{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

VW Scirocco FD 89 644 (7800 Skive) {{forumTopicSubject}}

Hej Idiot og Idiot-passager.

Bare fordi du har gulvfælge på og betaler 5.885 kr. hvert halve år i afgift, behøver I ikke smide jeres skodder eller hvad fanden det var ud af vinduet.
I smed begge noget ud af vinduerne, inden dette billede blev taget.

Røvhuller.

Og hold kæft med jeres "du er så hellig"-pis.
Lad være med at smide jeres skrald ud i naturen.

Og ja, det er måske meget at gøre ud af det, ved at oprette et indlæg her; but deal with it.
(Kæresten tog billedet, bare til info)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW Scirocco FD 89 644 (7800 Skive)
  • #1   24. jun 2019 Det er noget svineri Martin uden tvivl tror desværre bare du får en lang og irretabel sommer uden det hjælper noget

Er man så afsporet at man smider affald i naturen er der langt ind til fornuften og en holdningsændring

• #2   24. jun 2019 #1
    Ved godt det er "en dråbe i havet" osv., og at mange synes det er noget småtteri at smide op på et internet-forum.

Havde flere små episoder den dag (selvom jeg kun kørte 60 km i alt den dag).
    F.eks. et par brian-røve i en Golf 4-5-6-7 stykker med masser af klistermærker i bagruden og en enkelt lyserød på højkant i forruden, som overhaler mig med trailer og en lastbil i en 60 km/t zone med fuldt optrukket.

Der tænkte jeg mere, nå jaja, det husker jeg godt fra min brian-røvs tid smiley
    Der var ikke fuldt optrukket nogle år tilbage og de 60 km/t er også lige grov nok.
    Synes stadig det var dumt selvfølgelig, men det med at smide skrald i naturen pisser mig mere af smiley

• #4   25. jun 2019 Ja, nogle evner godt nok ikke at tænke længere end til sin egen næsetip!

Kommentér på:
VW Scirocco FD 89 644 (7800 Skive)

Annonce