534 visninger
|
Oprettet:
Hader folk som ikke vil.... {{forumTopicSubject}}
kendes ved en skade når de laver en....
Min kone holdt oppe på tagparkeringen v/storcenter nord i Århus og efter hun havde været inde og handle opdager hun at vores bagdør i højre side er ridset... Da hun får den vasket ren, ja så er den ikke kun ridset men der er en laaang bule i den både over og under dørlisten på midten......
Og var der en seddel i ruden..... NEJ NEJ...ikke en skid
Så nu står vi der med en bule for egen regning.... PISSE irriterende....
Bare lige lidt galde...
ps nej hun har ikke selv lavet den....
okt 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 151 Svar: 577
sep 2004
Følger: 53 Følgere: 51 Biler: 6 Emner: 575 Svar: 2.148
Har os prøvet at der var en idioet der knallede sin dør op i siden.. og da jeg stod og diskuterede med ham ville han til at smadre mig!! Siden den dag har jeg kørt rundt med en KÆMPE svensk nøgle i bagege rummet.. Gider seriøst ikke det pis mere!!!
maj 2003
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 47 Svar: 267
Sidste uge så jeg en mand som skulle vende sin bil og der var parkeret biler langs vejen, Han kørte frem og så bakkede tilbage men da han så skulle til at køre igen ramte han ind i en anden bil. Hva gør han, han går ikke engang ud men kigger lidt på den anden bil inde fra sin bil af og køre væk. Heldigvis fik jeg nr pladen og lagde en seddel til ham som han var kørt ind i og gav ham mit nr så jeg kunne fortælle hva der var sket.
Seriøt hva sker der for folk.
okt 2006
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 697 Svar: 13.316
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 62 Svar: 447
maj 2005
Følger: 57 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 576
okt 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 50 Svar: 447
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 384
havde engang en mx3ér som en lille snotunge valgte og prøve og løbe henover, fordi han skulle spille smart overfor hans venner..
med buler i taget og bagskærmen til følge..
nok et lidt dumt valg eftersom jeg sad inde i den og ventede på damen der havde været i byen...
spørg lige om jeg blev hidsig og der blev delt håndmadder ud til ham og hans små smarte venner.. der ihvertfald ikk kendte noget til det.. nej klart..
de måtte gå derfra lidt forslået og med meget tomme lommer, samt et besøg til deres forældre dagen efter....
jul 2006
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 198
Kunne iøvrigt heller aldrig drømme om at parkere min bil ved siden af ældre biler, som man kan se i forvejen har buler. Det tager lidt ekstra tid at finde de rette pladser, men jeg mener det betaler sig i det lange løb.
Hader folk som ikke vil....