Kan ikke finde ud af hvordan min garage skal være {{forumTopicSubject}}
Jeg har vedhæftet er billede/skitse af hvordan min garage ser ud, sådan i grove træk.
Der hvor personen står og "skammer sig" i hjørnet, er der en dør direkte ind til huset.
I "værkstedet" hvor motorcyklen står, er der en radiator, så der kan komme varme på - dette medvirker til at den ikke bliver for kold og fugtig. Den af aflukket med en isoleret skydedør og en 15 mm isoleret væg.
Jeg er dog blevet i tvivl om jeg skal åbne garagen op, til et stort rum, så jeg kan komme rundt om bilen og "nusse" om den, inde i garagen.
Som det ses på billede kan bilen kun ligepræcis være der, det vil sige at hvis du er passager og sidder i højre side af bilen, skal du ud inden porten kan blive lukket igen da der ikke er plads til at gå forbi foran eller bagom bilen.
jul 2005
Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 42 Svar: 887
For du bliver helt sikkert træt af en for kort garage, specielt hvis (når) du får en lidt større bil. Til gengæld er det også rart at have værkstedet lukket af.
Kunne det være en mulighed med en slags skydedør/-væg mellem garage og værksted?
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 7
Det er ligepræcis mit dilemma, for jeg nyder virker at det er skilt ad, og at jeg kan lukke ind til værkstedet. Men samme tid, så mangler jeg virkelig plads rundt om bilen, så man kunne vokse og tørre bilen i tørvejr.
Værkstedet og garage er adskilt med en 15 mm isoleret væg og en stor isoleret skydedør.
maj 2004
Følger: 38 Følgere: 59 Biler: 14 Emner: 479 Svar: 5.240
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 251 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 9.596
motorcyklen har ikke noget imod at stå koldt, korrosionsmæssigt er kulde også bedre end varme, men den er jo formentlig lavet i alu, så ved ikke hvad problemet er
Jeg vil hellere have mere plads og en kold garage, som jeg skal varme op med en petroleumsovn. Det gør jeg nu når jeg skal skrue
dec 2003
Følger: 22 Følgere: 47 Biler: 5 Emner: 114 Svar: 6.363
Så ville klart foretrække mere plads til bilen. Forstår godt det aflukkede rum til værksted, men hellere mere plads til bil. Også hvis du får en større en dag?
jul 2014
Følgere: 14 Svar: 2.877
okt 2014
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 115
Kan ikke finde ud af hvordan min garage skal være