{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

skadelsanmedelser {{forumTopicSubject}}

Skadesanmeldelser

Beklager håndskriften, men det, at jeg skriver som en brækket arm, betyder ikke, at jeg kører som en

Bestyrerens bukser revnet grundet en kraftig vind, der ødelagde butiksrude

Bil A stoppede foran bommen. Om bil B nåede at stoppe i tide, er usikkert, men bil C, D og E ramte herefter bil B. Jeg kom som bil F

Bil B skulle til at svinge til højre, men lod være med at bruge blinklys, da det var meget glat

Bilen foran ramte fodgængeren, men han kom op, så jeg ramte ham igen

Bilen måtte tage et større sving end beregnet på grund af en usynlig lastbil

Blodforgiftning i den ene arm begrundet på en rift på Frederiksberg Hospital. Har konsumeret flere læger

Brillerne blev slået af Henrik, som så gik i stykker

Brændt hul i lænestol på størrelse med en 10-øre

Da jeg kørte hjemmefra for at køre på arbejde, kørte jeg lige ud i bussen .. den kom fem minutter for tidligt

Da jeg så, at jeg ikke kunne undgå kollisionen, trådte jeg speederen i bund for derefter at brase ind i den anden bil

Da jeg skulle hjem, kom jeg til at køre ind i den forkerte gård og kolliderede med et træ, som jeg ikke har på min grund

Den anden skiftede mening, og jeg blev nødt til at køre over ham

Den anden bil ramte min, uden at give tegn på, hvad den havde i sinde

Den indirekte grund til ulykken var en lille fyr i en lille bil med en stor mund

Der blev grønt, men modparten blev holdende. Denne manøvre kom så uventet, at jeg kørte ind i ham bagfra

Der skete ingen skade på bilen, hvilket også portstolpen kan bevidne

Der var lige præcis ikke plads til to biler i bredden. Opdagede vi

Der var masser af tilskuere, men ingen vidner

Det er hans skyld. Han holdt alt for lidt afstand til bilen bag ham

Det hele var min skyld, men fører B sagde, at det var OK, og at jeg bare skulle glemme skaderne på hans bil. Det skulle han nok få fikset selv, sagde han. Det vigtigste for ham var, at hans kone ikke fik at vide, at han havde været akkurat der på akkurat det tidspunkt

Det var modpartens skyld! Han blev for sent opmærksom på, at jeg kørte i den forkerte side af vejen

Det venstre ben er ca. 2 cm kortere end det andet, som jeg er født med

En bil kørte væk, og i farten fik den ramt vores klient, som røg op i vejret, og hans hoved røg gennem sidespejlet og rullede så mod trafikkrydset nogle meter væk. Biler speedede så op, og mirakuløst forblev vores klient ved bevidsthed, og det lykkedes ham at komme sikkert over vejen

En bilist kolliderede med en ko. Spørgsmålet på forsikringsblanketten: Gav De nogen advarsel? Svar: Horn. Spørgsmål: Gav den anden part en advarsel? Svar: Muuh

En fodgænger ramte mig og fortsatte ind under vognen

En ko slentrede ind i min bil. Man fortalte mig senere, at koen var åndssvag

En lastvogn bakkede gennem vindspejlet ind i ansigtet på min kone

En usynlig bil kom ud af intet, ramte min bil og forsvandt

Et hjul kom ned i grøften. Min fod sprang fra speederen, hoppede tværs over vejen til den anden side og brasede ind i et træ

Fodgængeren anede tilsyneladende ikke, hvor han ville hen, så jeg kørte ham over

Fodgængeren løb mod fortorvet, men jeg fik ham!

For at undgå at ramme kofangeren på bilen foran, ramte jeg en fodgænger

Forresten, jeg tror, at hvis jeg havde tabt hovedet, så var ulykken blevet meget værre

Forrude i stykker. Årsag ukendt. Formentlig voodoo

Herren bag mig ramte mig bagfra. Han hvilede sig derefter i en busken, hvor jeg kun kunne se hans r..

Hjorten vendte desværre om ved autoværnet i midterrabatten. Havde den fortsat over vejen, ville uheldet være blevet undgået, så der er ingen tvivl om, hvem der har skylden

Hun påstod hårdnakket, at hun var kørt over for grønt lys, selv om der ikke var noget lyskryds

Hvad der skete, er vanskeligt at sige, da hjorten lå på køleren og spærrede for udsigten

Hvis føreren af den anden bil var stoppet nogle meter bag sig selv, var uheldet aldrig indtruffet

Hvis jeg ikke havde kørt der, var ulykken aldrig sket

Hvoraf min moder døde, ved jeg ikke, men af den sidste sygdom kom hun sig fuldstændig

I ægteskabet er der et barn, som nu helt er opløst

Ikke meget at beklage sig over, synes jeg. Skaderne var helt meningsløse

Ingen vidner ville indrømme at have set uheldet, før efter det var sket

Jeg begyndte at dreje, og det var på det tidspunkt, jeg så en kamel og en elefant stå tøjret ved rabatten. Det distraherede mig så meget, at jeg tabte koncentrationen og ramte en helle

Jeg begyndte at sætte farten ned, men trafikken var langsommere end jeg antog

Jeg blev kastet ud af min bil, da den kørte af vejen. Jeg blev senere fundet i en grøft af nogle omstrejfende køer

Jeg blev skadet i bagdøren, forskærmen og venstre knæ

Jeg efterlod min bil uden opsyn et minut, og om det var ved et tilfælde, eller konstruktionen gjorde det, så kørte den pludselig væk

Jeg er ikke ansvarlig for uheldet, for jeg var flere kilometer væk

Jeg foretog en blød opbremsning i den forankørende bils bagagerum

Jeg fortalte godt nok politiet, at jeg ikke var kommet noget til, men da jeg senere tog hatten af, fandt jeg ud af, at jeg havde fået en hjernerystelse

Jeg fuldførte svinget efter at vejen havde rettet sig ud

Jeg har aldrig haft nogen dødelig sygdom

Jeg har kørt bil i 40 år, da jeg pludselig faldt i søvn bag rattet

Jeg havde et øje på den parkerede bil, et andet på lastbilen der nærmede sig og et på kvinden bag mig

Jeg havde parkeret min vogn uden for Netto. I vognen sad min kone og Hr. Rasmussen. Da jeg kom tilbage, var skaden sket

Jeg havde været på indkøb hele dagen for at købe planter. Da jeg nåede til et kryds, sprang en busk op, forhindrede mit udsyn og jeg så ikke den anden bil

Jeg hørte et bilhorn og blev ramt bagfra. Jeg forstod, at en dame havde forsøgt at overhale

Jeg kastede et enkelt blik på min svigermor, som sad på bagsædet, og kørte direkte ud over skråningen

Jeg kom kørende mod nævnte kryds, sænkede farten, så mig godt om, kørte så ud i krydset - og ramte Hr. Petersen. Dette er for mig en helt normal procedure

Jeg kørte ind i en anden bil for at undgå sammenstød

Jeg kørte manden ned. Han indrømmede, at det var hans skyld, idet han tidligere er blevet kørt ned

Jeg kørte på en lygtepæl, som jeg ikke opdagede, fordi denne var skjult af en fodgænger

Jeg kørte på en stillestående bus, som kørte i modsat retning

Jeg mener, at ingen af parterne er skyld i uheldet, men hvis det alligevel er tilfældet, er det den anden

Jeg mente, at sideruden var rullet ned, men det var den ikke. Hvilket jeg først konstaterede, da jeg stak hovedet ud af det

Jeg mente, at ulykken kunne undgås og svingede til højre for at forhindre dette

Jeg skulle lige til at køre ind i den parkerede bil, da ulykken skete

Jeg skød fodgængeren, før jeg ramte ham; han var derfor død, da jeg kørte ham over

Jeg stødte sammen med en holdende bus, der kørte i modsat retning

Jeg stødte sammen med et stillestående træ

Jeg så en bedrøvet, ældre herre glide langsomt ned fra min kølerhjelm

Jeg så en dame gå over gaden. Jeg tog fejl af hendes hensigter

Jeg troede, at garagen kun havde fire stolper, men min bil kørte ind i den femte

Jeg troede ikke, at hastighedsgrænserne gjaldt efter midnat

Jeg tudede i hornet, men det virkede ikke, idet det var stjålet

Jeg var så optaget at følge med i trafikken, at jeg ikke så den anden bil

Jeg var ved at reparere min bil, da den blev stjålet

Jeg vil sige, jeg har 50% skyld og modparten 75%

"Kunne nogen af førerne have gjort noget for at undgå ulykken?". Svar: "Taget bussen?"

Lastbilen kørte med alt for høj hastighed i betragtning af, at den manglede bremser

Lynnedslag under uvejr i dybfryser

Man forventer jo ikke lige netop at møde en anden bil på en gang- og cykelsti

Min bil var lovlig parkeret, da den bakkede ind i det andet køretøj

Min fader døde pludseligt, men det var ikke noget alvorligt

Min moder døde nær de 50, nærmest af spiritus

Modparten spurgte, hvorfor jeg var kørt lige frem i krydset, da der jo ikke var noget særligt dér, kun nogle rundkørsler, som ikke førte nogen steder hen

Rotterne udsatte indtrækket for overlagt hærværk

Rude knust under rengøring af en medarbejder

Som 24-årig hold i ryggen, søgte læge, som ved indgnidning af salve forsvandt. Er allergisk over for ko- og andefjer

Stormen rev taget af huset, vand pjaskede ned og ødelagde en lampeskærm

Telefonpælen nærmede sig så hurtigt, at jeg ikke kunne nå at svinge ud af dens kurs

Tre damer stod og talte sammen, og da to trådte tilbage og en frem, var der ikke noget at gøre

Uheldet skyldes, at den anden nær havde undgået mig

Ulykken skete, da den højre fordør af en bil kom omkring et hjørne uden at give tegn

Ulykken skete, da jeg prøvede at bringe min bil ud af en udskridning ved at styre den ind i den anden bil

Ulykken skyldtes, at jeg vinkede til den mand, jeg ramte i sidste uge

Ulykken skyldtes, at vejen drejede

Under mine forsøg på at slå en flue ihjel, kørte jeg ind i en telefonpæl

Vi er en familie, der alle bruger toilettet

Vi kolliderede bare lidt

Vognen foran bremsede brat, og jeg brasede blidt ind i dens bagagerum

Vognen foran mig slingrede så voldsomt, at jeg selv måtte svinge flere gange, inden jeg omsider ramte den

Vognen måtte dreje skarpere end nødvendigt på grund af en usynlig lastbil


Kommentarer på:  skadelsanmedelser
Kommentér på:
skadelsanmedelser

Annonce