{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.291 visninger | Oprettet:

Søren N
Søren N
Emner: 35 Svar: 87

Løn nyudlært reservedelsekspedient Nordjylland {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg er lidt nysgerrig efter at vide, hvor meget startlønnen er for en nyudlært reservedelsekspedient med eller uden overenskomst i Nordjylland?

Jeg ved godt den ikke er høj, da det er indenfor HK´s fagområde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løn nyudlært reservedelsekspedient Nordjylland
  • #2   30. jul 2019 #1 det er dælme en god HK-startløn...

• Søren N
    Søren N Tilmeldt:
    apr 2015

Emner: 35 Svar: 87
    #3   30. jul 2019 Ok. Det er ikke meget, som i ikke nogen økonomiske ambitioner på lang sigt. Tænker at lønudviklingen så er der efter.

• #4   30. jul 2019 Når man tænker på at det er inden for handel og kontor, så synes jeg at 23.000-25.000 kr er en OK startløn. Men man bliver nok desværre aldrig millionær som reservedelsekspedient smiley

• #5   30. jul 2019 Tænker også det er vigtigst, at man er glad for sit job. Da jeg var i afdelingsleder i butik, fik jeg “alt for lidt” i løn, men elskede mit job. I dag tjener jeg langt mere i en anden branche, men var ikke lønnen der drev mig ud af butik, men en masse andre aspekter.
    Er reservedelsekspedient det fedeste job, man kan forestille sig, er det jo den vej man skal gå. Der er i flere opslag herinde set, at de har udviklet sig til bilsælger og mange andre ting, så der er også udviklingsmuligheder her.

• #7   30. jul 2019 Trolle P: Er det inkl. pension og det hele?

• #9   30. jul 2019 Ok. 30.000 er også en fin løn, synes jeg. Men når man tager dine 35 års erfaring med i regnestykket, så er det måske ikke så prangende.

• #10   30. jul 2019 Man kan hos Novo få 35k + pension på ren dag alene som operatør, som sådan kunne du være uden uddannelse hvis din erfaring giver dig jobbet. Lønnen er næppe af den kaliber selv som uddannet reservedel mand.

• #12   30. jul 2019 Trolle P: Til gengæld er dagligvarer også voldsomt dyre, så tror ikke at det bliver bedre af at flytte derop smiley

• #14   31. jul 2019 Der findes masser af løn beregnere på nettet, og ved disse beregninger, bliver jeg heller ikke super motiveret at mit arbejde, som udlært lager assistent. Jeg er rykket videre, og har som sådan ansvar for butikkens lager, og samtidig kunde ekspedition, uden at være udlært sælger, men alligevel har tilegnet mig en relativt bred vifte af viden og kompetencer indenfor butikkens branche. Ifølge beregnerne får jeg ca 6000 for lidt i forhold til gennemsnittet.

Prøv lønberegnerne og tag dem med en gran salt.

• #15   31. jul 2019 Man skal selvfølgelig vælge uddannelse efter ens interesser, og ikke løn, at have et job man kan lide at stå op til er vigtigere.

Men noget helt andet er, om det er en uddannelse med fremtid i. Når man tænker på hvor meget handel der er flyttet online, og hvor få reservedele der vil ryge over disken til eks. elbiler (ud over bremse-dele og lign.), er det så et job der eksistere ret mange af om 15-20 år?

Man er selvfølgelig ikke låst fast i det job man er uddannet til, men fremtidsudsigterne er da noget jeg ville have med i overvejelserne, hvis jeg stod og skulle igang med en uddannelse i dag.

Jeg prøvede iøvrigt en af de lønberegnere, og synes ikke de virker ret godt for mig. Eks. trækker ledelseserfaring ned i lønnen!? Tror også de er kommet til at dividere med to, eller kun vise 14 dages lønnen smiley

Kommentér på:
Løn nyudlært reservedelsekspedient Nordjylland

Annonce