{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rustarbejde...suk
  • #1   12. jul 2019

profilbillede
  • #2   12. jul 2019

profilbillede
  • #3   12. jul 2019 Inderskærm, 1-2 timers arbejde, skærmkant, det samme hvor det kun slibes og spartles...
    Så 2-3000. Så kan den to år mere, og så skrot

• #4   12. jul 2019 Den kan jo allerede halvandet år.... somehow lykkedes det at få den synet i november

Men hvorfor skrot.....

• #5   12. jul 2019 Fordi hvis rustarbejder skal udføres korrekt samt lakeres, overskrider der bilens værdi

• #6   13. jul 2019 Hvis den ser sådan ud så er den med garanti pilrådden alle mulige andre steder. Hvis den er blevet synet i november ... det er jo direkte kriminelt!!

• #7   13. jul 2019 Tænker også hvordan den ser allerede sådan ud siden sidste syn?? Har synsmanden ikke tjekket bilen helt ud eller er det bare en bil du har købt nysynet som er synet sort under bordet af forrige ejer? Ja det er så spørgsmålet..

• #8   13. jul 2019 De fr-v´er har alle sammen rust i skærmkanter bag... det er en generel svaghed der ruster de lang tid før alle andre steder.

• #10   13. jul 2019 Hvis resten af bilen er fin nok, ville jeg få svejset nye skærmkanter på den. Set med mine amatørøjne ligner det en nem opgave med den flade kant.
    Mht. værdi af bilen skal man se på hvad det vil koste at få en anden bil uden de fejl i stedet for hvad man kan få for den ved salg. Nu har du jo bilen og kan du få det fixet fornuftigt ved den lille lokale smed eller kender du en med et svejseværk behøver det jo ikke at blive så voldsomt dyrt.
    Mvh. Gert

• #11   13. jul 2019 Resten af bilen er fin... højre bagskærm har også kun småting.

Men denne skærm har været repereret, og så spartlet med noget der kunne minde om kemisk metal. Pladedelen er så rustet væk under den spartling, og nu har jeg knækket løse dele af...

Humlen er at bilen skal sælges, da jeg har købt ny og jeg vil gerne at det er lavet, ihvertfald semi ordentligt. Tilsvarende biler koster 25-35t og dem er der også synlig rust på skærmkanterne af.

Min model er lidt unik da det er den faceliftede model der kom på markedet i 2007 og så er den registreret før nedvejnings loven trådte i kraft i slut af april 2007, så det er en facelifted der er nedvejet. Dem er der ikke ret mange af.

Kommentér på:
Rustarbejde...suk

Annonce