{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Hjælp til forbindelse - Bluetooth-mus (PC) {{forumTopicSubject}}

Håber i kan hjælpe mig med at få forbundet en Bluetooth-mus til min stationære PC

På min gamle mus virkede højrekliks-knappen ikke længere ordentligt, hvorfor jeg har købt mig en Microsoft Surface mobile mouse, som skal forbindes via Bluetooth.

Jeg har en ældgammel PC (nok ++10 år gammel), som dog kører fint og som sagtens kan køre Windows 10.

Idet PC´en ikke havde Bluetooth har jeg købt mig en USB->Bluetooth dongle.

USB-Bluetooth-donglen er tilsluttet PC´en og fremgår også af Enhedshåndteringen - og uden gule udråbstegn.

Når jeg på min PC går ind under "Indstillinger" - "Bluetooth" så kan jeg også se, at "donglen" er registeret. MEN - når jeg klikker på "søg efter Bluetooth-enheder" så står den bare og søger i en uendelighed men finder ikke musen. Også selvom jeg klikker på "CONNECT"-knappen på undersiden af musen

Følgende kan oplyses / er forsøgt:

1) Jeg har flyttet "donglen" rundt mellem 3 forskellige USB-porte. Samme resultat = musen kan ikke findes

2) Jeg har klikket på "opdater driver" inde i "Enhedshåndteringen" men får at vide, at den nyeste driver allerede er installeret.

3) Jeg har genstartet PC´en 2 gange (uden resultat)

4) Min iPhone SE kan godt finde musen og "paire" med den

5) USB->Bluetooth donglen på min PC kan godt finde min iPhone, men kan ikke "paire" dem

6) Batterier i musen er skiftet

Må jeg bare erkende, at min PC er for gammel til dette her? Det mærkelige er jo imidlertid, at USB->Bluetooth-donglen ser ud til at være registreret korrekt under Windows og i Enhedshåndteringen.

Kan der være noget i BIOS, som skal aktiveres?

Håber at nogle af jer kloge hoveder, kan komme med lidt inputs. På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til forbindelse - Bluetooth-mus (PC)
Kommentér på:
Hjælp til forbindelse - Bluetooth-mus (PC)

Annonce