okt 2018 Manta Driver, jeg oprettede mig tilbage i 2003 og der kom der da højst et indlæg eller en bil en gang om ugen smiley smiley

Men ja dengang hvor DFB var det sygeste i DK mht. biler og vi satte Streetfire på skinner for at få noget mere gang i custom biler i DK, der var der ikke mange 18årige der ikke havde mere udstyr i deres 18års bil (alder på både ejer og bil MINIMUM) end bilen havde/ku koste.
    I dag leaser de fleste en ny(ere) bil med de spoilere og udstyr den skal ha fra ny og så højst noget fælgværk og undervogn, mere behøver de fleste ikke i dag.
    Og som du også er inde på, så er der bare oplysninger om ALT overalt og det eneste der kommer på BG er dem der ikke rigtig kan finde ud af at google noget.

Jeg har MANGE biler jeg ikke har orket at oprette, dels pga. antallet jeg har og hvor meget de er værd at vise frem, andet end blot i en statusopdatering.
    Men eftersom jeg har alle mine billeder på mobilen og udelukkende bruger den, fremfor en PC til alt muligt, så hjalp det heller ikke på lysten til at oprette noget med billeder, når der hele tiden kom fejlmeddelelser og ALT tekst blev slettet, når det koksede med at man ikke ku uploade et billede via Appen.
    Så opgiver man ligesom når man har brugt en times tid på at skrive og uploade et par gange og stadig ikke lykkes med det.
    Og så har jeg heller ikke det samme behov for at vise min bil frem, som for 10 år siden, hvor man kun havde den samme håndfuld biler at gå op i, hvor jeg i dag har så mange at jeg af og til glemmer nogle af dem i farten smiley

• #41   4. okt 2018 #40 var det ikke noget med den gang sku man betale for at aktivere sin bilgalleri konto?? Eller var det noget med MAN skulle ha en mobil, man fik en sms med en aktiveringskode?

• #42   4. okt 2018 Kan huske der var to slags bil blade om tuning dengang. V-Max og noget som hed POWER? smiley

• #43   4. okt 2018 #41 der var en overgang det kostede en 20er tror jeg, for at oprette en bruger, fordi der kom meget lort ind, så forsøgte de at undgå 6. Klasses elever oprettede sig for at lave ligegyldige oplæg eller uploaded deres sæbekassebiler osv. smiley

#42 MAX power smiley
    De blev jo slået sammen til sidst så vidt jeg husker, da Max power var et udenlandsk bland som så blev lavet herhjemme også, da Vmax gik mere op i pik, patter og pølser, end egentlig bilstof, hvor der så kom "teknisk skole" og en "drift sektion" i Vmax da de fusionerede og Vmax blev lidt mere lærerigt, end blot et rapport blad med biler.
    I udlandet omtales biler gejlet i 90/00er trim stadig som "Max Power" ligesom hvis en bil er "rat" eller "OEM" nærmest smiley

• #44   4. okt 2018 app fungere fint nok til at oprette gallerier. har da oprettet min bil sidst den vej igennem.

Jeg holder boosted bladet. Det er en rigtig godt blad der indholder det den skal, og ikke alt mulig nøgne damer som Vmax gjorde inden det lukket.

• #45   4. okt 2018 Manta Driver:
    Det var Benjamin Medier der stod bag Vmax (dem der også laver Bilmagasinet, M! og damebladene osv.), men Pyramiden var med i det, og det er ham der også står bag Boosted i dag, da Benjamin valgte at trække stikket på Vmax smiley

• #46   4. okt 2018 nemlig ja

• DisConFlubberated

#47   4. okt 2018 Og Boosted skulle ikke blive som Vmax, med alle de reklamer. Det var hvad der blev sagt i starten.

• #48   4. okt 2018 DisConFlubberated.
    Bliver spændende at se hvordan det går nu hvor bladet ikke udkommer på tryk mere, men kun bliver digital læsning.

• DisConFlubberated

#49   4. okt 2018 Der kan man bare se hvor lidt jeg følger med i den slags.

Kommentér på:
Gang i den på BG ;-)

Annonce