{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Mikael K
Mikael K
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 22

Billig polermaskine til voksning {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at købe en billig polermaskine, som jeg kan bruge til at give en 15 år gammel bil en gang voks.

Jeg har er indtryk af at det vil give mig et bedre resultat, og være meget mindre fysisk krævende.

Er de thelt hen i vejret, og kan jeg risikere at gøre skade med den, når jeg vokser, eller er det en ok ide til en dovenkrop som mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig polermaskine til voksning
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #1   25. mar 2019 søg "polermaskine" i forum

• Peter  B
    Peter B Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Svar: 45
    #2   26. mar 2019 jen og fix

• #3   26. mar 2019 Hvilket produkt bruger du siden du mener det kan lette det fysiske arbejde?
    Hvis det blot er en voks er det intet der bliver lettere med en maskine, at man får det bedre fordelt er en anden historie.
    Et der derimod en poler creme med voks er det en helt anden historie.

• #4   26. mar 2019 BilTema har en til fornuftige penge. Og så længe man går forsigtigt til værks kan man ikke gøre skade

• #5   26. mar 2019 Ja men nu ved vi ikke om manden vil vokse eller polere jo?

• #6   26. mar 2019 #5

han skriver voksning

• #7   26. mar 2019 Hvis du SKAL bruge en maskine, så køb en Dual Action polermaskine med hastighedskontrol, så kan du sætte tempoet ned og tage det stille og roligt.
    en alm. polermaskine uden dual action kan brænde din lak, hvis ikke du ved hvad du laver smiley

Jeg ville dog personligt bruge mine hænder til at få voksen på bilen, da du bedre kan komme ind i krogene, det kræver dog at du tager dig tid til at gøre det ordenligt smiley

her er et link med hvordan det gøres: https://www.youtube.com/watch?v=h8OUw68pS5o

• #8   26. mar 2019 Harald nyborg, har en okay en smiley

• Mikael K
    Mikael K Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 22
    #9   26. mar 2019 Jeg tænker primært det er voks. Bilen er fra 2003, og jeg har en idé om, at jeg vil bruge en claybar først (nogle steder på bilen - ikke over det hele), da der er asfalt og andre ting i lakken. Måske skulle jeg overveje, at bruge en let polerende behandling også?

Men måske en maskine er for meget? Skal voks kun "trække" ind i lakken - dvs. jeg ikke skal bruge meget energi på selve påførslen?

Der er billige maskiner ala dem folk linker til 100-200 kroner på DBA, så det ville ikke være den store investering.

• #10   26. mar 2019 Tænk på din lak som din egen hud, hvis du har uren hud ligger du jo ikke et tykt lag creme på, du rengøre og så ligger et lag på smiley

Jeg ville bruge denne fremgangsmåde: rens bilen i bund, Clay og tjærefjerner, polere bilen og derefter voks/lakforsegler.
    hvis du er ligeglad med ridserne springer du jo bare polere trinet over og forsegler din lak.

Alt efter hvilken voks der bliver lagt på, så kan man ligge voks på, vente til den blive Hvid/mat hvid og så tørrer af igen.

Nogle fabrikanter anbefaler også en "hærdetid" på 12 timer eller mere, det er alt efter hvor tålmodig man er og hvad fabrikanten anbefaler smiley

Kommentér på:
Billig polermaskine til voksning

Annonce