{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.058 visninger | Oprettet:

Rep af pallestabler/højtløfter {{forumTopicSubject}}

Hej altvidende godtfolk smiley jeg har en gammel pallestabler stående, som jeg gerne vil puste liv i.. er der nogle af jer, som har erfaring med reparation af sådan nogle og evt har en rookieguide, så jeg kan forsøge mig ligeså forsigtigt.. den kan løfte sig selv, hvis jeg pumper meget hurtigt og kraftigt men synker hurtig igen selv uden vægt.. umiddelbart er der ikke meget olie i, men da den virker våd i bunden, har jeg ikke valgt at fylde x antal liter i? Jeg har tænkt det var træls at tørre op?? smiley
Nogen der har erfaring med det? Mener den hedder nh (den klassiske røde)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rep af pallestabler/højtløfter
  • #1   11. apr 2019 Ved ikke om det kan svare sig, hvis den er meget gammel kan der være rust i cylinderen og den kan have revet pakningen, kæden kan være rusten og lukker derfor ikke returventilen, derfor synker den, så kæden skal serviceres.

profilbillede
  • #2   11. apr 2019 Kæden er godt nok meget rustens, men hvad skulle det umiddelbart påvirke siger du? Jeg har bare i første omgang givet den en god gang olie..
    jeg kan ikke lige se dit billede?

Jeg tænkte mere, at min tid pt er “gratis”, så hvis jeg kunne hygge mig med det, for at skifte en “pakning” så ville det vare alletiders.. jeg bruger den ikke 5 gange om året- så har ikke helt så store krav

• #3   11. apr 2019 Jeg har en på el men den vil ikke køre med fuld gas eller fuld el så stopper den men halv gas køre den fint
    det er en Toyota eller det dem som har serviceret den gennem tiden indtil jeg købte den.
    nogen der ved hvad det er

• #4   11. apr 2019 sorry jeg nasser på din tråd

• #5   11. apr 2019 Hej
    Er det ikke bare at gå igang -Dejlig sydsel og så laver man jo ikke andre ulykker imedens.
    Husk at lave billedserie/films undervejs og læg på you tube. Måske kan du tjene en skilling her.
    Go vind med projektet.
    MVH KP

• #6   11. apr 2019 Der sidder en gummi "pakdåse" i cylinderen der kan være mør.....gav en 20'er for sådan en hos den lokale hydralik mand sidst jeg roede med sådan en.

• #7   4. sep 2019 Nu er jeg af ren princip kommet lidt igang smiley den er nu mere eller mindre skilt/ splittet ad- og de første o-ringe er fundet.. dog ser intet desværre rigtig skidt ud- men med det oliespild den havde, var det nok tiltrængt..
    nu må vi se, om mit helbred og tålmodighed evner at samle den igen smiley smiley

• #8   22. sep 2019 Nu fik jeg samlet pumpen og det virker ret godt.. kostede en flad 50’er, men nu kan jeg se den lækker en del fra “udløseren”? Er der nogle af jer, som har erfaring med det?

profilbillede
  • #9   22. sep 2019

profilbillede
  • #10   23. sep 2019 Skal den ikke bare have en ny kobberskive?

Eller er det selve knappen der lækker? i så fald er det vel bare byt til nyt.

• #11   23. sep 2019 Jeg aner det virkelig ikke.. jeg er helt på bar bund- haha.
    Jeg kan ikke lige lure hvordan det hvordan det egentligt skal skilles? Men ellers må jeg jo bare famle lidt i blinde som sidst smiley
    Min tid er desværre stadig “gratis”, så er vant til at selv små ting tager mdr smiley
    Nu gik det ellers lige så godt, og kæresten fik da læsset 2 bundter wrap som egentligt var hovedårsagen til jeg måtte igang smiley

• #12   23. sep 2019 Den ventil på billede 2 skal vel bare skrues ud og så en kobberskive på som spændeskive.
    Evt give den lidt pak-tape

Hvis den lækker ud af knappen i midten, kan man måske skille det af og give det en O-ring? men ellers skal der jo bare en ny tit.

• #13   7. nov 2019 Tro det eller lad være- men nu har jeg sgu fået den fixet.. det endte med, at alle pakninger jeg fandt var i stykker, møre eller opløste.. det har krævet en del af mig og en del hjælp med stort værktøj fra den nærmeste traktormekaniker..
    jeg har “heldigvis” ikke forsøgt at lave en video- for den ville da være blevet uoverskuelig lang???? hovedet har tilgengæld nydt udfordringerne gode som dårlige- og nu er den klar til at læsse alle de skide hesteting af traileren fremover.. tak for jeres hjælp

Kommentér på:
Rep af pallestabler/højtløfter

Annonce