{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Kan ikke finde ud af hvordan min garage skal være {{forumTopicSubject}}

Jeg har vedhæftet er billede/skitse af hvordan min garage ser ud, sådan i grove træk.

Der hvor personen står og "skammer sig" i hjørnet, er der en dør direkte ind til huset.

I "værkstedet" hvor motorcyklen står, er der en radiator, så der kan komme varme på - dette medvirker til at den ikke bliver for kold og fugtig. Den af aflukket med en isoleret skydedør og en 15 mm isoleret væg.

Jeg er dog blevet i tvivl om jeg skal åbne garagen op, til et stort rum, så jeg kan komme rundt om bilen og "nusse" om den, inde i garagen.

Som det ses på billede kan bilen kun ligepræcis være der, det vil sige at hvis du er passager og sidder i højre side af bilen, skal du ud inden porten kan blive lukket igen da der ikke er plads til at gå forbi foran eller bagom bilen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikke finde ud af hvordan min garage skal være
  • #1   3. apr 2019 Ja, svært dilemma.
    For du bliver helt sikkert træt af en for kort garage, specielt hvis (når) du får en lidt større bil. Til gengæld er det også rart at have værkstedet lukket af.
    Kunne det være en mulighed med en slags skydedør/-væg mellem garage og værksted?

• #2   3. apr 2019 #1 Jens B:
    Det er ligepræcis mit dilemma, for jeg nyder virker at det er skilt ad, og at jeg kan lukke ind til værkstedet. Men samme tid, så mangler jeg virkelig plads rundt om bilen, så man kunne vokse og tørre bilen i tørvejr. smiley

Værkstedet og garage er adskilt med en 15 mm isoleret væg og en stor isoleret skydedør. smiley

• #3   3. apr 2019 Jeg kan sagtens forstå dit problem med et aflukket værksted. Men igen, personligt ville jeg hellere have et stort rum hvor jeg ikke skal suge maven ind for at komme rundt om bilen.

• #4   3. apr 2019 Jeg ville helt sikkert åbne op...

motorcyklen har ikke noget imod at stå koldt, korrosionsmæssigt er kulde også bedre end varme, men den er jo formentlig lavet i alu, så ved ikke hvad problemet er smiley

Jeg vil hellere have mere plads og en kold garage, som jeg skal varme op med en petroleumsovn. Det gør jeg nu når jeg skal skrue smiley

• #5   3. apr 2019 Jeg er i hvert fald træt af en for lille garage til siderne (medmindre jeg tømmer garagen helt og KUN har bilen derinde.

Så ville klart foretrække mere plads til bilen. Forstår godt det aflukkede rum til værksted, men hellere mere plads til bil. Også hvis du får en større en dag?

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #6   3. apr 2019 hva med at dele rummet på den anden led ? ps; det er svært at bedømme uden mål og er der vinduer der skal tages hensyn til ..

• Heino M
    Heino M Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 115
    #7   3. apr 2019 Fjern muren og få sådan en presenning. Man bruger til at skille af mellem lift på et værksted. Så kan du åbne og lukke som det passer dig.

Kommentér på:
Kan ikke finde ud af hvordan min garage skal være

Annonce