{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Lejebil Cypern. {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Kun seriøse henvendelser tak.

Vi står og skal til Cypern, og tænker lidt at leje en bil.
Men kan se i betingelserne hos alle de selvskaber jeg har kigget på indtil videre, at man ikke må køre i den tyrkiske del.

Er der nogen af jer som kender et selvskab hvor man godt må køre i den del af Cypern?

Eller har i evt. bare taget chancen og gjort det alligevel?

/Jonas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lejebil Cypern.
  • #2   7. sep 2019 Umiddelbart tænker jeg, at det er bedst at holde sig fra den del smiley

• #3   7. sep 2019 Har skrevet med et af selvskaberne som skriver at man ikke må krydse grænsen. (Forsikringen vil ikke dække)

Vi vil gerne rundt og se øen, det bare lidt øv hvis man ikke må køre rundt på halvdelen af øen.

• #4   7. sep 2019 Hold dig til den græske side af Cypern, det andet er noget skidt. Jeg er ikke engang sikker på at du kan få lov til at køre ind i den tyrkiske del af Cypern.

• #5   7. sep 2019 Har lige været der og vi opgav at leje en bil. Dels pga venstrekørsel, hvilket jeg dog har kørt, men de kører som blødninge dernede lige som i mange andre lande. Dels netop pga det med at forsikringen ikke dækker, hvis grænsen krydses.
    Tag en bustur derop evt. I Politikens, Turen går til Cypern står reglerne og så det med at grænsen ikke må krydses pga forsikringen. De er jo nok stadig ikke gode venner imellem nord og syd

• #6   7. sep 2019 Jeg ville heller ikke være for glad for at leje bil dernede i det hele taget pga. kombinationen af venstrekørsel og deres kørestil generelt. Man skal i hvert fald sørge for at have selvrisikodækning i sin rejseforsikring smiley

Men jeg elsker i øvrigt at være på Cypern. Vi har været der 3 gange.

• #7   7. sep 2019 Tak for jeres svar smiley
    Vi tænker lidt over det, og kører ihvertfald ikke til den tyrkiske del, hvis vi ender med at leje bil.
    Lejer altid med selvrisiko dækning smiley

• D V
    D V Tilmeldt:
    jul 2019

Følger: 2 Svar: 3
    #8   7. sep 2019 Da jeg var der i 2016,lejede vi en bil i den tyrkiske del, i den måtte vi ikke krydse grænsen jf betingelserne.
    Men hvis man lejede bilen i den græske del, måtte man køre i den tyrkiske del. Det stod direkte i reglene fra lejeselskabet.

Kommentér på:
Lejebil Cypern.

Annonce