{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Biltema udvider i Danmark...
  • #1   15. jul 2019 Bare de gad lave en webshop der sender ud....det har nærmest ALLE andre.

  • #2   15. jul 2019 De mangler en i Århus...

  • #3   15. jul 2019 Fedt! Har ikke så langt igen kun en 100 km smiley Online shop vil være en god ide

  • #4   15. jul 2019 Det kan du så takke mig for tror jeg har brugt 15.000 der siden de kom til Esbjerg det er et farligt sted med mange fede sager

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #5   15. jul 2019 Fandme for dårligt at de ikke smider en til heromkring.. Har jo hele 23km til Slagelse og omkring 30 til Næstved.. Er sgu for ringe at de ikke kan smide en tættere på!!


    At de smider en i Hjørring virker dumt, når STORE dele af jydeland overhovedet ikke er dækket ind.. De har en i Aalborg, så nu skal de have 2 tæt på hinanden deroppe også.. Dumt!
    Viborg, Herning, Holstebro havde været bedre steder end Hjørring..


  • #7   15. jul 2019 #1 - De laver ikke webshop, for det er ikke en rentabel forretning at gøre det, med den elendige købelov der er i DK og de fucking 14 dages returret.

    Det har de slået endegyldigt fast for nogle år siden... smiley


  • #8   16. jul 2019 #5
    Lige præcis de tre byer, og helst i Holstebro - som der jo har været snakket om.

    #4
    Hehe, godt du har lige præcis brugt de penge der skulle til, så de kan bruge millioner på at bygge nye huse smiley
    Og ja, de har sgu mange fede/fine/sjove ting smiley
    Meen, man kommer nu langt i Harald Dytbåt også!


  • #9   16. jul 2019 Jeg har aldrig sat mine ben i en Biltema-butik. Hvad kan de, som ingen andre kan? smiley

    Det er et reelt spørgsmål. Ikke en spydighed.


  • #10   16. jul 2019 Bay de har bland andet en masse godt værktøj og også specialværktøjer til specifikke biler til gode priser med op til 10 års garanti

    Og så har de bare en masse ting om det så er til haven båden fiskeri søm skruer køkken ting så man behøver ikke køre hele byen rund vis man mangler noget


  • #11   16. jul 2019 OK, så det er ikke bare en Thansen i forklædning, kan jeg forstå smiley

  • #12   16. jul 2019 På ingen måde. smiley

  • #13   16. jul 2019 Gælder mig til de kommer i Hjørring, de har haft lov til at gå i gang med at bygge butikken siden marts 2018 ( der skulle ændres en lokal plan først) Så de har åbenbart ikke så travlt, der hvor den skal ligge, er der ihvertfald ikke sket det mindst endnu, selvom de skriver den åbner i 4 kvartal 2019, så skal der ihvertfald snart til at skynde sig, hvis det skal lykkes.

    Hvis man lige mangler nogle små ting derfra, køre jeg ikke lige til aalborg 62km


  • #14   16. jul 2019 Den de er igang med at bygge i Roskilde, startede først for 6 uger siden - og den er vel 80% færdig. De spilder ikke tiden når først de får lagt 1. gear ind. smiley

  • #15   16. jul 2019 Det er vel også bare nogle ret standard box-ejendomme, de bygger? Tænker ikke de skal bruge noget stort og fancy.

    Hvor bygger de i Hjørring?


  • #16   16. jul 2019 det er bare dejligt de laver en biltema her i hjørring vi er rigtig mange der køre ud til ålborg mange gange om året for at handle hos dem så det bliver dejligt at ha den her i byen. den bliver bygget ved siden af bauhaus på frederikshavnsvej.

  • #17   16. jul 2019 #16 - Ja det er faktisk bedre for miljøet. smiley

  • #18   16. jul 2019 Cool. Det er ikke mere end 500'ish meter fra min ejendom i Hjørring smiley

  • #19   17. jul 2019 Det er ikke "kun" godt værktøj, selvom det hurtigt kan gøre en fattig.
    Olieprodukter, bolte, el-artikler. Der er rigtig mange gode ting i deres varehuse.

    Det er efterhånden mange år siden jeg købte topnøglesæt i Biltema. Det er bestemt ikke blevet skånet i årenes løb, men alt fungerer som det skal endnu.
    Jeg har kun godt at sige om dem.


Kommentér på:
Biltema udvider i Danmark...

Annonce