{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

biltema 160amp svejseapparat {{forumTopicSubject}}

Hej bg ville blot høre om nogle her erfaringer med denne svejser fra biltema.

Jeg har selv haft deres tidligere model 160amp, som udgik et par år tilbage, ikke verdens bedste svejseapparat, men har fungeret stabilt igennem 6år uden problemer.
Og svejset på lige fod med mange ældre migatronic apparater.

Spørgsmålet lyder mere på om den nye model er blevet bedre.
Hvilket man jo skulle formode eftersom det er en afløser.
Jeg tænker teknikken er kopieret fra dyrer modeller. Og derved kan en billig svejser efterhånden være effektiv nok.

Men prismæssigt er 3500,- temmelig meget for en biltema svejer hvis den ikke er bedre end de foregående modeller.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  biltema 160amp svejseapparat
  • #1   11. sep 2019 Det bliver et nej tak migatronic er også et nej tak. De kan fungere fint men nå man har prøvet et velfungerende Esab eller Kempii så det svært at gå tilbage. Det kan fungere til at klatte lidt sammen men man bliver gladere for et ordenligt værk.

• #2   11. sep 2019 Men Esab eller kempii er som at sammenligne en Mercedes eller bmw med en Citroën ??.
    Selvfølgelig er der forskel og det skal der os være.
    Men prismæssigt koster en kempii eller Esab os 4 gange prisen.

Jeg har kunne lave flotte svejsninger med mit biltema, der kræver lidt øvelse. Og det er ej lige så nemt, som på et professionelt værk, men mit biltema nåede alligevel at køre over 65stk 5kg ruller tråd igennem på 6år, der kræves jo ikke det store af en svejser til karosseri arbejde.
    Derfor mener jeg ikke det er nødvendigt at investere et større beløb, havde vi snakket tig svejsning ville jeg aldrig gå på kompromis, med et billigere apparat ??
    Og ja det er 100gange sjovere at bruge et professionelt værk, men ikke noget jeg vil investere 12.000,- + i lige nu.

• #4   11. sep 2019 En flot svejsning er ikke ensbetydende med at den holder!

Kommentér på:
biltema 160amp svejseapparat

Annonce