{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Hader folk som ikke vil.... {{forumTopicSubject}}

kendes ved en skade når de laver en....

Min kone holdt oppe på tagparkeringen v/storcenter nord i Århus og efter hun havde været inde og handle opdager hun at vores bagdør i højre side er ridset... Da hun får den vasket ren, ja så er den ikke kun ridset men der er en laaang bule i den både over og under dørlisten på midten......
Og var der en seddel i ruden..... NEJ NEJ...ikke en skid

Så nu står vi der med en bule for egen regning.... PISSE irriterende....

Bare lige lidt galde...

ps nej hun har ikke selv lavet den.... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hader folk som ikke vil....
  • #1   14. dec 2006 Det er pisse irriterende... Har selv fået lavet to buler og en masse ridser uden der er nogen der har lagt en seddel... man skulle overvåge pladserne så man ku tage dem i det...

• #2   14. dec 2006 Kender det alt for godt!! Har selv prøvet det!! Skide ireterrende!!

Har os prøvet at der var en idioet der knallede sin dør op i siden.. og da jeg stod og diskuterede med ham ville han til at smadre mig!! Siden den dag har jeg kørt rundt med en KÆMPE svensk nøgle i bagege rummet.. Gider seriøst ikke det pis mere!!!

• #3   14. dec 2006 Kan sku godt forstå dig det er pisse irretererende sådan noget. Hader folk der ikke kan tage ansvar for deres egen handlinger.
    Sidste uge så jeg en mand som skulle vende sin bil og der var parkeret biler langs vejen, Han kørte frem og så bakkede tilbage men da han så skulle til at køre igen ramte han ind i en anden bil. Hva gør han, han går ikke engang ud men kigger lidt på den anden bil inde fra sin bil af og køre væk. Heldigvis fik jeg nr pladen og lagde en seddel til ham som han var kørt ind i og gav ham mit nr så jeg kunne fortælle hva der var sket.
    Seriøt hva sker der for folk.

• #5   14. dec 2006 Kasper: Det var sq godt. Folk skulle virkelig miste deres kort ved at køre der fra med vilje.

• #6   14. dec 2006 Ja det er sku noget underligt noget.... Fatter ikke folk som ikke gør opmærksom på det, for bliver de set og bare kører væk og politiet bliver blandet ind i det, ja så er det jo noget mere alvorlig for dem... Så er de jo "flugtbilister"...

• #7   14. dec 2006 hahah kan huske at jeg engang så en varevogn KVÆRNE ind i sådan en metal pæl på en parkeringsplads.. han sku spille smart i firma bilen og så fyrede han højreforhjul ind i den ... så grinede han bare hah.. nørd

• #8   14. dec 2006 Yep det er så nederen.. Kom ud til min lånte bil og der var hele bagskærmen bukket 10cm ind og hele kofanderen smadret.. altså en skade man ikke kan undgå og se.. nærmest smadret ind i bilen og ikke bare på kørt... men nogen seddel,, næææ

• #9   14. dec 2006 ja det er max belastende sådan noget der..!!

havde engang en mx3ér som en lille snotunge valgte og prøve og løbe henover, fordi han skulle spille smart overfor hans venner..

med buler i taget og bagskærmen til følge..

nok et lidt dumt valg eftersom jeg sad inde i den og ventede på damen der havde været i byen...

spørg lige om jeg blev hidsig og der blev delt håndmadder ud til ham og hans små smarte venner.. der ihvertfald ikk kendte noget til det.. nej klart..

de måtte gå derfra lidt forslået og med meget tomme lommer, samt et besøg til deres forældre dagen efter....

• #10   14. dec 2006 Parkerer sgu altid min bil så langt fra de andre som muligt, typisk i den ende af parkeringspladserne hvor de andre ikke gider at køre ned pga. den lange gå afstand.

Kunne iøvrigt heller aldrig drømme om at parkere min bil ved siden af ældre biler, som man kan se i forvejen har buler. Det tager lidt ekstra tid at finde de rette pladser, men jeg mener det betaler sig i det lange løb.

Kommentér på:
Hader folk som ikke vil....

Annonce