{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.213 visninger | Oprettet:

kim K
kim K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

gulvtykkelse til autolift {{forumTopicSubject}}

hej
tænker at skule have en autolift
men læser at cementgulv skal være 20 cm tyk.
hvor har lige det i deres garage.
montere i bare alligevel ?
eller støber i nyt gulv?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gulvtykkelse til autolift
  • #1   4. jul 2019 Helt sikkert bare montere. Det giver logik at risikere at en tons tung bil vælter ned over én blot fordi man ikke gider gøre arbejdet korrekt.
    Husk at de 20 cm er HELE gulvet...

• #2   4. jul 2019 Min ven bankede gulvet op omkring sin lift omkring en meter rundt fra center mellem hver lift ben og så hele vejen imellem. Fræste ud i en større del af gulvet og lage jern gitter i og støbte det. Det var den løsning 3 jord og beton folk mente var fint.

• kim K
    kim K Tilmeldt:
    maj 2017

#3   4. jul 2019 tænker bare der står mange rundt omkring der er monteret i tynder gulv
    har spurgt mine kollegaer og ingen havde hørt om der skulle den tykkel gulv til før

• kim K
    kim K Tilmeldt:
    maj 2017

#4   4. jul 2019 der står i øvrigt at gulv tykkelse på 20 cm og i 3x 4 m

• #5   4. jul 2019 Du skal naturligvis overholde vejledningen til liften, alt andet er uforsvarligt.
    Da jeg satte min egen lift op lavede jeg det endda 10cm tykkere og i en beton der styrkemæssig var stærkere end forskrevet samt en beton der kan tåle olie o.l.

desuden er prisforskellen fra fusk til ordenligt, minimal

• #6   4. jul 2019 Gulvet i mit værksted er 11 cm, så firmaet der monterende liftene. Sage der skulle være en support bar på liften.
    Der har ind til videre ikke været nogle problemer i det.

profilbillede
  • #7   4. jul 2019 Jeg skal også snart igang med at støbe til lift i mit værksted, og jeg regner med at lave en plade på 4x4 meter og 20cm tyk, og så med 2 lag 10mm rionet, der er bundet sammen hele vejen rundt med jernbøjler, som stikker en halv meter ind mod midten af rionet.

I følge dem jeg har forhørt mig ved, så skulle det være selvbærende konstruktion.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #8   4. jul 2019 den findes ikke et CEMENT gulv men der findes masser af beton gulve hehe sjovt hvad der egentligt pisser en af
    hvis du ikke gider støbe kan du købe en kraftig jernplade og svejse liften fast i den

• #9   5. jul 2019 Har sat min op med 13 cm gulv, det fungere fint. Biler der vejer de 3500 kg som den må tage kan alligevel ikke komme ind af porten smiley

Kommentér på:
gulvtykkelse til autolift

Annonce