{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Hjælp til forbindelse - Bluetooth-mus (PC) {{forumTopicSubject}}

Håber i kan hjælpe mig med at få forbundet en Bluetooth-mus til min stationære PC

På min gamle mus virkede højrekliks-knappen ikke længere ordentligt, hvorfor jeg har købt mig en Microsoft Surface mobile mouse, som skal forbindes via Bluetooth.

Jeg har en ældgammel PC (nok ++10 år gammel), som dog kører fint og som sagtens kan køre Windows 10.

Idet PC´en ikke havde Bluetooth har jeg købt mig en USB->Bluetooth dongle.

USB-Bluetooth-donglen er tilsluttet PC´en og fremgår også af Enhedshåndteringen - og uden gule udråbstegn.

Når jeg på min PC går ind under "Indstillinger" - "Bluetooth" så kan jeg også se, at "donglen" er registeret. MEN - når jeg klikker på "søg efter Bluetooth-enheder" så står den bare og søger i en uendelighed men finder ikke musen. Også selvom jeg klikker på "CONNECT"-knappen på undersiden af musen

Følgende kan oplyses / er forsøgt:

1) Jeg har flyttet "donglen" rundt mellem 3 forskellige USB-porte. Samme resultat = musen kan ikke findes

2) Jeg har klikket på "opdater driver" inde i "Enhedshåndteringen" men får at vide, at den nyeste driver allerede er installeret.

3) Jeg har genstartet PC´en 2 gange (uden resultat)

4) Min iPhone SE kan godt finde musen og "paire" med den

5) USB->Bluetooth donglen på min PC kan godt finde min iPhone, men kan ikke "paire" dem

6) Batterier i musen er skiftet

Må jeg bare erkende, at min PC er for gammel til dette her? Det mærkelige er jo imidlertid, at USB->Bluetooth-donglen ser ud til at være registreret korrekt under Windows og i Enhedshåndteringen.

Kan der være noget i BIOS, som skal aktiveres?

Håber at nogle af jer kloge hoveder, kan komme med lidt inputs. På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til forbindelse - Bluetooth-mus (PC)
Kommentér på:
Hjælp til forbindelse - Bluetooth-mus (PC)

Annonce