{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af værktøjsvogn
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #1   28. okt 2018 Der er jo 6% at hente på momsen, så burde da kunne betale sig smiley

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #2   28. okt 2018 ville ikke købe en vogn et skab er så meget bedre hvis det er på hjul og rimelig højde så man slipper for at bukke sig hver gang man skifter værktøj

• #3   28. okt 2018 Hehe er en lille mand så det ikke noget problem men tak for tippet smiley

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#4   28. okt 2018 jeg er nu heller ikke så høj men der er flere fordele ved et skab der er meget bedre overblik

• #5   28. okt 2018 Personligt ville jeg aldrig købe et værktøjsskab/vogn inklusiv værktøj.

Så meget heller selv vælge det værktøj der skal i.
    Begrundelse. :
    Der er mange forskellige mærker af værktøj og alt i en samlet pakke behøver slet ikke at være nogen man syntes ligger godt i hånden.
    Jeg har igennem tiderne fået topnøglesæt i forskellige dyre mærker, og jeg bruger det næsten aldrig, jo som kortvarig reserveværktøj, hvis det jeg bruger går i stykker (som regel hvis andre vil hjælpe på værkstedet.)

Så har jeg det tit bedre med billigere værktøj, i middelklassen eller den nogenlunde billige ende.
    Værktøjsvogne er jeg bestemt ikke til, så jeg bruger værktøjsskab og mine tavler på væggene.
    Syntes nemlig at det er mere overskueligt, for mange med vogne der ligger det bare i rod.
    Og den der har system rum, de står og piller efter deres værktøj alligevel,
    Men selvfølgelig har jeg ikke vognens bordplade til at ligge stumper fra på.
    Men til det har jeg forskellige rullebare borde. (pakke bord)
    Så hvis jeg skal bruge mit værktøjsskab til andet akut opstået problem, så er det frit, og jeg skal ikke til at tømme en Værktøjsvogn.

Men jeg har jo også pladsen, det er jo ikke alle der har.
    Men man kan alligevel ikke have alt værktøj i en vogn eller et skab der kan flyttes, så det har jeg mine tavler, skabe og hylder til.
    Og det fungere for mig.

• #6   28. okt 2018 Ja kunne da godt være man skulle overveje det men har bare ikke været vand til anden

Er de ikke høje og klodset og har ikke det beste gulv i min værksted til at køre noget på det

• #7   28. okt 2018 Planen var bare en vogn til det værktøj til at lave bil med og det andet skulle hente på værktøjs tavler og det

• #8   28. okt 2018 Ja så kan et godt pakket skab jo sagtens være en udfordring, hvis man skal trække en skab rundt.

Men man skal jo nok vælge det man har det bedst med i længden.
    Jeg laver jo en del forskelligt, og når jeg venter på reservedel osv. Så er der jo tit andet at lave imens.

• #9   28. okt 2018 Hehe ja min er kun på hobby plan har ca 75m2 værksted med en' port og De store FTZ sten som gulv og vil ha alt værk tøj og ting væk fra gulvet og så kun en lille værktøjs vogn til at lave bil eller mc eller påhængsmotor

• #10   28. okt 2018 Det lyder da meget fornuftigt, så du har da lidt mere plads end de fleste.

Men så kan det jo godt være at en vogn passer meget godt til dit brug.

Selv har jeg mindst to af hver stykke alm. værktøj, og ved godt at det er lidt i overkanten, men har altid kun et sæt i skabet.
    Resten har jeg i et skab på vægen som ikke er ret dyb, men det gør at jeg kan have værktøj på tavlen og på lågerne indvendigt.
    Men det kan aflåses.
    Men nu har jeg siden fået mere værktøj, men da jeg lavede skabet dengang var et værn mod indbrud.

Tyve får det ikke let, min engen far fik for mange år siden stjålet ALT hans værktøj, od det var alt, men det hang også fremme på væggene, så det var jo bare et ta selv bord.
    Men han var dæleme ked at det, og intet i indbo forsikringen dækkede dengang da værkstedet lå væk fra huset.
    Men godt man kan låse af, men vil da også sige at det er nemmere at løbe med i vogn frem for et uhåndterlig højt skab.
    Men hvis de vil stjæle, så skal der jo meget til for at sikre sig.

• #11   28. okt 2018 Største fejl ved de værksted vogne er hjulne og sørg for det er en af dem der kan låse skufferne... Har selv overvejet at skifte hjulne ud med nogle gummihjul så den ikke stopper bare man køre ind i en strips der ligger på gulvet.

• #13   28. okt 2018 Ja bygge materialer og resavedele til biler er billiger det viste jeg godt hehe men veste ikke med værktøj men tak for svaret smiley og forsat god søndag

• #14   28. okt 2018 Køb det med 10 års garanti i Biltema, det ødelægger du ikke, det er svinebilligt.

• #15   28. okt 2018 Er det med eller uden værktøj

• #16   29. okt 2018 købte et skab til 99 euro i bauhaus i sidste måned i Flensburg ca samme kvalitet som biltemas, osse kun til hobbybrug. virker til at være ok, med skuffer og det lille overskab osse med skuffer. Uden værktøj.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#18   29. okt 2018 jeg har købt et brugt der ligner det her meget og det dur store hjul der kan køre over det meste
    men det bedste er det overblik man har det er nemt at finde og lægge på plads igen meget nemmere end skuffer
    før i tiden rodede jeg meget men nu er der nogenlunde orden man er jo ikke autist hehe

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Kommentér på:
Køb af værktøjsvogn

Annonce