{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Overvågning: Hvordan er dette muligt? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Har hørt om nogen der var med deres danske personbil i Norge for nogle uger siden. Da de ikke kan finde en campingplads vælger de en rasteplads og smækker deres telt op for et par timer til det bliver lyst igen næste morgen. Næste morgen får de en SMS fra en lokal myndighed om at de ikke må overnatte på en rasteplads men skal finde en campingplads. Hvordan i "#¤%& har de fundet frem til deres danske mobilnr? Er der nogen som har hørt om lign sager?

L

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overvågning: Hvordan er dette muligt?
  • #1   1. aug 2019 De har vel slået bilen op via dansk politi og fået nummer samtidig til ejer af bilen.

• #2   1. aug 2019 Har du da oplyst dit nummer til det danske politi?

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #3   1. aug 2019 Når du opretter et tlf abb, så udfylder du et navn. Politiet har adgang til dem, også selv om det er skjult for offentligheden... Meget rart hvis ens nærmeste dør, eller de på andre måder skal have fat i en..

• #4   1. aug 2019 Det har jeg helt sikkert. Da jeg har haft nogen der påkørte min bil og også da nogen forsøgte at stjæle min motorcykel plus andre ting også. Og der har de da gemt det for at ringe tilbage og det. plus hvad skulle det ske ved de hade ens nummer har da intet at skjule. Men ellers når de har navnet på ejer af bilen. Så kan de jo også slå det op i de gule sider og de sider på nettet. plus da jeg hade kontakt til dem spurte de også om, om de måtte gemme mit nummer vis der skulle dukke noget op i fremtiden. og det har jeg da ingen problem med.

• #5   1. aug 2019 Med mindre du har hemmeligt nummer. Så kan alle finde dit mobilnummer udfra dit navn og adresse. Bla på 118.dk

• #6   1. aug 2019 Jeg har så selv valgt at have et nummer der ikke bliver oplyst i divs fon net sider. Men det var fordi jeg fik nok af alle de sælgere der ringer hele tiden. ellers hade jeg været ligeglad vis ikke man blev kimet ned af dem.

• #7   1. aug 2019 Politiet har lov til at hente oplysninger fra dit telefon selskab.

• #9   1. aug 2019 En mulighed kunne være en mobilmast opfanger din position. Hvis din position ikke ændre sig i et givent tidsrum sendes der en sms evt i samarbejde med den norske stat.
    Big brother is watching you.

• #10   1. aug 2019 Hold da op fordomme, snæversynethed og konspiration i én og samme tråd...
    F*ck I er for sjove... smiley

• #11   2. aug 2019 Politiet har mulighed for opslag af telefon baseret på CPR nummer som du finder via motorregistret.

Disse oplysninger vil normal aldrig blive givet ud, men det politi myndigheder i det nordisk samarbejde er det udvidet regler for udveksling af informationer. Evt. norske bøder vil også kunne inddrives i Danmark.

Kommentér på:
Overvågning: Hvordan er dette muligt?

Annonce