{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med "billige" vinduer?
  • #1   20. jan 2019 Har tidliger købt PVC vinduer hos JNA som jeg syntes er af en god kvalitet, har så lige købt vinduer og døre til et andet byggeri fra vinduesgrossisten og her er kvaliteten ikke så god, syntes ikke de lukker helt tæt og samlinger i fks. dør rager flere mm fra top til bund så mit råd er at man skal kikke sig godt for før man køber, det er ikke altid det billigste er billigst i den sidste ende.

  • #2   20. jan 2019 Har købt facadevinduer og en fløjdør til facaden fra SparVinduer, som jeg er fint tilfreds med. Har kun haft dem i knapt 3 år, så har ikke så meget erfaring med holdbarheden, men de virker fint tætte

  • #3   20. jan 2019 Hoveddør fra sparvindue i træ, for 4 år siden, fin til prisen, fik ny låsekasse iår pågarantien.. Eller syns jeg den klemmer lidt, men til 3300kr klager vi ikke..
    Udestue for 2 år siden elementer i plast fre webvinduer, også fin til prisen..
    Resten af huset har vinduer i træ/alu fra rationel..det virker altså bare mere lækkert.

    Som at sammenligne en opel karl med en audi a8. De gør det samme. På hver sin måde


  • #4   20. jan 2019 Min lillebror har købt træ-alu vi duer og døre til hele huset på sparvinduer og han er fint tilfreds. Jeg har selv købt træ-alu fra rationel og jeg sys nok man kan se forskel af kvaliteten

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #5   20. jan 2019 Vi købte fra sparvinduer for cirka 4 år siden og jeg synes man skal give noget ekstra og få noget lidt bedre kvalitet. Vores skaller allerede en del i malingen

  • #6   20. jan 2019 Har lige købt vinduer og dør til vores sommerhus - er yderst tilfreds med kvaliteten

  • #7   20. jan 2019 Har vinduer i facaden fra rationel. Jo de er dyre. Men de er lækre. Bedere finis og hængsler og sådan. Har 2 halv billige i det ene gavl værelse. De lukker ikke lige så pænt. Hængsler og låse er ikke lige så god kvalitet. Så vil hellere bruge lidt ekstra penge på vinduerne og få de ekstra detaljer og finis

  • #8   20. jan 2019 min kammerat har købt træ/alu ved bedst og billigst....

    finde vinduer til prisen, men man kan godt mærke det går stærkt når de blir samlet.
    de var ikke ordenligt samlet med hængsler nogen skruer sad ude så man ikke kunne lukke dem ordenligt hvis vi ik havde opdaget det. de er ikke så godt malet heller.
    han har købt en hoveddør fra kpk, og der er tydeligt forskel i kvalitet på træet der brugt til dem


  • #9   20. jan 2019 Det er godt at spørge efter erfaringer, da det ikke er nemt at se når man køber vinduerne.
    Jeg købte for 15 år siden vinduer af en lokal snedker som selv producerede dem. Han brugte kun kernetræ og jeg fik dem hjem til mig selv i usamlet stand. Så gav jeg dem tre behandlinger med diverse gori og så hentede han dem og samlede dem. Det er småsprossede vinduer og det tog ret lang tid at male alle delene, men der gik også 15 år før de skulle males igen. Jeg gav 35000,-kr for 10 vinduer, så egentlig ikke dyrt.
    Mvh. Gert


  • #10   21. jan 2019 Vi har vinduer fra JNA ok kvalitet og har ikke rigtig noget at klage over.
    Har et vinduesparti i stuen fra bedst&billigst der er alle ruderne punkteret efterhånden.
    De fleste vindues firmaer får produceret deres vare i Polen så man skal være lidt kritisk når man modtager dem.


  • #11   21. jan 2019 Jeg skiftede alle vinduer i huset for knap 2 år siden til træ/alu fra sparvinduer, virker til at være fine nok.

  • #12   21. jan 2019 Ved ikke om du kan bruge det her til noget? men der findes en positivliste hvor du kan se hvilke energiklasse forskellige vinduer / producenter har.
    https://energivinduer.dk/wp/wp-content/uploads/positiv-261118.pdf


  • #13   21. jan 2019 Jeg laver selv vinduer og døre i træ til hverdag. Men jeg aner ikke hvilken kvalitet alt det andet er i.:)

  • #14   21. jan 2019 #1

    Ser ud som om at JNA og sparvinduer har ens bestillingssider.
    Måske de er ens når det kommer til stykket.


  • #15   21. jan 2019 Ja, det er samme ejer der står bag.

  • Thomas V
    Thomas V Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Svar: 8
    #16   21. jan 2019 Har købt fra både sparvinduer.dk og dansk-vinduer.dk

    Umiddelbart syntes kvaliteten fra dansk-vinduer bedst. De er forøvrigt også gode til at følge op med kald og mails hvis der er uoverensstemmelser.


  • #17   22. jan 2019 #16.

    Hvor gamle er dine vinduer ?


  • #18   22. jan 2019 #5. Går ud fra at det er malingen på træet der skaller af, og ikke på alu'et?

  • Thomas V
    Thomas V Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Svar: 8
    #19   22. jan 2019 #17 De er 3 1/2 år gamle. 2 monteret syd-vendt, 1 nord-vendt og et øst-vendt. Ingen af dem er specieltmedtaget. De er dog også i mahogni - hvilket jeg personligt syntes var pænere end lakeret fyr ell gråtonet alulister.

Kommentér på:
Erfaring med "billige" vinduer?

Annonce