{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Hjælp til hdmi deling. {{forumTopicSubject}}

Jeg bøvler lidt med at, jeg ser fjernsyn fra min ipad, men deler derefter via et hdmi adapter op til mit fjernsyn, men der mangler vel det der ligner 2.5 cm i hver siden ca, hvor skærmbilledet ikke når ud, jeg har forsøgt at ændre på alle diverse indstillinger på tv’et uden held.
Er der nogen der kan hjælpe eller har en ide??

Vh Tobias.

Billede vedhæftet af problemet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til hdmi deling.
  • #1   22. okt 2018 Chromecast i steder?

• #2   22. okt 2018 Hej ken, tak for responsen, det var også det jeg håbede på i starten, men har ikke net i lejligheden, derfor var jeg nede og få pengene tilbage for min caster idag, da jeg ikke kunne få det til at virke, så deler mit net fra min iPhone til min ipad, men det er til at blive sindssyg over jeg mangler så meget af fjernsynsnet, ja godt nok er min ipad før anden verdens krig( den med det store lader stik). Men håbede der var en måde alligevel...
    vh Tobias..

• #3   22. okt 2018 Vores iPad 2 gør det sammen, men hvis man ændre "billedformat" til zoom i alle retninger i stedet for 16:9 fylder den hele skærmen ud smiley

Hvilket tv har du smiley

• #4   22. okt 2018 Øhm Kasper, det må du lige hjælpe mig med, syntes jeg har prøvet alt, et nyere lg

• #5   22. okt 2018 Har nemlig forsøgt at zoom på tv og alle de indstillinger der er på tv’et..

• #6   22. okt 2018 Hvis du alligevel deler net fra din telefon.. så kunne du have koblet chromecast til der også.. så var der jo net... (også lave chromecast opsætningen på iPad)

• #9   22. okt 2018 På mit LG OLED skal man trykke på tandhjulet på fjernbetjeningen og gå 3 ned til billed format smiley

• #10   22. okt 2018 Måske min ipad er for gammel, kan ikke få det helt ud til siderne mere end det billede jeg har lagt op.

Ken, vil du beskrive en lille guide evt, fordi igår forsøgte jeg at dele mit internet til min ipad og den hoppede på mit net fra iPhone, men jeg kan ikke få den sat op da den skrev den ikke havde net...

• #11   22. okt 2018 Tak, Kasper nu kom det næsten helt ud til
    Evt se vedhæftet billede.

Ken du må stadig gerne komme med en god måde hvis du har, er mere vild med caster.

profilbillede
  • #12   22. okt 2018 Aktiver deling på telefon.

Forbund din iPad til telefon (aktivere blutooth)

Sæt chromecast i tv.

Gå i indstillinger på iPad, forbind til det trådløse netværk, din chromecast sender ud.

Åben google home på iPad, bed den om at tilføje din chromecast (hvis den ikke selv er begyndt)

Konfigurer chromecast.
    (Det kan godt drille et par gange), så hvis fejler prøv igen, forfra.

Når den er på så kan du fra din iPad sende til din CC, via din telefon.

Husk altid at have aktiveret deling på din telefon, før der er strøm til din cc ellers kan det drille.

• #13   22. okt 2018 Men obs, du kan ikke sende fra din telefon til din cc kun iPad... da der ellers ikke vil være noget “net” til cc.

• #14   24. okt 2018 Hej igen ken, det du skriver som det første aktivere deling? Er det bare du mener jeg skal forbinde ipad til iPhone med blutooh?, for den kan vel ikke få det net fra min iPhone da cc skal bruge det?

• #15   24. okt 2018 nej ikke via bluttooh, men "internet deling" som kan aktivers på din telefon, så kan der godt være flere enheder koblet til samme.

har da haft 5-6 mobiler koblet til min ipad via wifi (internet deling)

• #16   24. okt 2018 Okay fornemt, nu kommer der lige endnu et dumt spørgsmål, jeg tænder internetdeling på min iPhone og fanger så nettet på min ipad(det net fra iPhone) og så samtidig gå ind og koble cc på min ipad? Og så kan det virke?, har du selv prøvet den metode du beskriver?
    Vh Tobias.

• #17   24. okt 2018 Fordi ellers forstår jeg ikke helt hvorfor jeg skal aktivere blutooh

• #18   24. okt 2018 ja normalt vil det virke og har gjort det på min.

Grunden til det med bluetooht er bare ofte har jeg af mystisk årsager haft problemer med at konfiguere min CC hvis det ikke har været tændt.

• #19   24. okt 2018 Tusind tak for den fornemme guide, jeg lader lige høre fra mig iaften når jeg har afprøvet det

• #20   24. okt 2018 Hej ken, tusind tak for hjælpen!, det virker lige som det skal!????

• #21   24. okt 2018 Det skulle det også gerne smiley

Kommentér på:
Hjælp til hdmi deling.

Annonce