{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fartkontrol.nu VS Saphe
  • #1   11. jun 2019 fordelen er vel at telefonen bruger en del mindre strøm

  • #2   11. jun 2019 du skal heller ikke bekymre dig om der er skruet ned for volumen på telefonen, det skal lige passe en dag den er på lydløs

  • #3   11. jun 2019 Appen virker også på lydløs.
    Mht strøm. Så kan man smide et ladestik i imens man bruger appen.


  • #4   11. jun 2019 Man glemmer at tænde app'en. Man glemmer ikke at tænde en Saphe, da den altid er tændt.

  • #5   11. jun 2019 Tak for svarende

  • #6   11. jun 2019 Den nye Saphe Drive er kort sagt noget hø.
    Elendig plast kvalitet, umulige knapper, hyler og piver med falske alarmer.


  • #7   11. jun 2019 Hvis man køre meget natkørsel er det fuldstændigt ligegyldigt at have nogen som helst form for fartkontrol app..

    Joo okey den advare stadig mod stærekasser

    Blev bare lige mindet om mine ufrivillige møder med Laser-panserne en tirsdag hverdags nat (to gange er jeg blevet taget en eller anden latterlig hverdags nat, hvor jeg nærmest var den eneste der kørte)
    Begge gange gav et fucking klip!!!!!!!!! hadahuijfdhjldsakgfjklwdehjgrdsf


  • #9   11. jun 2019 Hvis du ikke har lært noget ved klip #2 så er du sku ikke mentalt klar til at have et kørekort.

  • #10   11. jun 2019 #8 Hvordan er det overhovedet muligt at have 2 klip i kørekortet, og så ikke tænke ''Måske burde jeg køre ordentligt nu''. Jeg er 23 år og har aldrig fået et klip og kun 1 fartbøde for at køre 66 km/t på en strækning, hvor man må køre 60, som er en rampe på vej til en motorvej. Du er 24 år og har allerede 3 klip. Det er nok et tegn på at man skal holde sig til offentlig transport, fordi køre bil kan du sku ikke smiley

  • #11   11. jun 2019 #10

    Tænkte du ikke "Måske burde jeg køre ordentligt nu", da du så, at du kørte med en ulovlig hastighed ned ad denne rampe??


  • #12   11. jun 2019 #11 jo, jeg har kørt efter fartgrænsen lige siden, jeg fik den fartbøde for 3 år siden. Du har sikkert samlet en del.

    Der er dog forskel på at have fået 1 fartbøde for at køre 6 km/t for stærk i en 60 km/t zone på vej op ad en motorvej, og at have 3 klip og en betinget frakendelse (står i hans forumopslag)


  • #13   11. jun 2019 der også forskel på hvor meget du køre bil.

    Jeg køre personligt lidt over 70000km om året..
    Det gør man måske har fået et lidt andet syn på det at køre bil, og man måske får lettere ved at køre lidt for stærkt. (derudover har jeg kun fået fart 3 fartbøder hvor de alle kun lige var over de 30%)

    Derudover hvis du siger til mig du overholder fart hastigheden på punkt og prikke en onsdag nat kl 03:00 på en øget landevej...

    Lad nu vær med at spil hellig, hahah.


  • #14   12. jun 2019 Jeg kører 30k om året, og holder fartgrænsen på punkt og prikke, om det er kl. 15 om eftermiddagen eller kl. 3 om natten. Du sparer få minutter ved at køre for stærkt, og i dit tilfælde koster det så også kassen

  • #15   12. jun 2019 Okey, det er godt for dig..

    Tillykke.



  • #16   12. jun 2019 Ja, det er rigtig godt. Du skulle prøve det. Man sparer rigtig mange penge

  • #17   12. jun 2019 #12

    Hvad faen mener du med "du har sikkert samlet en del"? Din fantasi fejler sgu ikke noget. Jeg har sgu ingen fartbøder, i modsætning til dig.

    Og du er så fuld af lårt... For 2 år siden skrev du "Jeg kører altid det jeg må. Ikke en 1 km/t for lidt eller for meget."... Altid?? Nu viser det sig, at du endda har fartbøde i samlingen?? Lystløgner...


  • #18   12. jun 2019 #17 jep du har aldrig fået en fartbøde i en af dine biler med over 400hk. Aldrig nogensinde...

    I det mindste er jeg ærlig omkring min ene fartbøde. Din samling af fartbøder fylder sikkert mere end en harry potter bog


  • #19   12. jun 2019 #10 Nu har ("for høj" ) fart jo som sådan ikke noget med om man kan KØRE bil

    Vi burde istedet gå op i flow/ blive bedere til se frem ad


  • #20   12. jun 2019 Min march fart på motorvejen hedder normalt Ca 150kmt(uden for myldertrafik til gengæld røre jeg kun bremsen let Ca 2 gange per 10 km fordi jeg læser trafikken og tager gassen af, giver måske endda et let tryk på speederen for at personen jeg er ved at overhale ikke skal bremse for lastbilen længere fremme

  • #21   12. jun 2019 Rolig nu med at stemple en bruger for at have fået et klip i kortet. Man kan sagtens køre sikkert og ordenligt og så stadig få et klip. Der skal ikke såå meget til for at få et klip. Der behøver ikke være tale om vanvidskørsel. Samme med betinget frakendelse af kørekortet f.eks. for at køre 160 på motorvej. Det KAN være farligt at køre 160 på motorvej, men det kan også være ok i forhold til situationen.

  • #22   12. jun 2019 Der gik rød stue i endnu et bg emne.


  • #23   12. jun 2019 #18

    Du er ærlig...? smiley

    Og det skulle komme fra én, som efter sit eget udsagn ALDRIG har overskredet fartgrænser? Supermand too much? Som endda går et trin videre i sine løgne og skriver "Jeg kører altid det jeg må. Ikke en 1 km/t for lidt eller for meget".

    Seriøst, det lort kan du fortælle til tøserne i børnehaveklassen. Men her er folk, som har siddet bag rattet før du har gået med ble. Du er et barn, som er reelt set dybt urutineret bag rattet. Ned fra talerstolen, dude.


  • #24   12. jun 2019 KJJ92DK > YESS rent faktisk en der har forstået og køre bil!! smiley


  • #25   12. jun 2019 Det er fint det han skriver om køre stilen, men han har ikke forstået færdselsloven mht hastigheden.

  • #26   12. jun 2019 Tak for svarene og diskussionen, jeg bruger fortsat appen, da jeg synes den virker fint:D

  • #27   12. jun 2019 har købt sådan en saphe one ring.

    men den holdt ikke længer før den begyndte og lave vrøvl.
    vil ikke connecte med mobilen
    bruger et batteri på 3~5 dage,

    så det skrammel bruge jeg ikke.

    bruge app'en i stedet for, når jeg køre længer ture.

    i dagligdagen bruge jeg ikke noget køre efter forholdene. og det virker fint


  • #28   12. jun 2019 Jeg har altid kørt for stærkt, og aldrig fået en bøde.

  • #29   22. jun 2019 #28 Kan man det på motorvejen i en hillux? smiley


  • #30   22. jun 2019 Jeg har aldrig fået en bøde, og jeg har hverken app eller dims i bilen. Det handler om at køre fornuftigt.
    Jeg ved naturligvis ikke hvor de står hver gang, men de ruter jeg kører har jeg efterhånden også en ret god fornemmelse af hvor de kan være.
    Når folk foran i en lang række kører efter reglerne er det også ret tydligt, at lokale ved der kan være kontrol.
    Jeg er blevet holdt ind én gang. hvor jeg skulle vise mit kørekort til en praktikant i 7. klasse smiley


  • #31   1. jul 2019 He he. Nej en hi lux, kan næppe tage kørekortet. Men det kan Min anden hobby. smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Fartkontrol.nu VS Saphe

Annonce