{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Bil køb til"
Brugt bil køb
Så jeg har sku totalt smadderet min mors bil og nu hjælper jeg hende med at finde en ny. Jeg fandt en Nissan og skrev lidt med sælger og tjekket nr-pladen op og der stod der at der var gæld i bile...
Så jeg har sku totalt smadderet min mors bil og nu hjælper jeg hende med at finde en ny. Jeg fandt en Nissan og skrev lidt med sælger og tjekket nr-pladen op og der stod der at der var gæld i bile...
Skrevet af: Aske B - 16. jun
Køb af bil
Hej jeg står og skal til at købe min første nyere bil og har set at jh-biler køre noget der hedder kia komplet hvor man får afdrag og billig forsikring (også som ung) samlet så ville lige høre om der...
Hej jeg står og skal til at købe min første nyere bil og har set at jh-biler køre noget der hedder kia komplet hvor man får afdrag og billig forsikring (også som ung) samlet så ville lige høre om der...
Skrevet af: Andreas P - 22. nov 2021
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
apr 2013
Følger: 1 Svar: 51
jul 2017
Følger: 3 Følgere: 331 Emner: 80 Svar: 867
mar 2019
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 20
#2 tak for info
mar 2015
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 49 Svar: 162
By kørsel? Motorvej? Har du nogle flere krav udover at være VW, Audi, Mercer eller Bmw?
Ville i dit tilfælde, eftersom du lige er fyldt 18, kigge efter en VW. Forsikring vil straffe dig når du ringer ind og vil forsikre din kommende Bmw. Mercer kan du nok glemme i den prisklasse, medmindre det er en udkørt taxa vogn (E320 w211) til 80.000 og de koster vidst en bondegård i vægtafgift.
Hvis du går efter en diesel: audi a4/a3, bmw 120d, vw golf 5 1,9 tdi.
Hvis du går efter en benzin: audi a4/a3, vw golf 5 gti.
Glæder mig til at høre hvad du ender med.
okt 2018
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 23
265xxx
mar 2019
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 20
Bil køb til 100.000