{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overvågning i hus
  • #1   29. jul 2019 Billig pis

• #2   29. jul 2019 Men det kræver jo langt mere end bare og købe kamera du skal jo have en server den kan optage på der skal laves port forwarding før du kan se det på din mobil osv osv det er ikke noget man bare lige sætter til og så køre det. Det nytter heller ikke og købe kamera så elendig så man knap kan se hvad det forstille på billedet.

• #3   29. jul 2019 Nemmeste måde er at købe et godt ip cam, sætte det op med din computer også bruge teamviewer vis du kun skal se i realtid og ikke gamle optagelser

• #4   29. jul 2019 Jeg har Google's Nest Cam, og synes at det er den nemmeste løsning.

Det skal bare have strøm, og adgang til WiFi, så kører det. Du kan se live billeder på din mobil eller computer. Hvis du vil gemme optagelserne, kan du det med et abonnement, og det bliver gemt online, så du kan spole tilbage og se det når og hvor du vil.

https://store.google.com/us/product/nest_cam_outdoor

• #5   29. jul 2019 Jeg har det Harald Nyborg kamera du taler om. Det passer ikke man skal have server, port forwarding osv. Det kræver du har noget fast Wifi i nærheden, dvs ikke bare et hotspot fra en mobil. Så downloader du en gratis app og vupti kan du se dit kamera overalt i hele verden. Det kan vistnok også sættes op til at give dig besked hvis der sker en bevægelse foran kameraet. Men først og fremmest: Det virker og jeg synes at billedkvaliteten er fantastisk i forhold til prisen - og det virker også i mørke.

• #6   29. jul 2019 Skal man stadig installere software på pc for at koble op til wifi.? De tidligere modeller var lettere bøvlet at få op at køre via wifi. Ellers søg på HIKvision (abus kopier) de er billige og virker også fint. Der er hele sæt på dba til fornuftige priser.

• #7   29. jul 2019 Lucas der er internet wifi på ejendommen er det ikk fint nok

• #8   29. jul 2019 #7: Nej, der SKAL være Wifi.

• #9   29. jul 2019 Ja fer står en router på ejendommen der jar wifi er der ikk det du mener

• #10   29. jul 2019 Ja, hvis der står en router på ejendommen og

a) Du fx kan tilgå internettet via den router ... ja så har du "Wifi", trådløst internet eller hvad man vil kalde det for.
    b) Routeren ikke står for langt fra kameraet. Det nytter ikke noget du har en bette router i et stuehus ... og 200m væk i en lade vil du filme - så sker der intet. Så du skal tjekke om du har ordentlig forbindelse dér hvor kameraet skal være ... fx ved at du tester med din egen mobil UDEN at have slået dens egen 3G/4G mobile bredbånd til.

så burde det lykkes.

PS: Husk på at 95% af befolkningen forstår ikke forskellen på Wifi og mobilt bredbånd. De tror bare der er internet uden at vide hvordan og hvorfor.

• #11   29. jul 2019 Okay super mange tak selve kamerat hvilken strømkilde kræver det

• #12   30. jul 2019 Jeg vil anbefale Hikvision.

Vi har 5 stk. og de er sat op med PoE (Power over Ethernet). Dvs. de får strøm via et almindeligt ethernet kabel, som så får strøm via enten en adapter eller en PoE switch.

Vores garage har 3 stk. Hikvision og de bruger så en dedikeret PoE switch. Dvs. ikke noget med at trække strømkabler. Kun ethernet kabel.

Har så 2 stk. i vores hus og der bruger jeg en PoE adapter.

Vil ikke anbefale WIFI connections, da det kan være ustabilt. Det oplevede jeg i hvert fald til at starte med. Men nogle Hikvision kameraer kan også fåes med WIFI.

Det virker super stabilt og alle vores kameraer kan nåes udefra via https://www.ezviz.eu/ enten via web eller app på mobilen. De har også indbygget plads til sd kort.

Se her:
    https://ipcam-shop.dk/en/hikvision-38/

Køb ikke de billige Hikvision kameraer fra Kina, De kan ikke opdateres.

Kommentér på:
Overvågning i hus

Annonce