{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

forsikringssvindel - HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hey derude jeg har desværre lavet en ulykke i en parkeringskæder i juni måned og vi var begge ude og kikke da jeg havde bakket ind i hand bil der var nogle ridser hen af kofangeren og jeg accepterede at det var min skyld. han sagde han selv kunne lave det for 500 - 1000.- så ringede han i november måned og sagde at han skulle have lavet sin forlygte, en bule i skærmen og en ridse i kofangeren??? Hvad tænkte jeg, vi var ude og "sætte" bilerne sammen og skaden kunne ikke være sket... vi kørte det over og forsikringen og han skriver nu at han havde LAVPROFIL dæk på så bilerne kunne passe sammen...

Så tænker jeg bare når der er lavprofildæk på er fælgen så ikke bare større eller bliver den virkelig sænket???

Øv gider ikke betale for hans skader....

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsikringssvindel - HJÆLP
  • #1   5. jan 2007 okay tak jamen den kører også over forsikringen og han havde så bare svaret på det brev jeg havde sendt ind at der var lavprofildæk på.... øv.. men tak

  • #2   5. jan 2007 Arh den holder ikke med at der var lavprofil dæk på.
    Man monterer sgu da ikke lavprofiler på samme fælg med mindre man er rundtosset.
    - han har nok fået lidt hjælp af et par kammerater til at finde nogle ekstra ting du kunne betale.


  • #3   5. jan 2007 De skader man sammen bliver enige om på uheldsstedet er dem man hæfter for. Han kan jo ikke komme 4-5 dage senere og påstå at du har smadret mere......han kan jo ligeså god mene at den kunne trænge til en omlakering og så håbe på at du betaler.......så sig til ham at han burde have kigget bedre efter da i gennemgik bilerne sammen....

Kommentér på:
forsikringssvindel - HJÆLP

Annonce