{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.466 visninger | Oprettet:

Hvorfor køber folk peberspray? {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen,

Jeg er i færd med at udvikle en ny form for peberspray og starte min egne virksomhed. Pebersprayens "edge" er, at den indeholder nogle stoffer, der tilsammen har en påvist effekt på tidligere voldtægtsforbryderes sexlyst samtidig med, at den fungerer som en helt normal peberspray.

Jeg har så i forbindelse med opstarten af min virksomhed været rundt i forskellige butikker og spurgt ad til, hvad det er den typiske kunde gerne vil have, og hvem han/hun er. Til min store overraskelse, viste det sig, at det ikke kun var unge kvinder, der var bange for at blive ofre ude i byen. Det var nemlig ofte familiefædre, der bare gerne ville have en stående derhjemme "Just in case."

Det har så fået mig til at undre mig lidt over, hvad det er, jer der som har købt en peberspray går og håber, I kan undgå ved at købe pebersprayen, og hvilket tanker det er, I har gjort jer, før I har valgt at købe sprayen.

I forbindelse med det, vil jeg gerne spørge, om jeg ikke må stille nogle af jer nogle spørgsmål enten her på forumet (eller i privat besked) ellers så i gennem mit spørgeskema, jeg har oprettet.

Det ville være en kæmpe hjælp for mig, hvis I gad at tage jer den tid, da jeg desværre ikke har råd til at hyre en professionel til at lave marketingsundersøgelsen for mig.

Spørgeskemaet tager i gennemsnit 2.5 minutter, men jeg ville være lige så glad for, hvis jeg måtte stille nogle af jer, nogle lidt mere dybtegravende spørgsmål smiley

Link til undersøgelsen: https://benjamingurini.typeform.com/to/Hs9jqt

Mange tak for jeres tid.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor køber folk peberspray?
  • #1   21. jul 2019 skide reklamer...

  • #2   21. jul 2019 Hejsa BMW=Break My Wallet,

    Jeg går ikke umiddelbart ud fra, du ejer en peberspray med den reaktion?


  • #3   21. jul 2019 Der behøves nu ikke specielle stoffer i en peberspray for at nedsætte sexlysten smiley Det klare den helt almindelige os fint, når det svier andre steder end i skridtet så jeg off smiley

  • #4   21. jul 2019 Spørgsmål D er mærkelig.. Hvis man har trykket ja til spørgsmål C så giver D ingen mening smiley

  • #5   21. jul 2019 Hejsa Jeppe,

    Ja det kan jeg godt se. Jeg skulle måske omformulere det til, om man har købt til andre end en selv også.

    Tak for tippet smiley


  • #6   21. jul 2019 Jeg hader peberspray! Det gør det svært at finde hullet i en voldtægt.

  • #8   21. jul 2019 Jeg kan nu godt lide at få fat i noget nyt kød men bruger ikke peberspray men peberkværn og så på grillen ca 5 min på hver side

  • #10   21. jul 2019 Hejsa Mathisen,

    Jeg takker mange gange for din velovervejet kommentar og vil helt klart tage den til eftertanke senere i livet.

    Derudover, vil jeg også sige, at man skal være af en bestemt støbning for at bruge peberspray på maden, og det er ikke nødvendigvis en god ting smiley

    Men jeg kan se, der er et par stykker efterhånden, der har taget spørgeskemaet, og det skal I selvfølgelig bare blive ved med, og jeg takker mange gange for det!


  • #12   21. jul 2019 hvorfor køber folk peberspray, tja måske som beskyttelse eller til overfalds brug.. ?

    vi har sådan nogle stykker stående med peberkorn i, tro det gør avs at få et rap af dem.. https://www.huntinglife.net/webshop/45-haglgevaerer-brugte/15367-beretta-es100-1276-haglgevaer-brugt-3ch/ smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley


  • #13   21. jul 2019 Make love
    Not war


  • #14   21. jul 2019 Folk der køber dem er vel nervøse kvinder til selvforsvar fra bøh-mænd der lurer i buskadset, og fyre der er bange for at få et par på hatten i byen. Peberspray er en dårlig idé. Man har da hørt om mange gange at brugen af peberspray eskalerer overfaldet, hvis du misser eller der er mere end en hvad tror du der sker med dig?

  • #15   21. jul 2019 Opret hellere din bil.

  • Daner
    Daner Tilmeldt:
    mar 2018

    Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 162
    #16   22. jul 2019 Hanse,

    Du skal da bruge salt. smiley Jeg er sikker på at groft salt skudt ind under huden, med godt og vel lydens hastighed, det må sgu svie som ind i helvede. smiley


  • #17   22. jul 2019 Syntes du bør læse loven før du bruger penge på at fremstille noget som helst... Peberspray er ikke lovlig at have på sig men lovlig at have i hjemmet. Så det der med på vej hjem fra byen er No go

  • #18   22. jul 2019 Hejsa KP,

    Ja, jeg er udemærket klar over, at man kun må opbevare pebersprayen derhjemme. Men, det er sådan set også der, de fleste voldtægter opstår. Også, dem der opstår i forbindelse med en bytur.

    Derudover, må man jo bare konstatere, at på trods af, at lovgivningen er i mod der, er der en række unge kvinder, der alligevel tager den med i byen, hvilket jeg personligt godt kan forstå, selvom jeg selvfølgelig ikke opfordrer til, at man bryder straffeloven.

    - Og worst case scenario, så må jeg jo bare tage at sælge det til tyskerne smiley


  • #20   22. jul 2019 https://www.youtube.com/watch?v=Mb1kLqoiDuA Den virker.

  • #21   22. jul 2019 Hejsa Martin,

    Ideen er den, at den bedste (lovlige og ikke drabelige) måde at undgå en voldtægt på er simpelthen at fjerne lysten hos forbryderen samtidig med, at man ligesom kan skabe afstand mellem sig selv og forbryderen, ved at han mister en stor del af synet.

    Det man ofte glemmer er, at det ikke nødvendigvis kun er sådan nogle Ted Bundy froder-om-munden slags overgreb der sker. Det kan lige så vel være med til at undgå situationer, som den vi så i Köln nytårsaften, hvor gerningsmændene ikke nødvendigvis var så (for mangel af bedre ord) "ihærdige."

    Og igen uden at lyde for kynisk, så er der jo det ved voldtægter, at man enten bliver- eller ikke bliver voldtaget. Så hellere forsøge sig med et nødmiddel end at blive offer fra start.

    Deruodver er planen også, at vi på en eller anden måde skal inkludere træning i produktet, så det rent faktisk bliver et effektivt forsvar og ikke vare noget, hvor man sprøjter og håber gerningsmanden giver op, men hvor man selv har noget at skulle have sagt.


  • Halvdan
    Halvdan Tilmeldt:
    feb 2014

    Følgere: 1 Svar: 4
    #23   26. jul 2019 Tænker du bør bruge din tid på noget mere realistiske, såsom at påpege overfor de dansker som stadig intet fatter omkring masserinvandringen osv, ikke for sjov 10 ud af 12 voldtægter er fra alle de hjerne kirurger som der strømmer op fra alverdens lortetlande.


Kommentér på:
Hvorfor køber folk peberspray?

Annonce